čtvrtek 13. července 2017

Bio Aroma zelený jíl


Aaaahh, úplná úleva když si sednu k počítači a začnu přemýšlet nad články které bych chtěla napsat.

Dneska bych vám chtěla představit produkt z pečující kosmetiky a bude se jednat o zelený jíl.
Nejprve bych vám asi měla napsat pár řádků o tom co to je, odkud se získává a na co je dobrý.

Zelený jíl
Jemnozrnná hornina vznikající sedimentací, mořského původu. Dále jsem se dočetla že vzniká rozkladem živce. Tento minerál se skládá z oxidů a rozkládající se částice rostlin dávají jílu zelenou barvu. Je dolován z velkých hloubek středozemního moře, tak proto je tak čistý.

K čemu nám je prospěšný?
Lze používat vnitřně, což má za výsledek vyčištění těla od škodlivin, které jíl na sebe nabalí a odvede z těla ven, je to něco jako živočišné uhlí.
Nás však bude zajímat to druhé vnější použití. Díky obsahu minerálních látek a stopových prvků je vhodný zejména pro namáhané vlasy, pleť i pokožku. Má absorpční a detoxikační účinky, pomáhá proti tvorbě vrásek, stárnutí pleti, reguluje mazové žlázy a tím pádem i tvorbě akné.
Zelených jíly bývají z různých zeměpisných oblastí a to z oblastí podél Středozemního moře, takže můžete mít, Francouzský, Řecký, Sicilský apod.

To bylo trochu teorie a teď se vrhnu na praxi, jak výrobek obstál u mě a co si o něm myslím.

Bio Aroma Face mask with green clay & bergamot

Masku jsem zakoupila na eshopě Folly, kam jsem dostala od kamarádky poukaz na nákup. Odkaz na eshop zde: www.folly.cz

BioAroma je 100% přídoní kosmetika z Kréty.
Tady vám mohu dát odkaz na webové stránky, kde mají i eshop všech svých produktů: www.bioaromakosmetika.cz

Její účinky na pleti:
  • proti tvorbě akné
  • regulace kožního mazu
  • zbavuje pleť toxinů (jak jsem zmínila nabalí na sebe špínu)
  • působí regeneračně a antisepticky (ničí bakterie)
Akné rozhodně maska neeliminovala, přeci jenom na akné má vliv mnoho faktorů a žádná kosmetika vám ho neodstraní, pouze pomůže s bojem proti. Třeba mi přišlo že pupínek se dále nezvětšoval a jakoby usušil.
Při pravidelném používání tak 1x až 2x týdně mi přišla pleť více svěží ani mastná ani ne suchá.
Musím souhlasit s posledním bodem, s tím že je maska regenerační. Bylo jednoznačně znát když jsem si masku dlouho nedala. Zmizely příznaky unavené pleti, začervenání a dokonce i zmenšení pórů a to je u mě zázrak.


Složení:

Montmorillonite (clay), Citrus Aurantium (pomerančovník hořký), Bergamia (zelený citrus podobný limetce), Fruit oil, Linalool (obsažen v rostlinách)

100% natural ale není to 100% čistý jíl, zde jsou příměsi dalších látek.

Jednoduché složení, to je podle mě jeden z ukazatelů kvalitní přírodní kosmetiky. Není tam nic čemu by člověk nerozuměl ač to není čistý jíl.


Konzistence, vůně a vzhled produktu:

Jemný šedozelený prášek
Vůně jako když si čichnete k mokrému mořskému písku a cítíte trochu vodní rostliny
Obal je plastový, velmi jednoduchý a nic extra. Otevírání je vyklápěcí při čemž se do produktu jen tak nedostanete, samotný prášek propadává malými otvory. 



Používání:

Sloupla jsem českou etiketu, kde je vše velmi stručně a popravdě ne všechno napsáno.
Na obale je tedy napsáno: 4-5x poklepejte prášek do dlaně, já jsem používala kalíšek, kápni 10 kapek vody a smíchej v jemné bláto. Přidej malé množství Aloe vera gelu (doporučený produkt pro lepší výsledek). Nanes masku na obličej a nech ji schnout cca 15 -20 minut. Oplachujte mýdlovou vodou.

Já jsem produkt používala tak že jsem do mističky dala cca 1 kávovou lžičku vody a pak sypala prášek. Lépe jsem tak dosáhla správné konzistence. Dost často se stává že dáte moc vody a zbytečně moc produktu.
Produkt jsem míchala většinou plastovým koncem od štětce, jíl by se prý neměl dostat do kontaktu s kovem. Pro nanášení používám štětec od Loreálu, takový ten plochý.



Výsledky jsem zmínila na začátku článku. Zelený jíl se mi opravdu zalíbil nejen složením ale taky výsledky na mé pleti byli znát.

Cena:

249 Kč  40g Možná by se dalo říct WTF???
To je asi jediné mi přijde jako mínus. Tolik peněz za tak malé množství je poměrně dost v poměru ceny a množství zelených jílů pod jinými značkami. Například jiné jíly jsou tvořeny z Illitů, vznikají zvětráváním půd.
Spotřeba byla tedy velmi rychlá.

Někde jsem se dočetla, že právě v některých jílech mohou být obsaženy těžké kovy. Já s tím souhlasím, je to hornina, u těžby z nás určitě nikdo nebyl, takže je docela těžké rozeznat jaký výrobce je dobrý a jaký ten špatný.

Vzhledem k jeho ceně bych si příště koupila zelený jíl od jiné značky. 
Zelený jíl je určitě dobrá věc a určitě bych chtěla aby byl součástí mé pravidelné péče o pleť. 






4 komentáře:

  1. Mám ráda jíl v pleťových maskách, ale o zeleném, jílu slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
  2. Zelený jíl má tuším i Saloos a ten má výrobky celkově dost levné. Tento jsem ještě neměla, ale něco na rozšířené póry bych potřebovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zelený jíl jsem neměla a slyším o něm takhle poprvé, nebo jako někde jsem o něm už četla, ale nedozvěděla jsem se tolik jako z tvého článku. Celkem mě zaujal, ale nevím jestli bych si ho zakoupila, zatím to v plánu nemám.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Jíl jsem vyzkoušela jenom asi 2x v životě a není to zrovna produkt, který bych si musela kupovat pravidelně. Na druhou stranu mě ale baví ten efekt zasychání na pleti, člověk pak nemůže skoro mluvit :-) Ani od značky Bioaroma jsem dosud nic nevyzkoušela, asi je to tím, jak jsi psala, že je dražší. Myslím si, že jíly se dají sehnat i levněji, třeba od Soaphorie. Že by v něm mohly být těžké kovy, to mě překvapilo...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat