čtvrtek 6. dubna 2017

Jaký byl březen?

Březen patří mě. Konkrétně ten letošní byl extra vydařený.

4. března jsem oslavila 22. narozeniny. Je to tak, ale vůbec mi to nepřijde.
Oslavila je v kruhu rodinném a žádná bouřlivá oslava neproběhla. Nějaké ty dárky jsem přeci dostala.
Dostala jsem hlavně hromadu hyacintů. Hyacint je nenáročná květina. Když odkvete, cibulku stačí uschovat a ve vhodné době znovu zasadit.

Od kamarádky Gabči jsem dostala poukázku na nákup na eshopu Folly, a tak jsem si vybrala tyto produkty.


Březen se otevřel jaru, krásnému počasí, vycházky, obchody zahlcené jarní náladou. Zkrátka na mě také dýchlo jaro a doma si vytvořila pár primitivních dekorací.




Na konci února a začátkem března se mnou prohnal kožní ekzém, doteď nevím z čeho by to bylo ale je velmi možné že z kosmetiky. Proto už používám jiný sprchový gel, takže se to dost zlepšilo ale řeknu vám, je to nepříjemné. Další z důvodů, proč používat alternativní formy kosmetiky.

Na bocích jsem to měla daleko horší.

Návštěva doktora a lékárny mě tudíž neminulo. Dostala jsem roztok a mast.
Z Textil House jsem si odnesla barevnou sukni a od Yves Rocher mi přišlo něco k narozeninám :-)


Konec března neměl chybu. Na poslední chvíli za mnou přiletěl přítel ze Španělska. Takže jsem si ten týden co tu byl náležitě užila a navštívila pár míst.

První dva dny proběhli návštěvou Prahy. Článek z Prahy si můžete přečíst v minulém článku.

Další dny jsme trávily především u nás na Vysočině, kde bydlím. Ukázala mu město, párkrát jsme zašli ven do přírody, občas jeli autem jen tak po okolí. Mám ráda, když večer sednu do auta a jedu se někam jen tak projet, kam mě prostě napadne.

Naše příroda se mu moc líbila, říkal, jak to zde máme čisté. Španělsko není zrovna dobrým příkladem čistoty, to je pravda. Vždycky mě udivuje kolik odpadu jsou lidé ve Španělsku schopni vyprodukovat. Zase jsou ale v jiných věcech napřed, například ve výrobě alternativních zdrojů energie.

Všechny dny vyšlo nádherné počasí, takže se dalo co dělat. Jak odletěl, špatné počasí je zpět, takže fakt super 😡

Celý týden jsem byla celkem zaneprázdněná. Snažila jsem se chodit do školy, vařit, uklízet, no, měla jsem co dělat a jiné věci jsem ani nestíhala. Na druhou stranu si teď mohu oddechnout, protože nemusím vařit a mohu zase opět nic nedělat. 

Příroda tady v okolí je opravdu krásná, takže jsem mu ukázala naše lesy, pole, louky a upřímně se mu naše krajina líbila. Pro člověka z velkoměsta je místo odkud pocházím opravdu ozdravující na duši i tělo, takže věřím že si tady odpočinul.

Minulý týden v pátek jsem šla k novému zubaři. Ani nevíte jaký je problém tady na Vysočině sehnat zubaře. V Jihlavě nebere ani jeden jediný zubař a tak mě přijali v Třebíči. Stomatologické centrum se to jmenuje. Sjeli mi zuby různými přístroji, a pak mě pozvali na konzultaci a řešení. Když jsem viděla zubařovo auto, milion sester a sto různých chytrých přístrojů, které věřím že zjistí i to, co jste měli včera k večeři, mi bylo jasné že ta péče nebude zadarmo. Což to mi bylo jasné ale co jsem poté koukla na ceník služeb, ihned mě napadla zoufalá myšlenka že si snad budu muset hledat někoho nového.
Celkově ten přístup zubaře byl dobrý ale mám pocit že mu nezáleží na pacientovi ale spíš na tom kolik má v kapse. On věděl že mám už dva měsíce ve stoličce vložku, která tam má být jen měsíc a ne, on mi ji nevyndal a nic nespravil. Prostě mě objednal za další dva měsíce. Co si o tom mám myslet.
Jinak, město Třebíč je velmi krásné, byla jsem zde takhle snad jen podruhé v životě. Přijde mi daleko upravenější než třeba Jihlava. Moc se mi zde líbila struktura města, čisto a velká nabídka zboží v obchodech.

Hodně zde prodávali pečivo z Moravských Budějovic, takže jsem si za odměnu koupila kváskový chléb a kousek frgálu. Mám ráda potraviny od místních výrobců.


V pátek večer nás napadlo zajít někam na večeři a mě napadla pizzerie, kde jsem dlouho nebyla.
Nebaví mě pořád doma vařit za neustálé buzerace od mámy, takže pizzerka přišla vhod.
Dala jsem si tuňákovou ale tak dobrá jako ve Španělsku není. U nás to s rybami neumí.



V sobotu jsme vyrazily směr Pelhřimov ale nakonec jsme zakotvili kousek u jednoho rybníka a kempu, a šli se projít. Krásná procházka, mohu říct že se mi vyčistila hlava a celkově si moje mysl odpočinula od všedních starostí.

Konečně mě měl kdo vyfotit.
Outfit berte s rezervou, neřídím se podle posledních trendů ale zkrátka mám určitý svůj styl.
Halenka-C&A
Kalhoty-TakkoBoty- Urban Store
Kabelka- dárek
Náušnice- H&M


V neděli mě napadlo zajít do jihlavské zoo. Opět bylo krásné počasí, tak tomu nic nebránilo. Navíc si myslím že zoo není jen pro děti a je to taková nenáročná aktivita pro každého. V jihlavské zoo postavily nové pavilony, takže by byla škoda sem nezajít. Miluji tropický pavilon, ten je top.


Nový tropický pavilon se tvořitelům povedl.


Sako- Lidl
Top-Lidl
Kalhoty- Lidl
Boty- Španělsko
Kabelka- Primark

Nejoblíbenější druh hada už od malička 😊



Nakonec bych vám ještě ráda ukázala co mi konečně přišlo z Aliexpressu. Jelikož mám nový telefon, pořídila jsem si na něj stylové obaly. Zkusila jsem si objednat 2 z Ali. No, a včera jsem našla zapadlou obálku ve schránce.
 Nečekala jsem, že budou tak pěkné a poměrně pevné.
Každý stál 1,60 dolarů
Takže mi přijde dost hloupost kupovat si takovýhle kousek plastu na českých eshopech za dvěstovky a více.

4 komentáře:

  1. ty si mala teda naozaj zaujímavý a nabitý mesiac :) inak vďaka za radu, pretože mne pomaly odišiel hyacint na terase, a bála som sa že úplne..takto aspoň viem, že ešte bude mať šancu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi zajímavý měsíc jsi měla. Kryty na ali taky velmi ráda objednávám a už by mě ani nenapadlo si je jít koupit někde do prodejny. Jinak co se týká zubaře, tady je to taky problém. Všichni mají plno, ale naštěstí je to rozdělené podle adres a ten tě prostě musí vzít. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Pff, s tým zubárom si mala teda smolu. Ja mám šťastie, že kamoška vyštudovala, takže chodím k nej. Neviem čo by som robila, keby som nikoho nepoznala... A hyacinty sú krásne! Ja som dostala od drahého jeden ružový ale tiež mi už pomaly odkvitá...

    OdpovědětVymazat
  4. No páni ty jsi toho zažila, docela ti to závidím, já jsem ztrvdla na praxi a kromě ni se nic moc neděje... :) Jinak do Třebu jsem chvíli chodila na Vošku a musím říct, že mám radši Jihlavu :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat