neděle 26. června 2016

Lehká chutná svačinka

Ahojky.. Jak užíváte horké dny?
U mě je to jako každý víkend stejné, v práci (brigádě). Poslední týdny se mi celkem daří jak ve škole, v mezilidských vztazích, celkem i penězích ale i v práci kdy se mi dostalo příjemné pochvaly které si vážím a rozhodně mě to nakopává k motivaci pracovat a být spokojená. Vážně mi to udělalo radost.

Už se těším na prázdniny, kdy konečně bubu moci vypnout co se týká školy.

Dneska mě nic extra nenapadá a tak mám pro vás skvělý tip na sváču, snídani a zkrátka pro ty kteří máte ještě na zahrádce poslední ředkvičky nebo máte možnost si je koupit.

Letos jsme zahrádku sázeli později a tak máme ředkvičky ještě teď.


Chtěla bych vám ukázat recept na celkem zdravou pomazánku vytvořenou za pomocí ingrediencí co dům a zahrada dala.

Je to naprosto jednoduché a zvládne to i dítě.


Připravila jsem si suroviny jako jsou:

Ředkvičky (doporučuji dát více než co mám já na obrázku)-ze zahrádky
Vajíčko 2 ks ( já vajíčko miluji, takže si ho rozhodně dopřeji)-od našich slepic
Tvaroh měkký (chtěla jsem nízkotučný ale mamka koupila tučný, no chuťově je rozhodně lepší)
Tavený sýr bílý a jakýkoliv (dodá pomazánce lepší chuť)
Pepř
Sůl
Pažitka
Nať z cibule
Petržel

POSTUP: (zkrátka všechno dát dohromady)

Nožem či vidličkou rozdrtíme vajíčko buď jen bílky nebo bílky i se žloutkem. Záleží co komu víc chutná, já si vajíčko bez žloutku nedokážu představit.

Ředkvičky nastrouháme nebo na hodně jemno nakrájíme.


Dále pokračujeme tvarohem kterého jsem z celé vaničky spotřebovala větší půlku. Ten mícháme tak aby se ingredience spojili.
Myslím že když bych tvaroh nahradila Lučinou, výsledek by mohl být také velmi chutný.
Přidáme tavený sýr asi jednu velkou polévkovou lžíci.


Poté přidám sůl a pepř. Doporučuji nepřehánět, ať je to jedlé :) a nakonec všeho pomazánku doplním zeleným ze zahrádky.
Použila jsem to co jsem našla a zdálo se mi že by se do pomazánky hodilo, takže cibulovou nať, petrželku a šnitlík nakrájíme na drobno.

Všechno pořádně zapracujeme do sebe!


*** Pro dochucení není špatné přidat trochu hořčice***

Po dokončení míchání šoupneme dílo do lednice a necháme odpočívat alespoň hodinu.

Až máme hotovo, můžeme podávat.


Já zvolila chléb, který jsme doma měli, Jihlavský chléb (Lapek), namazala ho,ozdobila ho a mám lehkou svačinku ideální pro teplejší dny.


No, a teď vám mohu napsat už jen jediné.
Dobrou chuť





8 komentářů:

  1. Nemusím moc tvaroh v pomazánkách a nevím, jestli by to bez něj bylo ono :/. Každopádně na fotkách vypadá chutně, takže je možné, že i tak by mi chutnala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to vážně skvěle, každopádně já vajíčka v pomazánkách moc nemusím. Nevím, jestli by to i bez něj bylo dobré.

    Co je nového v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! ředkvičky zbožňuju a pomazánku určitě vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, to vyzerá skvelo a sviežo :) si šikovná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybychom letos měli ředkvičky, pomazánku bych určitě vyzkoušela. Celkově pomazánky mám moc ráda - nejradši asi "obyčejnou" vajíčkovou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. MŇam, pomazánky mám ráda, takže děkuji za recept Teri :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jů to vypadá moc dobře a určitě je to chutný, ředkvičky mám ráda a určitě by mně tato pomazánka chutnala. Fajn receptík :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, no mňam, to bych si nechala líbit! Jinak moc gratuluji, je moc super slyšet, že se někomu daří a že je šťastný :) Tak hlavně, ať tě tento stav neopouští :)

    OdpovědětVymazat