pátek 1. července 2016

NÁKUPY!!!

Ahoj. Dnes tu mám opět pravidelný článek a tím jsou nákupy...
V květnu toho nebylo moc, zato v červnu jsem toho nakoupila podstatně víc. Víceméně to jsou věci které si kupuji na léto, zejména do Španělska abych se tam necítila jako největší socák :-) a vypadala trochu k světu..
Kosmetiky hlavně dekorativní příliš nenakupuji, mám toho dost, spíš se zaměřuji více na oblečení ale dnes to bude tak půl na půl.

Taky bych chtěla říct...
Momentálně se snažím líčit oční linky každý den abych se dostala do cviku a linku vytvořila rovnou, souměrnou, bez stálého umazávání.


Začnu kosmetikou, která převažuje zejména ta pečující.


Konečně jsem si koupila šampon který chci déle jak rok :-) Při čemž si pořídila celou regenerační řadu (kromě masky) abych měla celý komplet a mohla ho lépe zhodnotit.
Řada obsahuje: šampon, kondicionér a olejíček
*Vezmu si je do Španělska kde je mám v plánu testovat*


Už minulý měsíc patřila největší oblíbenost šamponu od Herbavery sedmibylinnému, který je za mě hodně povedený.
Neváhala jsem sáhnout opět po této značce pro novinku Kofein šampon. Zatím ho používám týden, takže nemohu posoudit ale zdá se že budeme kamarádi.


Sprchové gely Naturalium znám už dlouho ze Španělska nebo z eshopů. Právě teď ho můžete koupit i v prodejnách Teta ve slevě za 90,- . Voní nádherně a k mému kokosovému mléku od Revlonu bude perfektně sedět.

Novinka od Baley, sprchová pěna vůně Hawaian Dream. Jsem zvědavá jaký zázrak tohle bude.


Jak říkám, už se připravuji do Španělska, takže ústní voda Elmex v mini balení se velmi hodí a prázdná flaštička na příští cestování též.

Drogerie Dm nabízí skvělou akci vhodnou pro letní období, antiperspirant a holící strojek za 49,-

Ebelin vatové tamponky nemusím více představovat.


Opalovací kosmetika je důležitá! Já už mám jeden olej s ochranou 30 a proto že se chci opálit, budu ji postupně snižovat takže jsem sáhla po tomto oleji od Astrid. Mám ráda oleje ve spreji a příliš nefandím krémům. Takže tohle je ideální volba.


Řasenku Yves Rocher jsem dostala k nákupu zdarma.
Flormar barevné linky-královská modrá, koupena ve výprodejích v Rossmannu za 50,-, už teď mohu potvrdit že stojí za to.
Rtěnka Loréal v odstínu 04 Rose Mademoiselle


U kosmetiky končím a s chutí se vrhám na oblečení a doplňky. Zejména se jedná o nákup z H&M ale i ostatních obchodů z Prahy kde jsem byla na začátku června.
 Jenom chci říct.. Ať jsem se snažila jak chtěla, u nás v jihlavském City Parku koupila pouze jeden kus oblečení a to co jsem viděla naplnilo má očekávání. Prostě hrůza!

Jenom chci zmínit..
Oblečení se špatně fotí takže berte na to ohled, děkuji.


Crop top z H&M colekce Coachela. Ve slevě asi do 200,- možná méně
Lze nosit s rameny nahoře nebo spuštěné a mít tak nahá ramena.


Crop top z Tally Weijl je přesně ten můj vysněný. Takový který není příliš krátký a je volánkový.


Bílý Top ze sekáče Textil House :-) Nutně jsem sháněla bílé tílko/halenku která se bude hodit k většině mým spodkům(sukním, kraťasům i kalhotám)
Tohle je letní nutnost, bílé tílko které zkombinuji s většinou oblečení. (ještě by to chtělo jedno)


Dlouhé šaty byli mojí letní povinností a s trochou štěstí v Tally Weijlu narazila na takovéhle se zajímavým způsobem ramínek.
Ve Španělsku bych si potom v H&M chtěla ještě pořídit jedny, snad ještě budou.



Úplně jsem na ně zapomněla.
Konečně jsem sehnala maxi sukni která mi bude sedět a nedělat mi velkou pr**l.
Tyto jsou z H&M za krásných 299,-



Úlovek z Lídlu v podobě džínových šortek s krajkou za 179,- Letní nezbytnost č.2


V Pepcu mají pěkné spodní prádlo, takže neváhejte a běžte se mrknout. 50,-/kus


Závěrem tu mám pár kousků z bižuterie.
Naušnice alá lapač snů H&M
Řetízek s náramkem H&M
Naušnice barevné z Rossmana ve slevě za 50,-

Z nákupů mám radost a věřím že vše upotřebím.
Co jste si koupily vy?









14 komentářů:

  1. Moc krásné kousky oblečení! máme podobný vkus :) to Španělsko ti závidím! já se chystám do Francie, ale až v září a možná se na víkend juknu do Španělska, ale to ještě uvidím. A doufám, že uděláš recenzi na ten kofeinový šampon, docela mě totiž zaujal. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné věci, ten crop top se mi strašně líbí, mám teď podobnou halenku, je dlouhá, ale v podobných barvách a taky lze nosit ramena spuštěné nebo normálně :). Ten řetízek s náramkem s hamsa rukou jsou super, já mám hamsu strašně ráda a ta regenerační řada na vlasy z YR, tak z té jsem měla šampon a je to jeden z mála šamponů, který mi fakt brutálně vyhovoval a měla jsem po něm hrozně krásné vlasy. Šla bych do něj znovu, ale teď už používám jen veganské. Akorát míň pění, ale jinak jsou po něm vlasy fakt nádherné, dělal mi mega objem :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle řadu od Yves jsem měla a byla jsem spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, najviac sa mi páčia dlhé šaty z Tally Weijl. Tie sú proste ♥.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ty dva šampony od YR a musím říct, že jsem z nich celkem zklamaná. Nic s mými vlasy neudělaly. Naopak ta řasenka je skvělá a řadím ji mezi mé nejoblíbenější. Ty dlouhé šaty jsou moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  6. Crop top z Tally Weijl vypadá krásně, takový bych brala rovnou ve více barvách :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teri, měla jsem ten olej od Yves Rocher, minulý měsíc jsem ho teda dopotřebovala a moc mi vyhovoval :). Je dobře, že ty linky trénuješ, protože tak se je pak naučíš pěkně krestlit :)
    Líbí se mi kosmetické nákupy i oblečení

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty od Yves Rosher sú skvelé! Tie môžem len odporúčiť :) Sama ich používam :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní nákupy! :) Ten Crop top z H&M je naprosto boží, slony miluju, musím se po něm podívat. :) A ty linky z Rossmannu? Prosím, prosím, ať tam ještě na mě jedny počkají! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Yves Rocher mám moc ráda! Ten černý top je naprosto krásný! Také se mi líbí doplňky!

    OdpovědětVymazat
  11. nad těmi naušnicemi z Rossmana jsem zrovna v pondělí uvažovala, nakonec jsem si je nekoupila, ale pokud se opět dostanu do města asi neodolám, jsou nádherné:)moc se mi líbí crop top z řady Coachella, také jsem na ně v H&M mrkala, bohužel mě by se to zvedlo přes prsa a měla bych to dvakrát tak kratší :D. Jinak celkově pěkné nákupy:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kofeinový šampon mě hodně zajímá! :)

    Jinak ti tílka jsou skvělá, hrozně se mi líbí tenhle styl, ale mně bohužel nesluší :-/ (hold velká prsa).

    Já to tenhle měsíc taky přehnala s nákupy..jak kosmetiky, tak oblečení. měla bych šetřit, ale nakupování je tááák uklidňující :D

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
  13. Wau, ty šortky vypadají skvěle, stejně jako ta modrá sukně! :) Na výsledky Kofein šamponu jsem zvědavá, taky bych si ho pořídila..:) Produkty na vlasy od YR jsou jednou za čas skvělý, mě se po nich bohužel rychlejc mastěj vlasy..:/

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, tak to je tedy naprostá paráda... I já moc ráda nakupuji třeba někde takto, ale těžko říci, jestli vám tady mohu teď z fleku vypláznout několik mých oblíbených obchodů, protože vlastně ani žádný takový neexistuje... Když se třeba ale mrknete do nějakých sekáčů , určitě něco najdete :) mějte se.

    OdpovědětVymazat