pátek 20. října 2017

Dýňobraní + outfit

Podzim máme v plném proudu, barevné listí a sluníčko nás nikoho minulý víkend nenechalo sedět doma. Co si vybavíte když se řekne podzim? Já rozhodně barevné listí, mlhu, šípky a taky dýně. Nejsem vyznavač Halloweenu, nějak mě tento svátek nebere ale líbí se mi dýňové dekorace a ráda ji použiji při vaření.

Poslední sobotu v září jste mohli vidět článek a fotky z výletu do Golčova Jeníkova na dýňový svět. Odkaz zde: Dýňový dvět.

Dýňobraní


Minulý víkend proběhlo dýňobraní v nedaleké vesničce kousek od nás a při tak krásném dni jsem nemohla sedět doma a nudit se.

Dýňobraní pořádala Zámecká stáj Plandry a program byl opravdu nabytý. My zde strávily skoro celé odpoledne. Bylo zde hodně zábavy hlavně pro děti, také pódium s muzikou, která mě upřímně nic moc neříkala.



Já ocenila jarmark, který se nesl typickou tematikou věcí ruční výroby jako šperky, kuchyňské potřeby ze dřeva, kozí sýry, medovina, levandulová kosmetika atd.



/jízdy na konících.../

/obrázek na dřevě/






Pro pány byla připravena ukázka historických aut a motorek.



Po celý den jste si mohli vyřezat dýni, vyrobit věnec ze slámy a z občerstvení byla nabídka jako například bramborové placky, klobásky, sýry, palačinky, trdelníky, káva a další.

/trdelník jsem dlouho neměla/

/trošku předražený párek v bramborové placce/

Statek je zaměřen na jezdecký sport a v průběhu května jsem zde vykonávala i svoji školní individuální praxi, bylo to fajn a stáj jen rozkvétá. Pořádají se zde soustředění, mnoho závodů a zkrátka lze vidět snahu.
Mimo koní zde mají mnoho jiného zvířectva, takže o kozičky, prasátka či slípky není nouze.

/pár dravců na ukázku/


Akce se mi líbila a vše bylo dobře promyšlené a počet návštěvníků na to odkazoval.


Co jsem si koupila?

/sušený ananas/
/mandle v čokoládě a skořici/
/lískové ořechy v hořké čokoládě/
/přírodní levandulové mýdlo/

Při té příležitosti si říkám, že bych mohla vyfotit outfit, který byl ideální pro daný den. Sluníčko ideálně nahrávalo tříčtvrtečnímu rukávu a usuzuji, že pouze ve svetříku si už asi jen tak nevyrazím.



svetr - Textil House(H&M)
top - Textil House
kalhoty - Esmara
obuv - Bohempia
kabelka - no name obchod, Madrid
náušnice - Acessorise


Svetřík v zajímavém střihu je ze sekáče, mimochodem poslední dobou hodně šmejdím sekáčema a budete se divit na jaké kousky tam člověk narazí. Článek se second hand úlovky chystám v nejbližší době, takže se těšte na něco inspirativního.



Slavíte Haloween nebo to vůbec neřešíte?


13 komentářů:

  1. Moc ti to sluší a ty dýně jsou rozkošný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší a ty vlasy.... :) Hned bych na takovou akci taky vyrazila :)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to :) tiež Halloween veľmi nemám rada, ale tekvicové dekorácie áno :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Sekne ti to ;) Aj tie dobroty vyzerajú veľmi chutne, mňam! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší Ti to , jarmarky mám moc ráda a těším se na úlovky ze sekáče :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já Halloween neslavím, ale výzdoba je krásná. Kdybych měla takovou akci poblíž, taky bych se určitě šla podívat. Outfit máš krásný, sluší ti to a pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Ty poslední fotky jsou krásné! Moc ti to sluší a máš nějak dlouhý vlásky :). Jinak do Textil Housu taky chodím a moc ráda. Ségra si tam koupila strašně krásnou bundu za 20 Kč :D. Jinak ty trhy vypadají skvěle! Mám ráda podzimní atmosféru. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Práve včera som bola vyberať tekvicu, ktorú tento rok vyrežeme. :) Naozaj krásne fotky a máš úžasnú kabelku (ticho závidím) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musel to být krásně prožitý den! :-) Fotky se mi moc líbí a ty dýně? Překrásné! Miluji dýně :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Wau, to muselo byť super! Mám rada takéto podujatia ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  11. Taky miluji dýně jako podzimní dekorace. A této akce musela být skvělá.

    OdpovědětVymazat
  12. Dyne sú naozaj skvelá dekorácia :) a outfit je pekný :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat