čtvrtek 29. října 2015

Nákupy a novinky

Ahojte blogerky...

Vítejte u říjnových nákupů. 

Ano, je to tak! Čas pořád plyne, máme tu konec měsíce a ním tradiční článek nákupů a novinek.
Tento měsíc toho není extra moc ale něco tu přeci jenom mám...
 Uvařila jsem si Caro s mlékem a můžu jít na to.
Musím ještě dodat že některé věci jsem vyhrála nebo dostala.


Dermacol Aroma Ritual - Sweet Mango
Byla to výhra v soutěži na facebooku. Není to tak že bych neměla peníze na jeden sprcháč ale i tak se hodí. Voní nádherně.


For Life Madaga - vzorečky různých produktů. Určitě udělám článek s podrobnějším popisem všech ale zatím se zdají být super.


Zase jsem byla na nákupech v Lidlu :-) Já na tenhle obchod nedám dopustit.
Huňatý kardigan z Lidlu za 349 Kč. Oblečený vypadá ještě lépe.


Podprsenka z Lidlu asi za 95 Kč ve výprodeji. Proč ne? Velmi užitečný a důležitý kus oblečení.



Speciální vložky do bot, Lidl 79 Kč. 
Tuto položku jsem si kupovala speciálně do tenisek ze kterých se mi původní vložka neustále vyzouvala. Navíc tato nová je extra pohodlná a drží dobře tvar chodidla.

Cestovní taška Roxy, 799 Kč
Už dlouhou dobu jsem hledala nějakou tašku přes rameno kterou bych mohla použít jako Příruční zavazadlo do letadla. Nechci kolečkový kufr, protože občas potřebuji jít rychle nebo dokonce běžet když nestíhám a kolečkový kufr na to není příliš ideální.
Koupila jsem ho na stránce:/https://www.blackcomb.cz/ ( je to spíše skate shop ). Spolu s taškou mi přišlo v balíku i pár drobností, ze kterých mám velkou radost.




Aby se neřeklo že kupuji jenom kosmetiku a hadry, tentokrát tu mám dekoraci na Halloween.
Tuto krásu jsem koupila v jednom krámku v Humpolci, prodávají tam květiny, dekorace atp.
Stála 54 Kč


Začátkem listopadu odlétám do pryč, tak bych měla i něco darovat. Hodně mi voní novinky od Playboye, ještě lepší je teda ta Wild ( army obal ). Objednávala jsem na parfumerie El nino kde mě tahle voňavečka vyšla na 200 Kč. Kdežto v drogerii za ni dáte kolem 400 Kč


Z eshopu El nino mě zlákal tento Make up od Loreal. Já vím, není to žádná novinka ale z regálů Loreálu tento produkt vymizel a proto mě motivovalo ho vyzkoušet. 
Po několika použití koupi nelituji.  Nejlepší make up který považuji za ideální pro moji pleť.


Zdravé masti od TOPVET. Už je to má druhá. Levandulová voní naprosto nádherně a je vhodná pro ty kdo v noci hůře usíná.
Já si těmito mastmi často mažu ruce. Hezky hydratuje ale nedělá mastný film ( rychle se vstřebá ).


Calypso houbičky. Používám je na každodenní mytí obličeje.


Dermacol korektor Matt Control. Sáhla jsem po tomto kvůli hezky světlému odstínu a značku Dermacol má většinu svých produktů vydařených, takže jsem se nebála toho že bych potom mohla být zklamaná.
Cena 99 Kč asi v akci


Oblíbená barva na vlasy, už mám několikáté balení. Od léta mi povyrostli vlasy a začínají se mi zase ztmavovat, takže lehké zesvětlení neuškodí.
V Tetě v akci za 99 Kč

Ode mne je to vše a zase příště...

6 komentářů:

  1. Zrovna ten mangový sprcháč bych chtěla zkusit, čichala jsem k němu v obchodě a voní fakt krásně :) Cardigan z Lidlu vypadá báječně, taška Roxy se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten cardigan jsme si také chtěla pořídit, bohužel mi byl veliký :-(

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Dekorace na Halloween je skvělá :) pěkné nákupy a sprcháče se hodí vždycky, takže super výhra

    OdpovědětVymazat
  4. Cardigan vypada velice pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákupy. Ta dekorace na Halloween je za skvělou cenu, líbí se mi. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujal ma ten korektor od Dermacol asi sa po ňom pozriem v drogérke.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat