čtvrtek 3. prosince 2015

Jak si užívám dny..

Ahojte, konečně se sem za celý týden taky dostanu. Omlouvám se všem za moji neaktivitu, nějak jsem na článkování neměla náladu a natož ještě čas. Navíc mi není vůbec dobře, mám zimnici, do toho horečku, bolí mě a motá se mi hlava, navíc mě bolí břicho, takže nic záviděníhodného.
Venku se začíná trošku oteplovat a to je jediná pozitivní věc kterou teď vnímám.

V ulicích měst, vesnic i domácností nastává předvánoční čas, s čím je spojen stres, zapříčiněný nakupováním dárků, hlavně pořídit co nejvýhodněji, pořád se za něčím honit a z poklidných vánoc se stává zkáza nacpaných obchoďáků nacpanými lidmi, nekonečné fronty u kas a nevím jak u vám ale u mě i elektrizující vlasy :-)  Na blozích jsem už četla nespočet wishlistů, nakupování dárků a tak dále..  Nemám nic proti tomu co se líbí ostatním, já to mám však trochu jinak.

Víte co já? Já tohle vážně vůbec neřeším. Pro mě je všechen ten hon za něčím si jaksi zbytečný, proto u mě neuvidíte žádný seznam dárků které bych chtěla abych potom byla nešťastná že jsem něco nedostala. Dárky nějaké dostanu ale kdyby ne, vůbec bych se nezlobila. Minulý rok moje Vánoce proběhly v duchu Španělska, kde jsem byla samozřejmě bez rodičů, stromek ani dárky příliš neřešila a v klidu mohu říci že to byli mé nejlepší Vánoce. Stejně to co si přeji tak moc, si nakonec koupím sama. Za mě je lepší darovat jeden pořádný dárek než tisíc kravin.

Zároveň v neděli proběhla 1. adventní neděle a já se Vám mohu pochlubit se svým věncem . Není to žádné mistrovské floristické dílo ale chtěla jsem něco jednoduchého a nepřeplácaného.
Tak tady je:




Jednou z největší radostí dneška je psací stůl. Konečně nebudu muset sedět ohnutá jako u stolu předešlého. Měla jsem vybrány 3 tipy stolů z různých obchodů, které bych si představovala, nakonec se mé myšlení zvrátilo a já se rozhodla pro úplně jiný, no jo... to bych to nebyla já. Fotku přidám až bude kompletně sestaven.

Po příjezdu ze Španělska, na mě doma čekal dopis ve kterém mi parfumerie posílá vzoreček nového parfému od Adidas. Ač je to maličkost která nikoho nevytrhne, tak mi přeci udělala radost.



Miluji dekorace a v Lidlu jsem narazila na takovýto řetěz. Původně jsem čekala něco delšího ale i tak se mi líbí. Je hezké udělat si pokoj hezčí pomocí různých dekorací, nemusím však přeplácanost ale miluji barvy, takže vše v bílé u mě nehledejte.



Dnes je už 3. prosince, a já se včera vydala po dlouhé době do města a něco si nakoupila. Nutností byly boty a tak jsem si vybrala vysoké kozačky na klínu s kožichem uvnitř. A samozřejmě pár dárků, které ukazovat nebudu.



V pondělí mě dostala velká chuť na špenátové Gnocci tak jsem neváhala a udělala si je. Musím říci že se mi povedli. Poslední tři dny mi není vůbec dobře a tak při pomyšlení na špenátové gnocci je mi teď zle a nemám vůbec chuť k jídlu.



Omlouvám se za neaktivitu, opravdu celý týden mi není moc dobře a vždy když přijdu ze školy jdu si lehnout.




3 komentáře:

  1. Vzoreček vůně od Adidasu mi taky přišla a vůně mi voní moc, hned bych ji brala ve velkém balení :) MMm špenátové gnocci bych si taky dala
    A adventní věnec se Ti povedl moc, jednoduchý ale hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš pěkný věneček, takový jednoduchý, ale v jednoduchosti je síla! líbí se mi :) od adidasu mi vzoreček také přišel, ale popravdě moc ho nemusím, na mě moc sladká vůně :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vzoreček jsem dostala taky a do vůně jsem se zamilovala. :)

    OdpovědětVymazat