pondělí 26. ledna 2015

Řasenka: Miss Sporty XX Volume


NÁZEV: Miss Sporty XX Volume


** Řasenku jsem dostala jako dárek od kamarádky a nikdy by mě nenapadlo a nelákalo si tento produkt pořídit.**

Jak z názvu vidíte volume melo by to být zřejmě něco na objem...

MOJE HODNOCENÍ: Značka Miss Sporty konečně jednou zase ukázala super produkt. Jak víte tahle značka patří mezi ty nejlevnější a často mi jejich výrobky nevyhovovali. Ale tato řasenka říká úplný opak.



Obal je jednoduchý, nevyzívavý. Mě osobně se líbí.
Kartáček je střední, prostě klasika která je vhodná zejména pro začínající.

Konzistencí bych řekla že je tekutější ale nanáší se velmi dobře, protože nenabírá na sebe moc produktu.



Objem jak na obale píše udělá jen stěží. 
Je velmi lehká, nepůsobí příliš výrazně ale přitom je vidět že řasenku na sobě máte.
Řasy neslepuje, naopak celkem pěkně oddělí, pročeše, trochu i prodlouží.



Je to super produkt který dobře zapadá k této značce. Jak víme Miss Sporty je kosmetika která se zaměřuje na slečny v teenagerovském věku které teprve začínají s líčením sebe.

Doporučila bych ji zejména mladým slečnám které začínají s kosmetikou. Myslím si že touhle řasenkou nic nezkazíte Je levná a přitom velmi dobrá.

Pro náročnější dívky nebo ty co už mají s kosmetikou větší zkušenosti není ta pravá protože je opravdu lehká a nezvýrazní vám řasy tolik.


Cena se pohybuje kolem 70 kč což stojí za to ji i jenom zkusit.


1 komentář:

  1. To je přesně jako ta NYC, sedí obal, kartáček i efekt na řasách, jen ta NYC je o něco dražší. Já tedy Miss Sporty také moc nemusím a jejich produkty nevyhledávám, ale řekla bych, že tenhle produkt bude zrovna srovnatelný s tím NYC.

    OdpovědětVymazat