pondělí 7. listopadu 2016

Proč tak dlouhá odmlka???

Ahojky všichni!

Tak už jsem opět tady.
Stalo se to ke konci září kdy jsem náhle zmizela, nic o sobě vědět nedala a zkrátka jsem se na takovou dlouhou dobu vytratila z online světa a hlavně z blogu.

Možná jste si některé mohly myslet že mě blogování nebaví, s čímž končím, aniž bych se rozloučila či něco oznámila. 

Ale kdepak, blog mě baví a věřím že nadále bude a končit rozhodně nehodlám.

Proč a co se stalo bych vám ráda teď sdělila.
Zhruba před velkými prázdninami se mi vylomil levý pant u zavírání notebooku, já jsem si toho prvně nevšimla ale později se notebook na levé straně otevřel a nešel pomalu ani zavřít. Jelikož jsem o prázdninách letěla na dlouhou dobu do Španělska, nechala jsem to že s tím zajdu až se vrátím. Mezitím jsem s notebookem během prázdnin pracovala dál.
Když jsem se vrátila ze Španělska, stále asi dva týdny notebook jel dál až přestala fungovat obrazovka. 

Tak jsem se sebrala s tím že ho dám do servisu. U nás v Jihlavě těch možností moc není a tak ho dala do Gigacomputeru.
Prodavač řekl jo, to spravíme ale byl potřeba objednat nějaký kabel. Takže se čekalo tři týdny než jim to dorazilo. Volala jsem jim každý den kdy to bude, co s tím je, apod. Stále se na něco čekalo, nikdo nic nevěděl až nakonec mi po měsíci bylo sděleno že notebook spravovat nebudou, že se jim to nevyplatí.
Celý měsíc ve stresu z toho co mi s notebookem provedou, aby to nedomrvily ještě víc.
Za každou cenu mi chtěli vnutit abych si od nich koupila notebook repasovaný, přičemž jsem jim na to odpověděla že ani náhodou.

Víte, to byl podle mě jejich cíl, aby mi prodali nějaký sráč polonefunkční a věřte tomu že kdybych k tomu přistoupila, rázem by měli zájem o to abych jim ten svůj rozbitý přenechala..
Takhle využívají hloupostí lidí kteří počítačům nerozumí.

Notebook mám něco málo přes tři roky, stál kolem 15 tis., takže se mi ho nechce vyhodit.
Popravdě je to částečně moje chyba že jsem s tím nedošla hned ale jejich jednání taky nebylo zrovna fajn.

Notebook jsem nakonec donesla jednomu pánovi u nás ve vesnic,i který dřív také pracoval v nějaké firmě a provozoval internet.
Necelý týden mu to trvalo a notebook mám již doma spravený, vyčištěný ale obrazovka je špatná protože se mi v levém rohu udělala skvrna, zřejmě vyteklé krystaly, je to pouze estetická vada a tak se dá zapojit k notebooku nový monitor a je to vyřešené.

Tahle vada s monitorem se stává když třeba moc bochnete do monitoru nebo za něj rvete, či jenom pouhé zavírání a uchopení za něj snižuje jeho životnost.

Teď to vím a příště již budu konat jinak.

Z toho rada do života a ponaučení z mé zkušenosti je taková:  Když se vám na notebooku něco rozbije i něco malého, nečekejte a ihned s tím běžte.
Pokud máte možnost kamaráda či známého co umí opravit počítač, běžte raději k němu, protože servis z vás vydře všechny peníze a nemáte jistotu že vám s tím něco dalšího neprovedou.


Tak jsem se vypovídala, sdělila vám jak to se mnou bylo a už se těším na další články.

5 komentářů:

  1. To je teda zkušenost, ale vůbec mě neudivuje. Taky raději s opravou chodím za kamarády a dát něco do servisu je až na posledním místě. Akorát jsem tě před pár dny vzpomínala a říkala si, kde jsi, když už ani články nejsou. Jsem ráda, že tě blogování nepřestalo bavit a těším se na další články. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to bylo pěkně od nich hnusný. Já si nechávám vše spravovat u taťky, není žádný profík, ale celkem tomu rozumí a zná firmy, které opravují notas v pohodě a nevnucují nic... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do servisu tedy něco rozbitého nedám!
    Terez budu se těšit na články!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo! tak to si na to budu dávat pozor! já už mám notebook 10 let a musím zaťukat, že funguje skvěle, ačkoliv je trošku pomalejší. Chci se teď koupit nový a menší, abych si jej mohla brát kamkoliv. Tak doufám, že se zase k blogování brzy vrátíš! :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. S notebooky je kříž, to vím nejlépe sám. A to já mám notebook na podnikání. Naštěstí existují repasovane notebooky hp a tak jsem po shoření zdroje měl možnost za pár korun koupit hned rovnou nový, který mi fungoval a zvládl jsem na něm vydělávat peníze. :) Protože jinak by to bylo fakt nemilé, to si asi dovede představit. :)

    OdpovědětVymazat