středa 11. ledna 2017

Moje Vánoce - dárečky a nákupy

Ahojky. Venku je taková zima že jsem poslední dny jpouze zalezlá doma.




Jak někteří víte, vánoční svátky jsem trávila ve Španělsku ale na Silvestra už jsem byla doma v ČR.
Ve Španělsku bylo nádherně, jako vždy a vůbec se mi nechtělo do té zimy zpět do ČR, je to dost velký klimatický šok.

Letošní Štědrý den jsem se tedy musela obejít bez rodičů, stromku, bez štědrovečerní večeře ale až na rodiče mi ty věci nijak nechyběli a užila si těch 14 dní jak se patří.

I přes to jsem dárky dostala jak ve Španělsku tak poté i doma od našich, babičky a kamarádky.
Ve Španělsku jsem především nakupovala a dnes bych vám chtěla ukázat co vše jsem nakoupila či dostala, jak tady tak ve Španěl.

Dárky jsem u nás v příliš nekupovala a tak jsem pro rodiče s bráchou nakoupila především až v Madridu.



Tady něco málo z jídla, není to vše, snažila jsem se vyfotit alespoň to co nebylo rozežrané.
Energetický nápoj
Pringles kukuřičná verze s chedarem
Marmeláda, která je fakt výborná
Fini bonbónky
Nestlé balík tří čokolád, nejlepší mléčná čokoláda jakou jsem kdy měla
Ferrero Rocher, jsem dostala od přítele
Španělské salámy, ještě jsem přivezla chorizo ale ten už je v žaludku :-) (sušené salámy, ty já mám nejraději)



Bluetooth repráček je dárek od přítele, na to že není značkový, hraje skvěle.


Vonné pryskyřice smíchané s vonnými dřevinami, olej ambry atd.. jsou různé, které seženete pouze v Africe, tento je ze Senegalu a možná přes nějakého senegalského občana, což byl další dárek, který jsem hodně chtěla.
Takováto vonná směs se dá i vyrobit doma, pokud máte potřebné ingredience.
Použít se to dá normálně v aromalampě a líbí se mi že je to přírodní věc a nevdechujete nic chemického. Yankee vosky mě trochu opustily ale někdy si je taky zapálím.

A hurá na ty zajímavější věci... 


Kabát jsem také dostala, resp. si ho vybrala.
Je ze Stradivariusu, oblečený vypadá elegantně a je ideální jak na jaro tak na podzim.

Teď už přijdou na řadu věci které jsem si ve Španělsku koupila.


Staré boty se mi v Madridu asi pátý den rozpadly, s čímž jsem počítala a tak si musela koupit nové.
Tyto jsou ze ZAPSHOP a moc se mi líbí indiánský styl bot. Chodí se v nich pohodlně a doufám že i dlouho vydrží. Cena 31 €

Obrovský nákupní dům Primark v Madridu jsem nemohla nechat bez povšimnutí. Mají zde vše a já zde nakoupila i oblečení pro bráchu ale hlavně pro sebe 😜


V Primarku měli tuto krásnou elegantní kabelku za 8 € v barvě černé a khaki ale khaki moc nemusím. Na Primark se mi zdá být celkem pevná.


Nevím jak vy ale já se pomalu chystám na jaro a tím přizpůsobuji i volbu potisku na oblečení.
Trička 2,50 €/kus a mikina 6 €


Balík kalhotek mě vyšel na 4,50 €
Balík tématických ponožek 3ks 2,50 €
Myslím že tenhle druh oblečení je nejideálnější nakoupit právě v Primarku.


Kosmetická taštička za 4 €
Svíčky, které mají vždy v jiném stylu dle ročního období či kolekce a vždy si alespoň jednu kupuji. Cena 1 €/kus
Pírka do vlasů 1,50 €
Skřipce 2 €
Gumičky spirálky asi 2 €
+ pár blbostí jako gumičky ve tvaru kuličky, sponky jsem dala do tomboly na plese.
Zároveň jsem zde nakoupila spoustu dárků pro bráchu a něco pro mamku.


Balík svíček z obchodního domu El Corte Inglés 4 €


Aroma-lampa ve tvaru sovičky z no name obchodu 3 €

Kosmetiky jsem nakoupila více pečující protože mě lákalo mnoho věcí.


Jediná věc z dekorativky mám tuto paletku tvářenek Makeup Revolution za 6 €. Mimochodem, dekorativka a celkově kosmetika je ve Španělsku cenově srovnatelná někdy i levnější jak u nás.

Natural Solutions Organic denní krém 10 €, je to přírodní kosmetika a jsem na to opravdu zvědavá


No konečněěě!!! TonyMoly vajíčko :-) Sehnala jsem ho v obchodním domě El Corte Inglés u stánku Sephora za 10,50 € , konečně jsem se sebrala a koupila si ho. Je to krém pod makeup na zjemnění a stáhnutí pórů.

Tony Moly plátýnková maska rýžová, měla by být čistící a proti unavené pleti, tu stejnou jsem koupila kamarádce do balíčku.


Naturalium sprchový gel s jablkem, voní skvěle ale přírodní kosmetika to dle mého není.
Garnier Original Remedies, jsem vlastně taky dostala od přítele, moc mě zajímá jak moc se bude lišit kvalitou od toho od nás, schválně si půjdu koupit ten stejný u nás.
Revlon Profesional ProYou Nutritive, šampon

To by bylo vše ze Španělska. Z věcí mám radost ale to víte, kosmetiky a celkově pěkných věcí tam mají tolik že bych potřebovala mít no limit platební kartu a kufr kamion :-)


A teď čím mě obdarovala rodina.


Když se mě někdo zeptá co chci pod stromeček, vždy odpovím že nic nechci nebo ať je to pár věcí ale pro mě užitečných.


Domácí obuv má u mě stoprocentní využití, takže z toho dárku mám radost :-)




Casting Creme Gloss barva na vlasy, která jako jediná mi vyhovuje.
Vlasová péče Bione mi udělala radost protože tuhle českou přírodní kosmetiku začínám mít hodně ráda.
Astrid denní krém a čistící voda. Na tyto dva přípravky jsem zvědavá, je to mé poprvé se značkou Astrid
Svíčka sovička
Lak na vlasy, ten mi vydrží zase alespoň celý rok
Pěny do koupele, hlavně ty vysoké od Avonu dobře pění, vydrží a fakt voní
Penízky od táty a babičky se hodí na nový telefon.

Poslední dárky jsem si rozdala s kamarádkou Gabčou, od které jsem dostala pro mě velmi zajímavé věci.
Jen se podívejte..


Koupelové lázně od Tetesept. Mám doma eukalypt a ten je skvělý.
Šampon a balzám z pivní edice od Manufaktury
Hruškový sprchový gel
Arabská olejová vůně- to žluté nahoře
Houba na mytí
Bomba do koupele
Skládací taška, hlava kočky

Nakonec ještě přidávám pár věcí které jsem si nakoupila tento a minulý týden.


Po dlouhé době jsem vlezla do CityParku v Jihlavě, kam moc nechodím protože zde mají velké kulové ale tentokrát měly ve slevách spoustu bižuterie a tak si z Camaieu odnesla modrý kamínkový náhrdelník 150,- a velké modré náušnice 90,- především kvůli plesu.
Druhý náhrdelník je z Gatu za 88 Kč


V Dmku se mi zalíbil odstín rtěnky z nové matné kolekce od Maybelline za 119,-


Když jsem si kupovala v Humanicu boty na ples, tak při té příležitosti jsem narazila na tyto domácí Snoopy papučky ve slevě za 139,-


Nesmím zapomenout ani na svetr ze slev z Tally Weijlu za 199 ,-
Já myslím že jsem měla krásné Vánoce.
Děkuji všem co mě takto obdarovali.

Ode mne je to pro dnešek vše a opět se budu těšit u dalších článků.

*Příště bych se vám ráda zmínila o mém plesu, teda až budu mít všechny fotky*

6 komentářů:

  1. Ahoj Teri :) moc se mi líbí kabelka a kabát ♥ a taky vše z Primarku. I ten svetr z TallyWeijl je krásnej, já si tam naposledy koupila 2 trička a křivák a ještě se tam teď chystám omrknout slevy :). Jinak tu pěnu do koupele z první fotky mám taky a je báječná

    OdpovědětVymazat
  2. wow tak so sú teda super vecičky ♥ najviac sa mi páči ta kabelka a tie topánky sú brutálne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to jako ty, vždycky si přeju praktický dárky nebo knihy, to je u mě už klasika. Kosmetika je pro mě úplně nejlepší dárek, protože díky tomu vyzkouším plno nových produktů, který bych si sama nikdy třeba ani nekoupila. Letos jsem ale dostala jen jeden sprcháč :/ :D Přitom značka Bione by mi fakt udělala radost. No třeba ji dostanu letos. Jinak teda super bačkory, oboje jsou peckový :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky. Moc se mi líbí ten kabát, miluju kabáty a tenhle vypadá nádherně. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  5. Fuuuuu to je darčekov, toľko sme asi nemali ani my všetci pod stromčekom a to sme doma 4ria :D :D sovičková aromalampa je neskutočne krásna, veľmi sa mi páči :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  6. No páni já jet do Primarku, vykoupím ho asi celý. Ulovila jsi skvělé kousky a všechny dárečky se mi líbí a vlastně všechny věci.:) To Ferrero Rocher bych chtěla hrooozně moc ochutnat, děláš mi strašné chutě na sladké.:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat