neděle 23. srpna 2020

Co jsem si dovezla z dovolené v České republice

Dneska bych se myšlenkami ráda vrátila do minulosti k výletu do České republiky, kde bylo opravdu krásné počasí v porovnání tady s Anglií, kde maximální teploty jsou 25 a to ještě tak dva dny po sobě maximálně.
Dnešním článkem bych vám chtěla ukázat co jsem si přivezla z Česka. Upřímně toho není moc a asi už jsem vyrostla z nekontrolovaných nákupů a tak ňák se již delší dobu snažím kupovat jenom věci, které opravdu využiji a nebudou mi nikde doma ležet. Mohla bych si nakoupit spoustu kosmetiky, oblečení, atd., jenže mi to přijde bezvýznamné, protože tady v Anglii je kosmetiky a hadrů tolik, že je skutečně zbytečné ještě něco tahat z Česka.
Letošní rok mám vzdělávací mood a rozhodla se věnovat svůj čas knihám, nad kterými uvažuji již ňáký čas.
Knihy se zaměřují především na osobní rozvoj o který se zajímám a právě tyto knihy jsou velmi dobré a dokážou ve vás ledacos probudit a zkrátka člověk by se měl zajímat sám o sebe, nad tím kam směřují naše myšlenky a čemu dáváme energii. Možná si někdo z vás řekne,, zase další s tím otravuje,,. Jenže, divily byste se jak vám tohle může pomoct v osobním i profesním životě. Mě to pomohlo opravdu hodně, hlavně v partnerském vztahu.
Přeci jenom pár kosmetických produktů jsem si dovezla. Tělové oleje používám hlavně na masáže, na ruce, dělám si z nich masky na vlasy a zkrátka musím mít vždy alespoň jeden doma. Parfemaci má velmi jemnou nevtíravou a celkem rychle se vstřebá. Jelikož mi už dochází krém, zaujal mě tento vyživující od Garnieru. Garnier vyrazil přírodnější cestou, jenom doufám že zde nejde jen o obal.
Balea je jednoznačně značka, která má ty nejhezčí a nejlákavější obaly ale co si budem, tady jde prodejci především o obal. Nicméně mezi tou hromadou přípravků se najdou i dobré kousky. Maskám jsem zkrátka neodolala a hlavně vím, že je využiji bez toho aniž by mi půl roku leželi v šuplíku. Mini kabelkový kartáč na vlasy se vždycky hodí a ten potisk se mi hrozně líbil, tak ho tam přeci nenechám.
V Dmku mě zaujali hrníčkové ovesné dezerty ale v podstatě by se to dalo i jako snídaně, které jistě ráda vyzkouším až budu mít chuť na něco sladkého.
Vonné pryskyřice, dřeva a bylinky jedině od pana Rymera, má je krásně čisté a autentické. Tohle je něco skvělého a doporučuji každému. Nejenom že vám nádherně provoní byt ale také vás příjemně uklidní a navodí skvělou atmosféru jak u vás doma, tak i na duši. Koukněte na webovky: www.vykurovadla-rymer.cz
Miluji když mi dům příjemně voní a hlavně dávám přednost přírodním vůním. Na známé Airwicky a jim podobné jsem úplně alergická a vůbec si spousta lidí neuvědomuje jaký si tím způsobuje sobě ale i okolí problémy.

Nákupy jsou u konce, já doufám že jste se v něčem třeba inspirovali a budu se těšit zase u dalšího článku.



5 komentářů:

  1. Ahoj, Balea má úžasné obaly, které mne fakt baví. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé nákupy. Zaujalo mě snad všechno. Nejvíce však ty ovesné dezerty.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, líbí se mi tvoje nákupy! Knížky by určitě stály i za recenzi. Napadlo mě k tomu ti doporučit youtuberku Shallon Lester, kombinuje povídání o celebritách, jejich vztazích a jak se z toho můžeme poučit my. Hodně mi to pomohlo utřídit si vztahy kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má fakt krásne obaly, ja zbožňujem ich masky na pleť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ovesné hrníčky bych chtěla zkusit taky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat