čtvrtek 18. května 2017

Denní líčení pro každého

Ahojky..
S radostí mohu říct, že maturitu zvládám, didákťáky, sloh z Aj a praxi jsem udělala, sloh z češtiny ještě není opravený ale upřímně nemám dobrý pocit.
Zítra mě čekají ústní a měla bych se učit, nějak mi to poslední dobou nejde a nejraději bych ty všechny učebnice a sešity vzala a zapálila, no aby se mi to nevymstilo, maturitu neudělala a učení by mi zůstalo po další dva měsíce. Ale i kdyby, tak na ten jeden předmět se doučit dá v pohodě.

Nebudeme řešit školu. Jestli si myslíte, že se do pozdních hodin učím, tak to ne. Tohohle fakt nejsem schopná...
Během týdne jsem byla na dentální hygieně. Byla jsem tam poprvé životě a to proto, že moje bývalá zubařka mě tam nikdy neposílala a zubní kámen mi odstranila ale jen tak aby se neřeklo.
Můj nový zubař mě sem poslal a tak se v úterý stalo.
Musím uznat, že zubní kámen mi dentistka odstranila opravdu důkladně na každém zubu. Však za ty peníze, ještě aby to odflákla...Dost nepříjemné ale mám to utrpení konečně za sebou a klid na nějaký ten čas.

Ten den jsem se rozhodla vydat do Jihlavy na kole, však bylo krásně. Do Jihlavy to mám asi 6km, takže celkem v pohodě. Poté jsem objela celou Jihlavu po cyklostezce a zpět domů. Takhle dobře jsem se dlouho neprojela.


Ještě si tak říkám, že bych sem mohla dát nějaké to líčení. Naposledy tu bylo líčení pomocí červeného stínu. Ani dnes se ho nevzdám ale bude to něco jednoduššího a myslím si že fajn začátek aby si člověk na nošení téhle barvy zvykl.
Hlavně je to líčení, které zvládne každý a je za chvilku hotové.
Líčení je foceno už hodně dávno...

V podstatě jde o naprosto jednoduché nude líčení s červenou spodní linkou.




Vše za pomoci těchto dvou paletek


A další líčení tu mám takové obyčejné rychlé za pět minut. Není vyzývavé, je jednoduché a nic na něm nezkazíte. Toto líčení je s pomocí paletky Maybelline.






Já vím že mi to moc nejde ale snažím se :-)

7 komentářů:

  1. Tak snad ti ústní dneska vyšly. Kolo teď taky často vytahuji ven a líčení se mi líbí. Podle mě ti to jde moc hezky a sluší ti to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se ti povedlo a doufám, že zkoušky ti dobře dopadly! Jinak na kolo vyrážím moc ráda a tady mi to chybí, protože tu žádné nemám, tak ti to závidím :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Obě líčení jsou super, líbí se mi ta výrazná spodní linka u prvního :) O slohu mi ani nemluv, nechápu co Cermat zase vymýšlí. Hrozný problém rozeslat slohy všem najednou, ministryně už je má ale my ne a dostaneme je den před ústníma :D Doufám, že ti to dobře dopadlo, já taky už na učení nemám energii a to mě to teprve čeká.

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekné líčenie a náhodou ti to ide skvele :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velice povedené líčeni! Hezké! A hlavně moc slušivé.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky poradím vám holky jednu věc,jsem Beauty blogerka a já většinou když si zapomenu líčení do školy tak třeba si vezmu křídu je jedno jakou barvu já volím modrou ale dle uvážení tak si jí nadrolím rozmažu ten prach po ruce a použiji pod obočí sice vypadám jako šlapka ale to vůbec nevadí tak to je moje rychlé líčení ode mě tak na jednu minutu
    Hezký den tady Beauty blogerka jsem z vás nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat