úterý 15. ledna 2019

Top 5 nejlepších objevů v roce 2018


Doufám že jste nový rok započali v pozitivním duchu jako já a doufám, že se takto ponese celý zbytek roku.
Ještě zabrousím do toho minulého, abych vám ukázala jaké produkty vládly u mě minulý rok a které ve mě zanechali jen ty nejlepší pocity. Ukáži vám top 5 kosmetických produktů z roku 2018, které hodnotím jako nejlepší a oblíbila si je.
Letos jsem měla naprosto jasno a nemusela příliš přemýšlet, které produkty zvolit. 

Začnu u péče o vlasy, kdy si pamatuji čas na Ibize, kde jsem vyzkoušela mnoho produktů na vlasy ale nic mi nevyhovovalo natolik jako tento Urtekram, coconut a že jsem si již koupila několikáté balení svědčí o jeho kvalitách a blahodárných účincích na mých vlasech. Vlasy se nemastí, zanechává je jemné, dobře rozčesatelné a při dlouhodobém používání jsou znát vlasy pevnější, lesklé a viditelně v dobré kondici.
Parfémů jsem letos vyzkoušela snad nejvíce za celý život a nejoblíbenějším kouskem se stala očekávaně Olympea Intense od Paco Rabanne a již druhé nebo dokonce třetí balení mi dělá radost tento rok. Nejen, že mi ji mnoho lidí pochválilo, je prostě zajímavá a taková jiná než jiné parfémy.
Přírodní kosmetiky se stále držím a to především v deodorantech. Vyzkoušela jsem nespočet přírodních deodorantů ale nic mi nevyhovovalo tolik, jako tento levandulový. Deodorant Ben&Anna jsem měla možnost zakoupit v rakouském Dmku ale i u nás je dostupný v obchodech Bioo. Nejenom že ochrání od pocení ale ta vůně je něco nádherného a pár lidí mi pochválilo, jak se levandule krásně line po těle. Tohle doporučuji všem.
Když jsem přemýšlela nad nejlepší dekorativkou, ihned mě napadla tato řasenka, která je pro mě bezesporu tou nejlepší. Ač mám na značku Yves Rocher rozpačité názory, tak v tomto ohledu musím pochválit, že toto se jim opravdu povedlo. Krásně zahustí, prodlouží, nadzvedne a řasy krásně oddělí, navíc je menší a skladná. Věřím, že tohle nebude moje poslední balení.
Vyzkoušela jsem již mnoho linek a s žádnými jsem si nedokázala nakreslit linku tak pěkně jako s touto Ultra Precision od LOreal. Mám letos druhé balení a rozhodně není poslední.
Rok 2018 byl pro mě výjimečným a naprosto krásným, neuvěřitelným💖

6 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujal ten deodorant. Teď přes zimu mi vyhovují i tyto přírodní, tak jsem si zkusila koupit jeden od Alverde a zatím jsem na vážkách, zda jsem s ním spokojená nebo ne. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Fantastic post!

    Kisses ...Dilek .

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenku si oblíbila mamka, už ji měla několikrát :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Urtekram jsem si taky pořídila produkty na vlasy a jsou super! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Ani s jedním produktem zkušenosti nemám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kokosový šampon jsem měla a za mě super. Už jsem ho měla před delší dobou a budu se k němu muset vrátit, úplně jsem na něj zapomněla :-) naopak ale řasenka mi vůbec nevyhovovala :-( každá jsme hold jiná... :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat