neděle 16. dubna 2017

Nebojme se červené (líčení)

Ahojky...
Dneska je neděle a u nás doma akorát připravujeme velikonoční vajíčka. Barvíme jich pár protože k nám nechodí tolik koledníků. Mimo skutečná vejce koledníkům nabízíme i čokoládové dobroty.

Od babičky jsme dostali beránka, letos se jí fakt povedl. Už se těším až ho rozkrojíme.



Už delší dobu přemýšlím o nějakém líčícím článku. Na mém blogu takovéto články moc nejsou protože na ně nemám příliš dobrý foťák, tak aby zachytil všechny barvy tak jak jsou skutečné. Takže se těmto líčícím článkům moc nevěnuji. Další věcí je, že kolikrát se o něco pokusím a dopadne to katastrofálně, tak že nemám odvahu takovou hrůzu zveřejňovat.

Dnes je venku vcelku pěkně a je celkem dost světla, tak jsem se rozhodla líčení udělat. No, nevím jestli se mi povedlo, mám veliké rezervy ale nejde všechno hned.

Zvolila jsem líčení barevné. Nude líčení je tak trochu nuda, takže mě napadlo něco neobvyklého a to použití červeného stínu.
Červené se spousta z nás bojí, i když není důvod.

V podstatě vám ukážu celé moje líčení. Od pleti až po oči.

Začneme základem. Kromě svého denního krému si dávám jako bázi pod makeup Tony Moly vajíčko na stáhnutí pórů. Jestli vajíčko funguje, vám povím po delší době. Mohu pouze zkonstatovat sametovou pokožku, ideální jako báze pod make up..


Ale pozor! Nesnese se s každým makeupem. Z vlastní zkušenosti mi sedne nejlépe s bbčkem od Skin79. Oba dva to jsou korejské výrobky, tak asi budou mít něco společného.

Potom vždy zvýrazním obočí. Nevlastním žádný set na obočí ale nejraději používám tuhle paletku od W7 protože v ní jsou skvělé stíny, právě na mé obočí.


Nemám ráda příliš výrazné obočí, takže takhle mi to přijde tak akorát.

 Po obočí se vrhám na oči.. Bázi pod stíny používám od značky Urban Decay ale celkově mě nijak nenadchla a sama bych si ji nekoupila. Nestojí za to...

K líčení očí jsem použila tyto paletky a produkty.
Makeup Revolution, Unicorn are Real: moje nová paletka, která byla výhrou v giveway z blogu: wormake.blogspot.cz, tímto bych Hevi chtěla také poděkovat.
Viva la Vida, Perfect Nudies: švédská značka dekorativky, jinak paletku jsem koupila na podzim v Madridu.
Essence, paletka: je to ještě stará edice ale stíny jsou velmi dobře pigmentované
Deliplus, eyeliner:  privátní značka kosmetiky v supermarketu Mercadona
Rimmel Scandaleyes: oční stíny v tužce,009 Blame Blue



Následovalo zapudrování obličeje, nanesení tvářenky a lehce i bronzeru.
Tvářenku jsem zvolila takovouhle lehce meruňkovo-růžovou.


Rtěnka byla jasná 01 Coral Calling od Essence, je jasná jednička všech rtěnek co mám. Přijde mi hrozně pěkná a univerzální.
Plus řasenka mnou momentálně nejvíce používaná.


A takhle to dopadlo... Linka není top rovná ale určitě se zlepším.






To by bylo ode mě vše a příště se budu opět těšit. Paa


6 komentářů:

  1. ako prvé ten baranček vyzerá krásne ♥ a po druhé líčenie sa ti podarilo, hodia sa ti tie farby :)

    OdpovědětVymazat
  2. mně se líbí jak píšeš nude líčení je nuda :D někdy to fakt sedí. xD a hlavně se to spojení k sobě hodí.Líčení se ti povedlo, je nádherné.:) Super, že se snažíš experimentovat.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. krásne líčenie :) to obočie a tiene, paráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné líčenie, hlavne na jar je super, keď je viac farieb v líčení 😍

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na recenzi toho vajíčka. Jinak líčení je pěkné a sluší ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat