pondělí 1. srpna 2016

Co se událo v červenci?

Ahojky..

Máme tu už nový měsíc a to pro mě znamená napsat pár řádků o tom jaký byl ten předešlý.

Nepíši si žádný deníček, proto je pro mě občas záludné vzpomenout si na vše co se ten měsíc, hlavně na začátku událo.

Červenec byl spíš pozitivní ale staly se i věci negativní kdy si říkám že nade mnou zase stáli svatí.

Celý měsíc chodím na brigádu do obchodu kde si připadám že jsem tam víc jak doma.
První týden prázdnin byl oddechový, mezi brigádou mi dali spoustu dní volných a tak si mohla odpočinout hlavně od školy, protože ta mě poslední měsíc opravdu deprimovala.



V prvním týdnu mě napadlo jet navštívit mojí kamarádku a bývalou spolubydlící z intru k ní domu (asi 40-50km od nás). Sebrala auto a jela, jen kdybych věděla co se stane, nikam bych ten den nejezdila. Píchla jsem pneu daleko od domu a ke všemu při cestě už zpátky od ní mě zase zastavila Policie, přičemž jsem o vlásek utekla od pokuty, prostě fajnový den :-(
Oprava pneu taky něco stála a já byla opět lehčí o pár tisícovek.
Jen mě mrzí že jsem tu píchlou pneu nevyfotila.



Začátek byl sice hrozný ale zbytek měsíce se nesl v příjemnějším duchu. Chodila hodně do přírody, do lesa ale také jsem se často vyvalovala u bazénu.



Ze všeho nejvíce jsem svůj čas trávila v práci ale i tak to bylo fajn, ono zase být celý den doma taky není nic super.

Sportu jsem moc nedala, hlavně v těch hycech co byli se ani nedalo nic pořádného dělat, Všehovšudy jsem běhat byla jen čtyřikrát ale zato na kolo sedám každý den a snažím se mít alespoň nějaký pohyb a autem jezdím minimálně. Ono mě to auto pořád svádí ale vždycky si řeknu ne! Pouze když prší nebo jsem už z kola hodně unavená.



Léto je mé nejoblíbenější období protože mohu nosit lehké oblečení a na zahradě máme spoustu plodů které ráda jím kdykoliv mám chuť. Byli to hlavně jahody, maliny, z lesa borůvky, třešně, višně, teď přijdou na řadu jablíčka ale také spousta zeleniny jako okurky, papriky a rajčátka kterých se nemohu dočkat až si z nich udělám šťávu.



Smoothie jsem se tenhle měsíc živila téměř každý den, dodá energii, osvěží ale i tělu dodá prospěšné látky.




Nákupy kosmetiky ale i oblečení byli chudší protože si říkám už nic nepotřebuji, nemám moc čas a chci si peníze nechat na dovolenou.

Minulý víkend jsem měla volný a tak společně s rodiči a bráchou proběhla návštěva jihlavské zoo a návštěva rozhledny Křemešník, po náročném dni přišla vhod hospůdka kde si všichni dali jídlo.




Minulý týden jsem chodila na odpolední a pro mě je to super že nejsem tolik unavená a ráno mám vždycky čas něco udělat.

Ten týden byl pro mě zároveň poslední v práci protože nový měsíc už je v jiném doufám lepším duchu, už dnes si začínám připravovat kufr a přemýšlím co si vše sbalím.
Článek na téma co si budu balit rozhodně přijde :-)


7 komentářů:

  1. Závidím ti tu energii, já si nedokážu představit, že bych zvládala brigádu a ještě třeba kolo nebo jakoukoliv jinou aktivitu :D Já tohle léto vlastně nedělám nic užitečného a pořád mám pocit, že jsem si neodpočinula :D Jsem ráda, že už nejsem na střední a mám tak prázdniny mnohem delší. Na druhou stranu, co jsem na VŠ, jsem pořádné prázdniny ani neměla. Pořád nějaké praxe a letos ještě bakalářka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko budu se těšit na další články! Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, taky mám vždy děsnou radost z těch malinek, jahůdek a dalších plodů, co máme na zahradě ^^. Jsem takový mlsoun, že si vždy našlehám domácí šlehačku a pak je jím s ní :D. Vím, není to až tak zdravé, ale já to prostě miluju :D :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. určite máš za sebou skvelý mesiac... ja si tiež pripadám, že som v robote stále :D a na bicykel tiež idem kedy sa len dá milujem to

    OdpovědětVymazat
  5. Smoothie si taky pořád dělám a sportu jsem tenhle měsíc taky moc nedala :(. Jinak si dovču pořádně užij! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné shrnutí, také chystám, ale až koncem týdne, jsem opozdilec... Smoothie vypadá dobře a domácí ovoce mmm. S tím sezením doma máš pravdu, já jsem bez brigády a sezení doma fakt super není!:D ale na druhou stranu udělám aspoň něco pro blog, když nic jiného:)a trošku pouklidím:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, tak pracovní měsíc je za Tebou a teď bude užívačka že? :) Těším se na balicí článek

    OdpovědětVymazat