sobota 8. prosince 2018

Vystajlované vánoce

Krásný víkend přeji všem. Určitě už pečete cukroví, uklízíte a já mám pro vás dnes pár tipů, jak si vylepšit krásu domova.
Nejsem ten typ člověka, který by čas vánoční přehnaně prožíval. Nejsem ani zastánkyní milionu dárků a rozhodně se nechystám zbořit nákupní centra. Netvořím si wishlist přání protože už nejsem dítě a nejlepším dárkem je pro mě stejně to, co si sama koupím a je pro mě daleko důležitějším faktorem to, aby vše bylo bez stresu a v příjemné náladě, tak jako po celý rok a ne jenom o vánocích.
Co na vánocích ale miluji jsou dekorace. Rozhodně nic nenechávám náhodě a vždy si pokojíček vyzdobím něčím, abych se zde cítila příjemně.
Dneska bychom se mrkly na trendy, které jsou letos moderní a mě samotné se líbí. Poslední dobou se řadí mezi oblíbené především použití přírodních materiálů, jako jsou dřevo, sklo, různé doplňky jako jsou skořápky, sušené pomeranče, mech, různé větvičky a hlavně vlastnoručně vyrobené dekorace.

Vánoční stromeček
Začnu od toho nejdůležitějšího. Jestli je moderní mít stromek živý či umělý nevím. Po shlédnutí sociálních sítí jsou letos moderní stužky. Ať už jako mašličky, tak stužka jako řetěz. Z ozdob se mimo ty klasické kulaté letos nosí květinky a to nemusí vypadat špatně. Co se barevné škály týče, tak letos vládne v červená, bílá, odstíny šedé a hodně světýlek.
Určitě nešlápnete vedle s falešným efektem sněhu, za pomoci speciálního spreje nebo postříbřením.
Dekorace ve skle
Srnečky, šištičky, jelínci a plno falešného sněhu v čemkoli skleněném, je letos nejvíce top v tomto roce. Jednoduché, vkusné a můžete si takovouto dekoraci vytvořit každý sám doma.
Na kusu dřeva
S kusem tence uříznutého pařezu, větve nebo s použitím jenom kůry, hlavně bacha na červotoče, letos nebudete pozadu. Na pařízek dejte svíčičky, mech, falešný sníh, nezapomeňte na srnečku, skořici a hvězdičky. Za mě se tento styl vypadá stylově a určitě zaujme každou návštěvu.
Mix listů a jehličí
Monotónní vánoční věnec z jehličnatých větví je už přežitkem. Dejte dohromady větvičky ze všech možných stromků, tůjí a přidejte i větvičky, třeba exotické rostliny. Zní to divně ale vypadá to zaručeně dobře.
Já už několik let dekorací příliš nekupuji, neboť se mi zdají být obchody přehnaně nacpané kravinami. Přitom stačí jen trocha kreativity, času a lze vytvořit něco vlastního, originálního co nikdo jiný nemá.

Vyrábíte si dekorace sami nebo kupujete?

9 komentářů:

  1. Moc krásné, my máme jen pidi stromek , aby ho nejmladší dcerka neshodila ,ale Štědrý večer budeme slavit u babičky a dědy, takže neva a výzdobu mám z loňska, něco z pepca a kiku a něco jsme vyráběli :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji vánoční dekorace a v obchodě kromě svetylek, případně svíček a hrnku take nekupuji, máme toho doma dost starého a navíc babička než umřela měla toho dost nakoupeného z pepca a kiku, takže máme i nové dekorace takhle po ní.. Jinak věnec máme jeden umělý co právě dostala mamka a já mám živý, který jsem dělala, také mám větve ve vázy. Na dekorací chystám video a možná i článek. 🙂

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    já si dekorace spíš kupuji, protože jsem nešikovná a netrpělivá. Ale mamka mi letos vyrobila moc pěkný jednoduchý věnec na dveře a je fakt pěkný:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je všechno tak nádherné. Většinou si vánoční dekorace vyrábím sama, ale letos na to nemám moc času.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Jak píšeš to s tím faktorem, tak já to mám zas tak, že prostě to co chci si koupím a nechce se mi čekat, až na Vánoce:)) a taky mám raději, když si kupuji věci sama.
    Já nějak dekorace zatím neřeším, spíš budu až budu bydlet s přítelem:)), ale líbí se mi třeba obchůdek Nanu nana, kde mají super inspirace a přesně třeba i věci "na kusu dřeva" a tak:).


    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  6. Také všechno to kolem Vánoc moc neřeším. Většinou vytahuji dekorace z loňska a pár jich přikoupím, pokud se mi hodně zalíbí. Přes svátky jsme většinou po návštěvách, takže bych si je doma ani moc neužila. Živý stromeček ale musíme mít. I cukroví jde tak nějak mimo mě. Já sama je skoro nejím, dám si fakt jen pár kousků, ale mamka s babičkou pečou hodně, takže mi pro přítele vždycky něco pošlou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně takový styl nazdobené stromečku se mi hrozně líbí. My jsme teda poslední dva roky tohle moc neřešili, vždycky jen pár drobností do bytu nebo na okno, ale příští rok se to chystám prožívat kvůli malémi už na 100%, ať z toho něco má od malička :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno je to moc krásné. Ty jo, ale jak se zdá, tak jsem k těm trendům úplně slepá. Nic z toho doma ještě nemám :D za to mám hromadu svetylek.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná inspirace :). U nás to zatím moc Vánočně nevypadá, ale zítra si beru volno a dám se do zdobení :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat