úterý 15. listopadu 2016

Několik faktů o mém stravování

Ahojky!
Opět se pouštím do článku, přičemž dnes se pustím do jídla
Dnes je úterý, zároveň den kdy při takovémto počasí ho trávíte doma v teple.

 Tyto články tolik nepíši neboť mám trochu jiné stravovací návyky než spousta slečen z blogu. 

Nejsem vegetariánka, ve stravě nemám extra řád co jíst či nejíst, nejsem příznivec bezlaktózových diet, neboť si nedokáži představit nejíst mléčné výrobky, které patří k mým nejoblíbenějším, zároveň nečekejte příliš bezlepkové diety i když je pravda že se bílou mouku snažím omezit ale rozhodně ne úplně smazat z jídelníčku.
Přikláním se spíš k názoru, od každého trochu.



Mám ráda poctivé věci a neošizené, tudíž nemusím takové ty zdravé náhražky a hlavně jalové jídlo (neslané, nemastné a neokořeněné ale tak akorát). Přednost dávám vajíčkům domácích slepic a nemám problém se napít nepřevařeného mléka čerstvě nadojené od krávy a jiných zvířat i když někdo by mi mohl tvrdit že jsou v tom bakterie ze kterých dostanu nemoci, to jsou ale rozhodně ne životu nebezpečné.



Miluji halušky s brynzou, mňam.



Nestravuji se nebo opravdu jen minimálně tj. 3 krát ročně ve fast foodech.

Zastávám jíst méně a často, je to jako u zvířat.

Ráda si dám maso ale nepotřebuji ho denně. Co se masa týká, nemusím vepřové, zato miluji jehněčí a mleté hovězí.



Nesnáším kmín. Troch kmínu ve chlebu mi nevadí ale pokmínovaná celá ryba nebo brambory kmíňáky(v překladu: moc pokmínované brambory) nesnesu.



Rozhodně nejsem vyznavač české kuchyně, nemám ráda ty naše omáčky a nemusím houskové knedlíky. Takové knedlo, zelo, vepřo fakt ne. Ale taková kachna nebo husa není špatná.

Ráda si pochutnám na ne moc lidmi oblíbených luštěninách, ty já narozdíl opravdu můžu, jak fazole, hrách, cizrnu i čočku.



Zatím jsem nepřišla na chuť těm slavným RAW potravinám, za mě je to prostě hnus fialovej a to co jsem kdy ochutnala mě absolutně nenadchlo abych to musela jíst každý den.

Miluji jíst z jednoho velké talíře s vícero lidmi, dodává mi to takovou spjatost s tím člověkem.

Ráda ochutnávám cizokrajnou kuchyni.



Není od věci si jeden den v roce dát půst, přijde mi že to člověka očistí.

Zastávám věc, ráno se nasnídat, i kdyby jen něco malého tak hlavně neodcházet z domova hlady, to mi vždy zkazí den.

Můj pitný režim nemá daleko od velblouda. Nemám sebemenší problém vydržet celý den bez pití. Kolikrát večer když jdu spát, si najednou vzpomenu v hlavě že jsem za celý den vypila jen hrníček vody.
To je moje velká neřest, kterou se snažím napravit a donutit se vypít toho víc.
Jinak piji především vodu.



Miluji smoothie všeho druhu, ráda experimentuji a zkouším různé ovocné i zeleninové mixy, proto jsem si koupila výkonný mixér.

Po obědu mám vždy chuť na něco sladkého typu zákusek apod. To chci říct že nedopustím na sladké věci, především takové ty lehké dezerty.



Abych to tak shrnula, jsem žrout a jen velmi málo jídel nesním.

Mějte se hezky a zase příště.









7 komentářů:

  1. super spracovaný článok, k tej vode som presne taka ista už som si musela dať aplikaciu do mobilu aby som počas dna pila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám s jídlem jako ty. Akorát z luštěnin moc nemusím fazole a miluji knedlo vepřo zelo. Jinak s tou vodou by ses měla hodně polepšit. Já denně vypiji 2,5 - 3 l vody. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad na článek a článek samotný mě bavil! Já hodně ráda polévky a to jsem je přitom dlouhou dobu nejedla! A bez mléčných výrobků nevím jak bych byla..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek :) já zase do sebe ráno tak hodinku nic nedostanu, ale potom - snídaně miluju :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé se dozvědět, jak jiní lidé jedí :) Já mám stravování hodně specifické, miluju zdravé, luštěniny, nemastné i neslané :D A nejím mléko, ale komplet, studuju v obchodě všechny obaly, protože nemám enzym, které mléko tráví a když ho sním, je mi pěkně blbě (což není jen mléko, sýr a jogurt, ale i sušenky, toustový chléb a spousta dalšího).

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem byla mladší, taky jsem moc nepila. Ale teď piju min. 2 litry denně a pořád, voda by mi chyběla

    OdpovědětVymazat
  7. vítej do party, já jsem taky žrout :D nejvíc mě teda překvapily knedlíky, neznám nikoho, kdo by je nejedl :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat