pondělí 27. dubna 2015

New in (April)

Ahojte všichni.. Možná jste si všimly za poslední dobu žádné nové články.. Důvod je.. prostě se mi nechce. Předešlé týdny jsem měla trochu trable takže jsem neměla vůbec náladu něco psát.. A vůbec poslední dobou nemám náladu ani na jakýkoli přemýšlení..
Doufám že příští týden už budu mít lepší náladu.. Momentálně teď nechodím do školy ale na praxi do zahradnictví kde nás dneska pohostily řízky a tiramisu :-D co nás čeká zítra??
Co k činosti na blogu.. mám spoustu tipů na články, jen je udělat a nafotit něco.. Chtěla bych udělat recenze na nějakou dekorativku ale prostě dohrabat se k tomu. Ještě toho mám dost do školy, do čehož se mi také nechce.

Dubnové nákupy máme tu.. duben je celkově chudší a mám jen pár věcí..
Nákupy jsou taková směska všeho z kosmetiky mám jen jednu věc a ostatní je nějaké oblečení, elektronika a tak různě..

První věcička patří do kosmetiky..


Zatím jsem neměla možnost tuhle Rexonu vyzkoušet. Rozhodně se bude hodit, protože teploty se budou zvyšovat.. Cena 119 Kč



Další vosk od blogersky známé Yankee Candle.. kdo z blogerek nezná jako by neexistoval.. Tentokrát levandule.. Voní krásně.. Cena 55 Kč



Minulý pátek jsem zjistila že u nás je taky obchod Pepco.. Ze zvědavosti jsem se šla podívat jaké věci obchod nabízí. Velké překvapení. Líbí se mi na obchodu že prodává různé dekorační věci za pár korun. Mimochodem jsem zde narazila i na tento náhrdelník který už sháním dost dlouho a tenhle byl navíc jen za 90 Kč


Velmi pěkným úlovkem se staly tyto kratasy které jsem nutně potřebovala a na těhle se mi moc líbí roztřepené konce které jsem u kratasů požadovala. Hlavně ta krása že mi padnou krásně na mojí postavu a taky stály pouhé 250 Kč Obchod CA



Absolutně nejvýhodnějším a nejlepším nákupem byl obchod Lidl ze kterého mám poslední dobou velkou radost jaké super věci zde člověk nakoupí..
Troje balerýnky po 149 Kč.. nesmírně pohodlně, kvalitní, vzhledově velmi pěkné a za pár korun..





Jak už jsem několikrát psala, Lidl je pro mne supermarket číslo 1. Tyto sluchátka mě zaujaly svoji barvou která je moje nejoblíbenější.. Čekala jsem že sluchátka až vyzkouším budou hrát bud divně nebo vůbec.. Navíc jen za 149 Kč...
Po zapojení a vyzkoušení mě málem trefilo.. ne hrůzou ale nadšením jak neuvěřitelně dobře hrajou.. Moje nejlepší sluchátka za poslední dobu. No ještě uvidíme jak dlouho vydrží..


Rozhodla jsem se že si něco vypěstuji.. V zahradnictví kde taky kupuji vosky Yankee Candle mě zaujala semínka rostlinek.. Tak mě napadlo co kdybych si něco zasadila.. Řepu miluji a levandule krásně voní.. cena asi kolem 10 Kč

Tady vidíte že stačí málo abych byla spokojena.. Z dubnových nákupů mám obrovskou radost a přitom těch věcí nebylo zas tolik..





3 komentáře:

  1. Ty balerínky a kraťásky jsou super! ♥ Přesně můj styl :).

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa mi páčia tie balerínky a náhrdelník ! Skvelé new in :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné balerínky, dneska jsem si zrovna jedny taky koupila :) A taky jsem zjistila, že je u nás obchod Pepco, takže tam chci v co nejbližší době zajít.
    Náhrdelník je krásnej :)

    OdpovědětVymazat