pondělí 12. listopadu 2018

Ještě zpátky na Ibizu...

Sedím si tak u stolu, po pravé straně mi na stole v aromalampách plápolá svíčka a v horní části nad plamenem pomaličku roztéká vonná pryskyřice. Dneska pálím pryskyřici jménem sandarak, velice příjemná dřevitá vůně. Po douškách upíjím čaj. Úplná idylka, naprostá pohoda, kterou si zpříjemňuji zimní dny. Něco, na co jsem se těšila domu, do svého pokojíčku.

Doma jsem akorát týden ale přijde mi, jako kdybych tu byla celou věčnost. Po dost dlouhé době jsem se vrátila domu na pár měsíců a přijde mi tady všechno divné, jako kdyby se doma a v místě kde bydlím zastavil čas.
Klid, ticho, všichni jsou zřejmě zalezlí doma a samotné počasí nahrává akorát k depresivní náladě. Úplně si říkám, jestli to bylo dobré rozhodnutí, přijet sem na zimu... Na druhou stranu mám radost, že mohu být s rodiči a být s nimi nějaký čas.
Ibiza mi neuteče, na jaře mám v plánu se tam rozhodně vrátit, pokračovat ve svých plánech, snech a ŽÍT naplno jako letošní léto. Nelituji absolutně ničeho. I když i tam jsem si prošla pár slabými chvilkami, byli to jen prkotiny.

Má povaha je převážně introvertní, mám svůj svět a dost dlouho mi trvá než si druhé do něj pustím. Na druhou stranu mám ráda kolem sebe lidi, ráda druhé poslouchám až se někdy může zdát, že jsem málo komunikativní typ člověka. Lidi mi tu chybí a zdá se mi, jako kdyby tu bylo mrtvo. Na Ibize bylo stále kam a s kým někam jít, v kteroukoliv hodinu.

Naprosto si vzpomínám na moje první dny. Venku první týdny neustále pršelo, fouklo a mě i v dekách byla šílená zima a říkala jsem si jak to bude všechno těžký... Všechno bylo zavřené, práce v nedohlednu, málo lidí a hlavně se nic nedělo.

Jen co to šlo, jsem vzala své životopisy a roznesla do několika míst... Asi týden nic. Byla jsem už nervózní, že neseženu práci, dojdou mi peníze a budu muset zklamaná odletět do ČR.. Po týdnu se mi začalo ozývat a to rovnou několik míst, takže byli první důvody k oslavám..
Po deseti dnech jsem nastoupila do práce, do jednoho většího obchodu, kde se prodávali suvenýry, oblečení, plážové věci, plavky atd.. Práce se mi líbila, v obchodě se člověk moc nenadře, pozná tak turisty z celého světa. Navíc, komunikace s turisty je skvělý způsob jak si nenásilně zlepšit jazykové dovednosti.

I šéf byl fajn člověk, se kterým se dalo mluvit pomalu jako s blízkým člověkem. Všechny dokumenty, smlouvy apod.mi vysvětlil. Vždycky když mi dával nějaké papíry ohledně daní či smlouvy se mě ptal co ten text znamená, protože má španělština ze začátku nebyla úplně perfektní. Nikdy na nikoho neřval ani nebyl naštvaný a vše se snažil vyřešit v klidu.

Práce na Ibize mi dala mimo jiné i skvělé kolegyně a zároveň kamarádky. Užily jsme si opravdu hoodně srandy.

Mojí rodině, která mi poskytla domov, ze srdce děkuji. Opravdu se ke mě chovají jako k členovi rodiny. Ty nekonečné večery, domácí párty, grilovačky jsou něco, na co do konce svého života nezapomenu..

Jestli vás zajímá v čem mě Ibiza změnila?
 Na Ibize jde život pomalu, máte milion času na všechno a to mě naučilo být ještě línější než jsem byla. Přijdu si teď, jako bych přiletěla od někud z Marzu.
Naučila mě hlavně trpělivosti a nežít život ve spěchu. A dalo mi to neuvěřitelný pocit volnosti.


8 komentářů:

  1. Až ti to i trochu závidím. Na Ibize muselo být fakt skvěle a ani se nedivím, že se cítíš tak, jak se cítíš. Přijde mi, že všude si lidé užívají života více, než u nás. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci tím ale říct, že se tu máme špatně. To rozhodně ne. Jenom se mi tady lidi zdají být zbytečně vystresovaní, neustále se za něčím honí a hlavně, to jsem zpozorovala na silnicích, jsou agresivní.

      Vymazat
  2. Na Ibizu bych se určitě jednou moc ráda podívala. Kamarádka tam byla v létě, a říkala, že to tam vážně žije, takže na tom něco bude :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji konec května, začátek června nebo v září. Uprostřed léta tady je opravdu blázinec a všechno je tu šíleně předražené.

      Vymazat
  3. To teplo :-), jak vidím ty fotky, hned bych se vrátila někam do teplých krajin.

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo. Úplně si říkám, jestli jsem udělala dobře, vrátit se sem na zimu.

      Vymazat
  4. Jsi skvělá, že ses takhle odhodlala, a držím palce až se vrátíš, jinak i na mě je tu teď trochu depresivně, krásné slunné dny jsou pryč a teď už to vypadá na zimu, ale i zima má něco do sebe a dokáže být neuvěřitelně krásná. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima je hezká, hlavně z pohodlí teplého pokoje. Milion vypitých čajů, stovky propálených svíček, koupele, tvoření dekorací na vánoce, procházky zmrzlou krajinou, to je pravda, že má něco do sebe.

      Vymazat