pátek 16. června 2017

Bylo nebylo

Ahojky
Už nějakou tu dobu nepíšu každý měsíc články co se událo za uplynulý měsíc a to proto že toho bylo poslední dobou dost, pořád samé vyřizování ale teď už jsem v klidu a mohu užívat letní atmosféru.
Předpokládám , že zítra bude pršet a tak žádné plány nemám.

Ze všeho nejdřív bych vám chtěla oznámit že jsem ve škole došla do finále a složila maturitní zkoušku, což většina z vás co mě sledujete víte. Maturita byla lehká, popravdě jsem se na ní moc neučila, místo čehož jsem radši sledovala youtube videa a přemýšlela o životě, zkrátka a jednoduše, taková menší prokrastinace která mě po celé čtyři roky školy doprovázela den co den.


Během května jsem konečně začala jezdit více na kole. Pro mě je to mega relaxace a příští týden hodlám jezdit na kole každý den do práce.


V květnu jsem se konečně zašla ostříhat, navíc do jednoho skvělého salonu, kam zavítám určitě znovu. Ostříhané mám pouze konečky protože už to vážně chtělo.


Po dlouhé době jsem si koupila macronky v Lidlu. Není to moje top sladkost ale občas na ně mám chuť. Ráda bych je zkusila udělat doma ale až budeme mít novou troubu.


Ne, opravdu jsem si nedala jen dvě ke kávě. Sežrala jsem se všechny na posezení :-)


Poslední dobou mě baví vařit ale vařit po svém a vymýšlet různé zdravější pokrmy. Docela mě baví objevovat vegan stravu i když nejsem ten typ člověka co by si odepřel mlíčko nebo maso úplně a semínkový typ člověka taky nejsem. Taky už mě nudí typické české omáčky s pěti, chce to změnu.

Objev roku čínské rýžové nudle, červená čočka na sto způsobů, ředkvičko-mrkvová pomazánka a jahodový dezert.


Od třídní jsme celá třída dostali takovýhle pěkný dort s prasátky poslední den školy. Bylo to pěkné zpestření na závěr.


Dneska je pátek a momentálně mám za sebou 14 dní práce.
Ano, jednou z událostí co se za poslední dobu událo je, že jsem nastoupila do práce, jak úsměvné. Popravdě se teď cítím být volnější, když nemusím chodit do školy a když za denodenní chození někam, dostanu zaplaceno, je to o něčem jiném.



Není to práce na celý život, to rozhodně ne ale momentálně mi tato práce vyhovuje. Směny mám pouze 8 hodinové, víkendy volné a navíc mě dali na pracoviště, kde je to naprostá pohodička, jak já říkám takový salámov. Zatím spokojenost a na nějakou dobu to zde vydržím.

Na prázdniny mám nějaké plány, tak uvidím jestli vyjdou. Každopádně bych na plánované aktivity během léta chtěla napsat samostatný článek, nějaké menší plány přeci jenom mám.

Nakonec mi ve čtvrtek mi přišla výhra z blogu vmemzivote.blogspot.cz a udělala mi velkou radost. Navíc děkuji moc za vzorečky navíc, hlavně za tuhý šampon, sama jsem přemýšlela o jeho koupi.



Tak se mějte hezky a zase příště. 

9 komentářů:

  1. Jeee, ten dort vypadá dokonale, gratuluji k maturitě. Jsem zvědavá, jak budeš s tuhým šamponem spokojená. Já jich už měla spousty a nenašla jsem žádný, který by mi vyhovoval.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, pekný darček od triednej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji k maturitě :-) je to fajn změna chodit do práce a nemuset se učit, jen přichází na řadu další starosti a ten "bezstarostný" školní život je pryč :-) já sama jsem ráda, že už pracuji a zkoušky ve škole mám za sebou.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Také gratuluji jak k práci tak k maturitě! Vlásky máš krásné a jídla se ti povedla, alespoň na fotkách vypadají dobře. Dortík bych snědla a ještě bych si k tomu dala Makronky :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k maturitě, dort vypadá naprosto úžasně, máte moc šikovnou paní učitelku :) Též gratuluji k nové práci a přeji ti, ať tě to tam baví a si spokojená :) Jinak kolo je super, já ho mám moc ráda! Hodně si přeju takové to retro s košíkem, tak snad si ho brzy pořídím .)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych měla takový článek zase někdy udělat, je to fajn si shrnout i pro sebe, co člověk zažil a dát si to nějak dokupy.:) Jinak v Boshu dělají i kámoši tady z okolí:-D nebo alespoň jeden určitě. Gratuluji k výhře ;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc gratuluji Terezko! Velmi Ti to sluší a přeji jen samé úspěchy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, zvládly jsme to, gratuluju :) Na VŠ se teda nechystáš? Snad se ti bude líbit v práci i dál :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k úspěšné maturitě!

    OdpovědětVymazat