středa 15. června 2016

Události května

Konečně jsem doma! Dnešní upršený den kdy jsem při cestě zmokla na kost mě bylo hned jasné že dnes rozhodně neplánuji žádné aktivity.

Celkově byl i dnešek ve škole naprosto příšerný.
První dvě hodiny tělocviku mě odrovnali po zbytek dne. Proč? Protože si učitel vymyslel trapnou opičí dráhu plus atletiku. Což běhání mi nevadí, sice v dešti ale budiž, tělo si buduje imunitu.

Víte, náš tělocvikář je hrozný fanatik a bezcitný člověk, i kdyby si někdo zlomil nohu tak musí za každou cenu cvičit.

Co mě ale odrovnalo byla opičí dráha se spoustou míst kde se musely dělat kotouly a to je pro mě zabiják. Stačí mi dva kotrmelce, začne se mi zvedat žaludek a po zbytek celého dne i teď se mi motá hlava.
Proto je dnes nejideálnější dát si teplou vanu nebo sprchu a nic nedělat.

Podíváme se spolu do minulosti, co se událo v měsíci květnu.

Květen pro mě znamenal nemocný měsíc. Snad skoro celý měsíc jsem prokašlala, prosmrkala a teď už díky Bohu mohu prohlásit "Jsem zdravá!"

Celkově jsem nebyla na žádných výletech ani akcí a měsíc dle mého utekl až moc rychle.

Květen se nesl ve znamení školy a dohánění všech potřebných známek aby výzo dopadlo alespoň o trochu lépe než v pololetí.

Nebyli to jen samá negativa ale i velká pozitiva!

Nejpozitivnější věcí co se stalo v tomto měsíci že jsem se konečně stala řidičkou vozidel sk.B Hurááá!!
Sice vlastní auto zatím nemám ale dělím se s mojí mamkou o VW Polo, což si myslím je pro mě ideální auto na začátek.

Poštěstilo se mi navázat spolupráci se skvělou firmou Mýdlo z farmy. Je to má první spolupráce s jejichž přírodními výrobky jsem byla nadmíru spokojena. viz.článek minulý: Recenze na mýdla



Zároveň jsem byla také nominovaná na článek od mé oblíbené blogerky Verči: veru-life, 10 kosmetických faktů, kde jsem o sobě vysypala spoustu informací, které si můžete přečíst zde: 10-kosmetickych-faktu-o-me

Opět se na mě usmálo štěstí v soutěžích/giveways.
Výhra v giveway od Lucky z blogu LSG:www.lsg-blog.cz, BB Cream od Skin 79 o kterém už teď mohu oznámit že stojí za to.
Celkově mě Lucka šokovala balíkem který poslala se spoustou věcí navíc.



Druhá výhra, La-Roche-Posay-noční krém
Jsem ráda že mohu vyzkoušet i tu dražší lékárenskou pečující kosmetiku.



Konec května probíhal individuální praxí kdy si každý student musí najít místo kde bude na praxi. Já si vybrala Zámeckou stáj Plandry. Ve stáji mezi koňmi se cítím vždy skvěle a praxe byla skvělá. Cesta tam mi na kole zabrala 8 minut, takže lépe jsem si nemohla vybrat.




Léto se blíží a já už začala se sháněním a shromažďováním věcí do Španělska.


Nejpoužívanější kosmetika měsíce se ukázala tato sorta, kdy nejlepším kouskem je za mě řasenka.


Nejposlouchanější muzikou byli například:

Dua Lipa - Be The One
Která ve mi dává krásný pocit toho že už budou brzy prázdniny, léto, moře...

DJ Snake - Middle ft. Bipolar Sunshine


Enrique Iglesias - Duele El Corazon
Krásná hudba, krásný text i jazyk.
¨

Lake Malawi - We Are Making Love Again



Květen utekl hrozně rychle což mi zas tak nevadí.



Dnes je 15.červen, což znamená že do prázdnin nám momentálně zbývá pouhých 15 dní a to chce úsměv na tváři, protože prázdniny se blíží.






6 komentářů:

  1. Je sileny natrefit na nejakyho takovyho blazna ucitele. Jsem rada, ze jsi clanek s fakty sepsala :). Jee tak to sis sehnala super praxi. Pisnicky se mi libi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super události! a prázdniny budou fajn! moc hezké produkty si vyhrála a spolupráce musí být úžasná! jinak ta nová písnička od Enrique Iglesiase je fakt krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt to ide strašne rýchlo ale aspoň ze už idú tie prázdniny ❤ suoer članok (y)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt to ide strašne rýchlo ale aspoň ze už idú tie prázdniny ❤ suoer članok (y)

    OdpovědětVymazat
  5. great post!
    You are very lucky with giveway!
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  6. La canción de duele el corazón me parece tan veraniega!
    El verano ya está aquí, que bien!
    Espero tu opinión en mi último post, besitos!

    OdpovědětVymazat