neděle 25. ledna 2015

Uvítání na blogu

Velmi mě těší každá Vaše návštěva na mém blogu. Ač vás sem zavedlo cokoliv, doufám že Vás mé články potěší, nečím obohatí a nebo si jenom něco uvědomíte. Budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, za jakýkoliv komentář, poznámku i kritiku jako motivaci dělat věci lépe.



Můj blog a články v něm se zabývají mojí velkou zálibou, kterou je kosmetika. Od dekorativky po pečující produkty všeho druhu, které stále zkouším nové a pro mě zajímavé produkty a za svůj život jsem vyzkoušela mnoho a mohu se o mé názory podělit. Píši recenze zkouším různé pro mě zajímavé produkty a ráda předám moje poznatky širšímu okolí, protože čím více informací, tím lépe.

Je mi 25 let a pocházím z malebné vesničky na Vysočině. V minulých letech jsem mimo jiné chvíli žila ve Španělsku ale život se časem ubral trochu jiným směrem. 
Momentálně žiji v Anglii, konkrétně v Liverpoolu, odkud píši tento blog.

Další moje velká zaliba je cestování, kdy jsem se v osmnácti letech sebrala a odletěla na celý měsíc sama do Španělska, ještě k tomu k cizím lidem. Tam, se otevřelo moje cestovatelské JÁ a od té doby mě cestování doprovází všemi životními etapami až do teď. Že žiji multikulturně není u mě žádné překvapení, které se u mě promítá jak v partnerském životě[soukromé věci sem na blog nechci příliš tahat], tak i především v kuchyni.  Jsem ten typ cestovatele, který se ze dne na den sebere a jede. Nemám toho procestováno mnoho ale každý rok vždy zorganizuji něco a splním si vždy jeden z cílů, nebojím se a jdu do všeho.
...Nenechte strach brzdit váš život...
Vaření, neboli moje další záliba, sice ne tak velká ale i v kuchyni ráda zkouším nové věci, nové pokrmy a určitě bych se s Vámi o některé ráda podělila. Miluji různé druhy světových kuchyní a konkrétně na mém blogu můžete občas vidět hlavně africkou kuchyni, miluji asijskou asi kromě indické, ta mě nikdy až na pár výborných vyjímek nenadchla. Samozřejmě nedám dopustit na španělskou kuchyni. V jídle mám ráda hodně zeleniny, mořské plody, těstoviny na všechny způsoby a sladkosti.
 Jo a miluji snídaně.
 Vařeního na blogu nebude příliš tolik, neboť jsou na internetu lepší blogy, kde se inspirovat ve vaření. Uvidíte zde hlavně především tipy na potraviny, kde co koupit, na co kde mají akce, jasně, hlavně akce.
Klid domova..
Zůtulňování domácího prostředí patří jako další z mých radostí. Není nad to přijít domu z práce nebo odkudkoliv a cítit se doma příjemně, v bezpečí, místo kde nás nic neruší a můžeme zde relaxovat. Klid, to je něco co jsem doma v ČR upřímě neměla. Takže vám zde občas ukážu, jak mít doma hezky.

Nemám strach z pavouků ani ostatní havěti, protože vím, že nám i tato zvířátka k něčemu v přírodě slouží. Miluji všechna zvířata, protože ve mě vzbuzují pocit klidu a v jejich přítomnosti dokážu načerpat mnoho energie. Takže návštěvy ZOO tady také uvidíte.

Zkrátka můj blog je tak ňák o všem, co mě zajímá a co mě životem provází. Doufám že si zde u článků odpočinete a něco se třeba dozvíte. Budu velmi ráda za jakýkoliv komentář pod článkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat