úterý 8. ledna 2019

Co jsem dostala pod stromečkem?

Už je to nějaký ten týden, co jsou vánoce pryč a teď ten dloooouhý leden. Leden upřímně moc nemusím, protože je to měsíc, který je za prvé hrozně dlouhý, studený a nedá se ani jezdit moc na výlety.
Vánoce jsou pro mě poslední roky známkou klidu a v žádném případě je již neprožívám, tak jako někteří, já na to prostě nejsem. Několikero vánoc jsem byla mimo domov a považuji je za ty bezesporu nejpovedenější.
Abych nezapomněla i já vám mohu ukázat co jsem dostala pod stromečkem. Abych byla upřímná, tak už ani nevím co si mám přát. Všechno co chci si koupím a přát si od rodičů, aby mi například kupovali mobily, notebooky a dražší věci by mi byla hanba, v mém věku kdy si vydělávám.

Nebudu nijak zdržovat a pojďme se na to podívat...
Jako první dárek mě překvapil balíček s oleji a náušničkami. Avokádový olej jsem již měla možnost vyzkoušet ve Španělsku ale lněný je pro mě novinkou. Oleje používám hodně do salátů, dresingu a nebo si z nich často vyrábím pleťové masky, vlasové zábaly a takovéto olejíčky jsou na to perfektní. V balíčku na mě čekaly i náušničky a mohu pochválit výběr, protože se ke mě velmi hodí.
Dobré vínko k dobrému jídlu miluji. Mám ráda sladší vína, ovocná a Pálava je ideální vzor dobrého a sladšího vína. Svíčka ze včelího vosku nádherně voní a mám sto chutí do ní kousnout 😋.
Stolní lampu jsem si vybrala na noční stolek, protože se mi předešlá rozbila. Svíčky ve skle vonící po levadlulkách jsou taky fajn.
Praktické dárky mám nejraději a osušky jsou věcí, jejichž zásoba se mi pomalu tenčí. Nemám ráda dárky, které mi pak budou bez využití jen tak ležet ve skříni.
Nevím proč mamku napadlo pořizovat mi prostírání ale jako pozadí na fotky budou fajn a jistě u nich najdu nějaké další využití.
Pečené čaje mám ráda a nevyužívám je jenom k nápoji ale mile ráda si ovocíčkem osladím bílý jogurt nebo i puding. Balistika jako jsou kuličky a sůl s levandulí jistě ráda využiji, neboť doma teď momentálně nic nemám.
Miluji, když mi voní oblečení a nesnáším takový ten starý zatuchlý smrad, který se často tvoří ve starších skříních a proto jsou skvělé tyto sáčky. Tyhle jsou fajn, že voní jenom ve skříni a parfemace není nijak silná, takže mě neotravuje. Ač je toto maličkost, tak mě potěšila snad ze všeho nejvíce.
Sluchátka jsou pro mě neodmyslitelným společníkem na cestách a taky v práci. Za mě jsou tyto jedny z nejlepších co jsem kdy měla, co se týká poslechu hudby. Výrobky značky JBL jsou také dobře hodnoceny.

Kosmetiky letos nebylo příliš a myslím si, že je to dobře. Ve skříni mám mnoho nových produktů už z doby před vánoci a tento týden by mi měl dorazit balíček z jednoho eshopu. Jako každý rok si udělám radost nějakou dražší značkou kosmetiky. Minulý rok to byla velká paletka od KatVonD a letos jím je trio od značky M.A.C., který dal co zabrat ho vůbec sehnat. Houbička na makeup je pro mě věc, ke které jsem se do posud nehrnula a tak tohle bude má premiéra a jsem na ní zvědavá. Oblíbené linky od Loreálu, které mi došli a zároveň na ně nedám dopustit. Dermacol Cover je můj nesmrtelný pomocník jako korektor a vydrží mi vždycky hrozně dlouho.

11 komentářů:

  1. Krásné věci jsi dostala. Hrozně se mi líbí ta stolní lampa.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    to jsou moc pěkné dárky, taky mám ráda praktické věci:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto ti rozumím v oblibě praktických dárků. Čím jsem starší, tím je mám taky radši a radši!
    Na ten avokádový olej už jsem taky tak různě koukala a přemýšlela o něm, ale zatím jsem si pro něj neběžela :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ty oleje a víno! Miluju dárky, co můžu využít v kuchyni. No, a hned za nimi jsou dárky praktické - stejně jako ty nemám ráda, když se mi pak něco někde jenom válí. Jinak všechny dárečky jsou moc pěkné.

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. daj vediet ako si spokojna s hubkami na make up..som zvedava preve na tieto z DM..a inak krasne darceky..:)ak budes mat cas tak sa pozri na moj youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  6. Ty pečené čaje miluji, mohla bych je pít pořád! K Vánocům jsem jich dostala taky pár, a už sem je vypotřebovala. Možná bych ocenila, kdyby jich bylo v obchodech více, zatím jsem je našla pouze v krámečku s dárkovým zbožím. A děkuji za tip na sluchátka, zrovna nějaká sháním, tak se po JBL také mrknu! :-) Jinak máš moc krásný blog, takový holčičí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky už někdy nevím, co si mám přát :D Ale dostala jsi moc krásné dárky!

    OdpovědětVymazat
  8. Je, nádherně dárky! Ta stolní lampa je moc krásná ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci!!! :))

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. To já doufám, že dostanu nějaké oblečení nebo tak... Tedy alespoň já jsem se rozhodla všem okolo mne darovat nějaké to oblečení a abych na tom všem dokázala ještě ušetřit, tak to bude za pomocí tohoto sekáče hehehe, ale pssst :-)

    OdpovědětVymazat