neděle 20. ledna 2019

❄Revlon Mega Multiplier mascara❄💄 recenze

Druhý lednový týden za námi a já mám pro vás dnes opět nachystanou recenzi řasenky. Za poslední rok se u mě vystřídalo opravdu velké množství různých řasenek a já si na ně udělala i rozdílné názory, tak šup s nimi ven...

Dneska si vezmu pod lupu řasenku americké značky Revlon, která nese jméno Mega Multiplier.
Co se o ní píše?
Jako všude začínají informace o inovativním složením a kartáčkem dvojích štětin. 360 stupňové tubičky zajistí obalení každé řasy a uzamkne vlákna na svém místě. Snadno se odličuje teplou vodou a jako každá řasenka slibuje objem a délku. Zkrátka ty známé žblepty, které jsou u popisu každé řasenky naprosto stejné.

Co na ní říkám já?
Ze všeho nejdříve musím pochválit obal, který je zajímavý a pro řasenku netypický se slušivým barevným designem. Obal chválím neboť vypadá stylově a mám ráda matný povrch a text z řasenky se neloupe a nijak nemizí.
Kartáček je syntetický, ve tvaru kuželu a štětinky jsou do spirály a poměrně daleko od sebe.
Konzistence je hutnější, takže není příliš mokrá ale spíš taková vazká, táhnoucí a matlavá. V sobě obsahuje vlákýnka asi to aby řasy obalila a dodala potřebnou délku.
Řasenka poměrně hezky prodlouží, to se musí nechat. Hustoty bych si představovala o něco více ale dejme tomu.
Kritiku nenechám stranou a díky své prazvláštní konzistenci řasy neuvěřitelně slepuje, nedejbože, když ji navrstvíte po sobě, tak máte z řas pořádné slepence a vypadá to jak muší nožičky a to nechcete.
Další mínus musím dát za obsažená vlákýnka, která během dne z řas opadají, takže celková výdrž řasenky nic moc.
+  pěkně prodlouží
+  černočerná barva
+  nevysychá

-  šíleně slepuje
-  opadávají vlákýnka
-  cena
-  špatně řešený kartáček

S řasenkou skutečně nejsem spokojená a čekala jsem víc. Jelikož se její cena v drogeriích pohybuje kolem 300 korun, můj názor zní, že se jedná v tomto případě o málo muziky za hodně peněz. Věřte, že do této částky seženete mnoho daleko skvělých řasenek než je tato. Možná by mohla vyhovovat kratším řasám ale nemám s tím zkušenost.
Tohle vám tedy rozhodně nedoporučuji a je to snad jedna z nejhorších řasenek, kterou jsem za poslední roky měla a že mě většina řasenek celkem vyhovuje, tak tato je výjimkou.

Jaká je vaše oblíbená řasenka?

9 komentářů:

  1. jako musím říct, že se mi tvé řasy po ní líbí 😊

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty máš ale dlouhé řasy!

    OdpovědětVymazat
  3. Řasy máš úžasný, to teda fakt že jo :3 Na řasenku jsem se dívala, ale nenadchl mě ten kartáček tak jsem ji nechala být. Jinak má Revlon zajímavé produkty :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta délka řas, tyjoo! :O Ale u většiny řasenek, co jsem už vyzkoušela, jsem nikdy nebyla na 100% spokojená, pořád hledám nějakou dokonalou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Riasenka síce krásne predĺži mihalnice, no tá výdrž ma odrádza. :/

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  6. Délka je parádní, ale škoda, že slepuje :/

    OdpovědětVymazat
  7. Od Revlonu právě používán podobnou řasenku, jen s růžovým víčkem. Mám z ní takové rozporuplné pocity. Na jednu stranu ji miluji, ale i nenávidím. S tvojí má stejný kartáček, ale není černá, ale tmavě šedá. Na řasách je ale černá, což nechápu. Slepovat začala až po měsíci, až zhoustla a vyschla, takže jsem jí rovnou vyhodila. Ta cena nic moc, ale klidně bych do ní šla znovu. Jako ano i ne, je to fakt zvláštní kousek :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš sama o sobě pěkně dlouhé řasy. :)) Ale máš pravdu, řasenka na pohled řasy slepila. :( Matný vzhled je super, to mám ráda, ale ta cena... To si raději koupím řasenku za 60 Kč, která udělá řasy možná i hezčí. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Od značky Revlon mám pouze několikáté balení mého oblíbeného make-upu. S jiným produktem od téhle značky zkušenosti nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat