úterý 22. prosince 2015

Vánoční povídání + dekorace, jídlo, atd.

Taakk.. Vítám vás u Vánočního vykecávacího článku, no ono venku to vypadá spíš na začátek jara ale konkrétně mě to nevadí, hlavně že jsem si koupila zimní boty, které zřejmě letos sníh už neuvidí.



Právě obědvám mé oblíbené boloňské lasagne, poslouchám Očko a přemýšlím nad slovy které vypustím do světa.



 Do štědrého dne zbývají dva dny a já jako ve zvyku pár dní před Štědrým dnem nakupuji dárky, letošek nebyl výjimkou.
 Včera jsem akorát dokupovala poslední dary, pouze pro taťku dokoupím ještě dnes pár maličkostí a včera večer většinu už zabalila.  Už se těším až si to všichni rozbalí...

Balení dárků mě hrozně baví od doby kdy k nám na základku přijela paní mistrně ČR v balení dárků, hrozně mi dala motivaci k různým nápadům.

 Já balení miluji a vymýšlím různé ozdůbky, vjejířky..  Balicí papír používám takový který mamka koupí nebo který mě zbyl z minulého roku. Mám ráda barvy takže u mě jednobarevnost a decentnost moc nečekejte.



Dárečky mám už pro všechny členy rodiny, včetně zvířectva. Korelka ( papoušek ) i králíci také něco dostanou. Když jsem měla psa, měl i svůj stromeček a dárky si rozbaloval zásadně sám :-)

Taková menší ukázka radosti mého pejska z dárečků ( cca před 4 lety )


Na nákupy jsem zašla i do Jysku a při té příležitosti se podívala i na stoly které se mi na internetovém eshopu líbily a zjišťuji že jsem udělala neskutečně dobře že jsem si stůl zde nekoupila.   Tak slabé desky a ty vratké šuplíky... hrůůůzaa..
Tohle je tedy stůl ze Sconta, krásný, do pokoje se hodí a docela i bytelný... Oooh jak kdyby nade mnou stály svatí :-)

***Ty kabely za stolem už nejsou takhle jako pěst na oko.***


Co já a vánoční dekorace?

Velmi stroze a jednoduše ozdobený pokoj mám, zkrátka nečekejte nějaké extra designersky vyzdoben pokoj.. Vzala jsem to tak decentně.. Však se podívejte..

Vánoční hvězda a právě vykvetlá orchidej.


Svíčka z Primark, svíticí řetěz Lidl, sněhuláčci vlastní výroba.


Zabalené dárečky, věnec vlastní výroby a vonné tyčinky které zbožňuji..


Jak vy to máte se stromečkem? My ho ještě nemáme :-)

Stromeček máme každý rok živý smrk, vysoký asi 170-180 cm ( ne až do stropu ), ale nekupujeme ho u nikoho. A zdobit ho budeme zřejmě do stříbro - modré.



Mě se tedy více líbí jedle ale těch je málo takže ne..

 Dobrý nápad mi přijde, když už si ho koupit tak stromeček v květináči a potom ho někde zasadit, to mi přijde nejlepší než dávat za stromek 600 a více a poté ho vyhodit.



My máme les takže taťka vždycky uřízne nějaký, takže si se stromkem lámat hlavu nemusíme a ten jeden uříznutý stromek neudělá žádné škody. Když se zasazují školky ( lesy ) tak po několika letech se stejně z toho musí uřezat několik desítek až stovek stromků, které tam jsou navíc.

A co budeme papat?

Večere u nás je typicky vánoční. To znamená bramborový salát, který moje mamka má absolutně výtečný.
Popravdě, nechutnají mi takové ty bramborové saláty dnešní moderní doby na zdravý způsob bez majonézy, bez vajec atd.., prostě mi to nechutná a přijdou mi jalový.

Z masa u nás doma jí každý něco jiného. Nakonec se vždycky dohodneme, celá rodina večeří vepřový řízek a já jako jediná si upeču kapra, protože mě vepřové řízky nechutnají a jim zase nechutná ryba :-) .

Ten obrázek vyvolává fakt lítost...


Právě se chystám do práce, kde na mě čeká poslech koled až do půl osmé. Koledy si ráda poslechnu ale slyšet je celý den nemusím.

Už jsem dneska konečně nafotila spotřebováno, takže se v brzkém čase těšte na článek Spotřebováno...

Nákupy za listopad nebyli a to protože většina věcí byla ze Španělska a na to už článek byl, zveřejňovat je nebudu. Za prosinec nákupy a novinky ukáži až po vánocích ale hlavně z důvodů nákupu dárků toho moc nenakupuji...


Doufám že si užíváte vánoční čas, tak jako já...



5 komentářů:

  1. Ahoj Terezko :) dárečky máš pěkně zabalené i dekorace jsou hezké :). A zimní boty sis koupila pěkný,
    já si letos taky kupovala dvoje kozačky
    Přeju Ti krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, dnes už mám úplně vše, jenom upéct kapra, bramborový salát a hurá do štědrého dne. I tobě přeji krásné Vánoce.

      Vymazat
  2. Já ještě zimní boty nemám, takže jsem moc ráda, že nesněží :D Ale ty tvoje se mi moc líbí :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala jsi dobře, zima letos už snad nepřijde. Přeji krásné Vánoce.

      Vymazat
  3. Také miluji hraní si s balením dárků. Tobě se velice povedly! Co se týče dekorací, tak ty na Vánocích přímo zbožňuji, vždy mě tak moc mrzí, že se musí sundat :(

    OdpovědětVymazat