neděle 2. července 2017

La Roche Posay Toleriane Ultra noční - recenze


Už delší dobu zde nebyla kosmetika a pořád se zde na blogu objevují takové ty články ze svého života, moje myšlenky a podobné věci.

Nějakou tu dobu mám v mysli článek na jeden produkt, který se ke mě dostal formou výhry na stránkách La Roche Posay.
Tuto kosmetiku bych si sama od sebe nekoupila ale i tak jsem ráda že jsem měla možnost vyzkoušet něco od této značky.
Lékárenskou kosmetiku nevyhledávám a nikdy jsem ji nevyhledávala, asi se to odrazuje na tom jaký mám asi celkový názor na lékárny, prodej a distribuce léků apod.

Každopádně i tak děkuji firmě La Roche Posay, že mě vylosovali a já mám takhle možnost vyzkoušet produkt o který se mohu podělit tady na blogu.

La Roche Posay Toleriane Ultra noční

Kosmetika zrozená v krásné Francii, která díky konzistenci selenu zklidňuje a zjemňuje pleť. Více jak 40 let spolupracuje La Roche Posay s dermatology z celého světa a přináší nám přípravky komplexní péče pro naši pleť a to především citlivou. Vybírá prospěšné ingredience, které vylučují všechny potencionální dráždivé látky. Přípravky by tak měli být bez parabenů, parfémů a jsou hypoalergení. Proto jsou vhodné i pro atopickou a alergickou pokožku.

Řada TOLERIANE obsahuje vysoce tolerované přípravky formulované s minimálním počtem ingrediencí, kvůli omezení rizika alergií. Pro zklidnění poškozené nebo podrážděné pleti.

**převzato z webových stránek La Roche Posay zde: www.laroche-posay.cz


Ideologie je pěkná ale pojďme se podívat na realitu. Většina z nás víme jak to s tou teorií o produktu potom bývá.

Krém je určený na noc, měl by důkladně hydratovat
Vhodný pro ultracitlivou a alergickou pleť, takže je se hodí spíše na suchou

Cena produktu: v lékárnách kolem 500,- a na internetu tak 480,- (+/-)

Obal
Modro-bílý plastový, jednoduchý obal s otočným aplikátorem zamezující únik krému třeba někde v kabelce nebo v kufru. Je malý, skladný a zkrátka vypadá dobře. Mimo jiné je vybaven hermetickým systémem, že se vzduch nedostane dovnitř krému a tím by se rychleji kazil. Obal za mě na jedničku.

Konzistence, barva a vůně
Obyčejný bíle lesknoucí se krém, který není hustý ale ani příliš tekutý a roztírá se velmi dobře. Vůně je typická lékárenská a nemohu si pomoct, jako bych cítila lepidlo. Vůně mi nevadila ale příjemná za mě nebyla.

Složení:
AQUA / WATER
GLYCERIN
SQUALANE
PROPANEDIOL
BUTYLENE GLYCOL
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER
PENTYLENE GLYCOL
NIACINAMIDE
DIMETHICONE
AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
POLYMETHYLSILSESQUIOXANE
POLYSORBATE 20
ALLANTOIN
GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER
DIMETHICONOL
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE
CARNOSINE
DISODIUM EDTA

Celkové dojmy
Krém se mi dobře roztíral po pleti, stačilo ho opravdu o velikosti většího hrášku. Ovšem co jsem nechtěla byl ultra lepivý film na pleti, který se ne a ne vstřebal a to ani po celé noci. Ani po měsíci používání se nic nezměnilo a vždycky jsem měla pocit jakoby mi krém ucpal a zatížil děsně pleť.
Já si krémy na noc nedávám ale tento přípravek jsem si pravidelně dávala každý večer na pleť. Ke všemu mě po tomto produktu tak divně svědila pleť a těžko říct čím by to bylo, že by hypoalergení složení? To asi těžko.
Jediné dobré věci jsem si všimla, byla hladší pleť, ovšem pleť mi to nijak nezlepšilo a začervenání taktéž ani náhodou.



Myslím si že za cenu pěti stovek seženete daleko lepší krémy než je tento. V podstatě to složení není až tak super jako jsou marketingové vize této značky.

Jak Bioderma, tak i La Roche na mě neudělali příliš dobrý dojem.



2 komentáře:

  1. Škoda že lepí, já tyto značky také moc nevyhledávám a souhlasím s Tebou.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm tak to nevím jestli bych ho vyhledala... I když zní popis zajímavě, tvé zkušenosti a cena mě docela odrazují... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat