pondělí 25. prosince 2017

Zimní outfit - jednoduše a pohodlně

Svátkujeme v plném proudu a věřím že většina z vás teď leží u televize a cpe se cukrovím. Já se snažím necpat se jím tolik ale sem tam své chutě neudržím na uzdě.

Dneska jsem si přichystala outfit všedního dne, který nosím teď velmi často. Zatím nesněží ani nemrzne, takže mám sem tam náladu se slušně obléct.

Jakmile začne mrznout, odhazuji všechny kabátky, pěkné botky, halenky a na řadu přichází monotónní outfit ve stylu bundy, nejteplejšího svetru, riflí a sněhulí. To mě pak totiž vůbec nezajímá jestli se oblečení k sobě hodí nebo ne.
Tohle je přesně styl oblečení které volím někam na lítačku do města, jako třeba minulý týden kdy jsem všude po městě sháněla poslední dárky. 
Černá kabelka z Primarku byl dobrý kup, za necelých 10 €. Je poměrně pevná, dobře šitá, nikde nic neleze a ani po roce intenzivního nošení se nijak extrémně neopotřebovala. Až pojedete do Primarku, určitě se koupě kabelek či peněženek nebojte.
Náušničky z eshopu Juvelora jsem si moc oblíbila pro svoji univerzálnost, tak pro svoji lehkost na uchu, vlastně ani nevím že je na sobě mám.
Navíc jsou tak krásně zabalené, že jako dárek jimi musíte potěšit snad každou ženskou.
Snažím se nakupovat univerzální oblečení a vybírám takové barvy které bez problému zkombinuji s ostatními kousky. Já miluji barvy a nedokážu si představit, že bych se oblékla celá v černém, cítila bych se pak hrozně divně.
Šála - Stradivarius
Kabát - Stradivarius
Svetr - Lidl
Triko - Majk Je Pan
Kalhoty - Bershka
Boty - OK Shop
Kabelka - Primark
Ani nevíte jak bych si nejradši sbalila kufry a odletěla někam daleko. Ještě musím chvíli vydržet ale jakmile začne lepší počasí, určitě se ve mě probudí mé bláznivé já a seberu se zase někam na výlet.

A jak jste prožily Štědrý den vy?

11 komentářů:

  1. Moc krásný outfit! Já se cpu taky cukrovím a užívám si volna před zkouškama, ale už mě čekají, takže se musím začít učit. Jinak doufám, že si volna taky užíváš! Já jsem se sbalila před Vánocema a byla jsem v Budapešti, doporučuju :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se snažím tomu cukroví na stole odolávat a jde to velmi těžko. :-D Jinak outfit je moc pěkný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Such a cute outfit, and I love your earrings!!

    Andrea//

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit, ten kabát se mi strašně líbí:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Super kabát ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já ani tak neležela, ale spíš lítala mezi domovem, přítelem a rodinou mimo domov. :) Outfit je super, něco takového nosím občas také.:) A musím souhlasit, že kabelky v Primarku jsou skvělé. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký kabátek a ty náušnice ,nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky teď šetřím. Na internetu mě zaujaly dámské mikiny Replay, ale nechci tahat peníze z účtu za něco, co nutně nepotřebuji. Přeci jenom mi šatna praská ve švech. Ale viděli jste ty kousky? Ty stojí za to si trochu urvat od úst. :) A ještě by to pak chtělo nějaké fajn oteplováky na hory, kam příští týden jedeme. Ale to budu muset zajet asi někam do obchodu a zkoušet. .(

    OdpovědětVymazat