sobota 16. února 2019

Spotřebované produkty/zima

Vítám vás u spotřebovaných produktů, které jsem nastřádala během zimy. Dneska u nás krásně svítí sluníčko, takže ideální na procházku.
V taštičce se mi nastřádalo mnoho obalů, tak šup s nimi ven, ať se uvolní místo zase na další.
Tentokrát mě popadla třídivá nálada a pár kousků dlouho ležících v mém šuplíku vyřadila.
Ve skříni se mi nahromadilo větší množství tělových mlék, másel apod.mazadel, což bude teď můj velký kosmetický cíl, to množství trochu zredukovat.


S chutí tedy do toho..

7th Heaven, pleťové masky
Trojici masek jsem rozebírala podrobněji v tomto článku: Maskování.
Okurková, bahenní nebo jílová? Jílová s bahenní mi sedí nejvíce, neboť jako u jediných mě z nich nepnula pleť a konkrétně jílová dodá i trochu hydratace. Za sebe bych doporučila především jílovou protože hydratovala ,byla na pleti nejpříjemnější, bez výrazné parfemace a pytlíček mi vystačil na tři použití. Naopak okurková se mi zdála hodně umělá, taková moc navoněná a lehce mě po ní svědila pleť. Jinak mi tyto masky, hlavně tedy plátýnkové přijdou ideální na léto, protože vás opravdu osvěží. Cena masek se pohybuje kolem 40,-

Tetesept, Ginkgo Ginseng + B - Vitamine
Doplňky stravy bychom neměly podceňovat ale určitě záleží na tom, jaké si vybereme. Vždy záleží na množství daného vitamínu či minerálu, způsob výroby, v jaké formě látka je a hlavně samotnou vstřebatelnost. Všechny doplňky, které najdeme v Dmku nejsou tak plnohodnotné ale ve srovnání se známými doplňky v lékárnách, pořád srovnatelné. Ginkgo biloba by měla pomoci s větší energií, pro zlepšení koncentrace mozku a jeho prokrvení, působí příznivě na krevní oběh, pomáhá od migrén a závratí. Jestli se cítím více energická, to nevím, každopádně dle německých testů je tento lék nedostatečný a i já si myslím že to bude spíš placebo.
Takže si tento doplňěk už znovu kupovat nebudu. NE.

Schwarzkopf, Pure Color, Baby Blond
Tuto novinku jsem objevila někdy na konci podzimu u nás v Dmku. Po barvě se mi neudělal žlutý kuřecí efekt a nejedná se ani o žádnou žiravinu, co by mi vlasy sežehla peroxidem. Takže za mě je tohle celkem povedený kousek, nicméně to pořád není ono.
ANO


Naturalis, sprchový gel, skořice, badyán a pomeranč
Vůně jako jar a špatně sez obalu dostává zbytek.
Tohle už nikdy více
NE.
Dermacol, Aroma Rituals, Červený grep
Už mě Aroma Rituals přestávají bavit, navíc většina jejich vůní mi přijde naprosto neautentická k tomu po čem by měl sprcháč vonět. Pár výjimek se naštěstí najde, mezi nimiž i tento grepový. Jako jeden z mála opravdu voní po čem by měl.
ANO.
BioPha, sprchový gel, Green Apple
Měl by být bez parabenů, silikonů, GMO a bez sulfátů. Mohu doporučit, koho běžné sprcháče vysušují, je to lepší. Parfemace je tak jemná, že téměř není cítit. Cena je kolem 140 ,-, což je asi jediné mínus na tomto produktu.
ANO.


Salt Of The Earth spray, přírodní deodorant, kamencová sůl
Kdo se zajímá o přírodní kosmetiku jistě bude tento produkt znát. Jedná se o kamencovou sl, tentokrát v tekuté verzi. Oproti tuhé formě je jednoduší a pohodlnější na aplikaci. Deodorant není nijak parfemovaný a od obyčejné vody se liší akorát složením. Za mě kamencová sůl funguje velmi dobře a považuji za jeden z nejlepších deodorantů.
ANO

R&E, přírodní deodorant, santalové dřevo
Od této značky mám vyzkoušen ještě indický lotos a jasmín. Tyto deodoranty používám delší dobu, takže mám co hodnotit a vyhovují mi. Mám je vyzkoušeny i v těch největších vedrech, kdy jsem byla ve ŠPnělsku a hodnotím palcem nahoře.  Jsou bez hliníků, barviv a veškerých syntetických ingrediencí. Složení spočívá v kokosovém oleji, bambuckém másle, jedlé sodě a potom případně jiná ingredience dle požadované vůně. Líbí se mi krásné balení a možnost dokoupení náplní. Podrobnější článek si můžete přečíst zde: Přírodní deodoranty
ANO.

Weleda, Skin Food, univerzální krém
Myslím si, že k tomuto výrobku není třeba nic extra psát. Hutný, mastný, hodně výživný. Používám ho na pleť, na vlasy, právě do různých masek apod. Jenom ta parfemace může být někomu nepříjemná a déle se vstřebává.
ANO.

Paco Rabanne, 1 Milion
Nejlepší parfém jaký jsem kdy měla. Lehký, luxusní, denní i noční v jakékoliv roční období. Tohle se tvůrci opravdu povedlo.
ANO.

Maybelline, Baby Lips, Balm & Blush
Konečně! Placebo jménem Babylips, který vyvolával akorát zbytečný humbuk kolem nich konečně pominul. Jestli hledáte něco výživného a pro rty blahodárného, tak rozhodně sáhněte po něčem přírodním.
NE.

Paco Rabanne, Pure XS
Vůně s krásným flakonkem s hadem zaujal nejednu z nás, tak i vůně není špatná a považuji za jeden z nejpovedenějších vůní tohoto roku. Paco Rabanne má za mě stejně dobré voňavky a pokud hledáte dárek pro někoho a nejste si jistí, zdali se dotyčnému trefíte do vkusu, doporučuji právě Paco Rabanne.
ANO
Golden Curl, vlasové sérum
Vzorek nějakého séra, které mi dal do ruky pán z vlasového stánku v Palladiu. Na obale není nic napsaného ale po použití bych řekla, že se jedná něco na lesk. Pěkná vůně a vlasům dodalo pěkný lesk.
MOŽNÁ.

Teď se koukneme na produkty, které jsem vyřadila ze své sbírky. Většinou to jsou produkty, které si na poličce hoví hoodně dlouho a nebo to jsou věci rozbité, nevyhovující a zkrátka z nich už žádný užitek nemám.

Deliplus, Fijo & Cubriente, make-up
Kladně recenzovaný makeup od značky Deliplus(privátní značka španělského řetězce Marcadona), považuji za jeden z nejlepších makeupů co jsem kdy měla. Dělá krásný finiš, dobře kryje a nevysušuje. Bohužel i jeho nejsvětlejší odstín je pro mě vhodný pouze v létě při větším opálení. Mám ho skutečně hodně dlouho a už bych jeho používání moc neriskovala.
Rimmel BB krém
Celkem dobré, krémové bbčko, jenom ten odstín, takže ho příliš nepoužívám, proto ho vyřazuji a radost udělá mamce, která ho prý spotřebuje.
Schwarzkopf, Got2b, heat protector
Ochrana vlasů při tepelné úpravě. Nepoužívám ho a ve skříni mi leží neskutečně dlouho. Vlasy zatěžuje, ty jsou potom zplihlé a hned umaštěné. Tím, že si na vlasy dáte chemický produkt, který jistě teplem vypustí ze sebe škodliviny rozhodně své vlasy neuchráníte.


Essence tvářenky
Kdo jim někdo vůbec odolal? Některé jsou fajn, některé hrůza. jako hrůzu bych označila Blush Up. Měla divný naoranžovělý nádech a vůbec nevypadala dobře. Pigmentace byla super. Winter Wonderfull ze zimní limitky byla už méně pigmentovaná ale hrůza to rozhodně nebyla. Dělala pěkný studeně narůžovělý tón. Nechápu však světlejší odstíny v tvářence, přijdou mi zbytečné. Brit - tea byla nejlepší a je to na ní znát, bohužel se mi už začala rozsypávat, navíc ji mám dlouho a tak jde do koše.

Barevné balzámky
Ležely v šuplíku taky hodně dlouho a navíc už dost smrděly, takže jim patří dát patřičné sbohem.

Essence tužka na obočí
Moje první tužka na obočí. Není špatná ale znovu bych si jí kupovat nepotřebovala. Poměrně dost tvrdá a nedá se s ní vytvořit to co například s obyčejným hnědým stínem.

Loreál, Volume Milion Lashes
na poměrně drahou řasenku, žádný zázrak. Hodně mokrá se štětečkem, který má štětinky dost od sebe a namalovat si spodní řasy bez čmuh a ťupanců je téměř nemožné.


Konečně mohu otevřít víko u popelnice a tuto várku vysypat. Kosmetiky teď nekupuji tolik a dala jsem si za úkol více zredukovat mojí sbírku, hlavně tělová mléka.

Užívejte dne a příště se zase budu těšit.

5 komentářů:

  1. Taky bych si chtěla udělat pořádek v kosmetice. Zaujal mě ten kamencový deodorant, možná ho někdy vyzkouším, až budu objednávat přírodní kosmetiku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tělová mléka Terezko taky spotřebovávám pomaleji, ale snažím se! Jinak probírání kosmetiky dělám často. Vždy něco vyřadím a pošlu dál, nebo dám do spotřebováno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Občas se také snažím dělat čistky, hlavně tedy těch starých věcí... Blush up jsem dostala od kámošky, že ji nevyhovovala, mně celkem sedí, ale můžu ji používat pouze když jsem opálená, je to dost výrazné, možná až zbytečně moc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tu okurkovou pleťovou masku jsem měla taky a byla fajn.. :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Skin Food mám veľmi rada, je to perfektný krém. Kupujem si ho každú zimu. Teraz majú už aj light verziu, telový krém a balzam na pery a ja by som rada vyskúšala všetko. Aj tá jeho vôňa je taká jemná.
    Bianka

    OdpovědětVymazat