sobota 26. září 2015

Nivea BB Cream 5in1 - Recenze!!!

Ahojte!
Dnes se vrhnu na článek neboli spíše recenzi na jeden produkt který jsem si koupila nedávno v pražském Dmku. Můžu říct že to byl pro mě takový spontánní nákup, jelikož byl neplánovaný.

Jdu si koupit do Dmka pití a odejdu nakonec s něčím úplně jiným. To jsem celá já!!!
Zmíněný produkt je vítězem dTestu,  BB cream od Nivea ( nový světlejší odstín ).
To že vyhrál v dtestu se dozvídám až několik týdnu po jeho koupi..
Navíc Dm na něj měli akci za 99 Kč, takže neváhám a beru.
Zkrátka a jednoduše jdu se mu na zoubek podívám i já.

NÁZEV: Nivea BB Cream 5in1 Beautifying Moisturizer





Co nám říká Nivea?



1. Snažší péče o pleť.
2. Sjednocený tón pleti a vyhlazené póry.
3. Rozzářená pleť.
4. Krytí jemných nedostatků.
5. Hydratace pleti





Co na produkt říkám Já?



Výrobek je uložen v praktické,  matné, pevné tubě s jejímž dávkovačem ( vymáčknutím ) uvolníte z tuby opravdu tolik kolik potřebujete. Obal se mi líbí a je vhodný s ním cestovat.

Po otevření víčka vás ihned zaplaví vůně klasického modrého Nivea krému, takže kdo tento pach nemá rád může mu vadit.

Za pomocí jeho skvělé konzistence která není příliš hutná ani tekutá se skvěle nanáší a tím pádem stačí menší množství proto aby jste ho aplikovali na celý obličej.
Konzistencí mi přijde že má v sobě přimíchaný hydratační krém a tudíž si ho můžete nanést bez podkladové báze.



Moje největší nadšení z tohoto produktu je moje pleť po nanesení je konečně bez šupinek, za to velký dík!
BB Cream na mě zapůsobil velmi kladně, už jen tím jak celkem slušně kryje. Dokáže si poradit i s lehkými kruhy pod oky.
 Dobře sjednotí, vyhladí s celkovým výsledkem přirozené pleti. Zkrátka na vás málokdo pozná že jste si dala něco na pleť.
Odstín je světlý ale dodá obličeji zdravou barvu.
Zakrytí pórů zvládá na jedničku za což se stal mým oblíbencem.
Neničí pleť!!! Po každodenní aplikaci se mi pleť nezhoršuje, ba spíš zlepšuje. Ne jako u jiných make upů.




Abych jen nechválila našla jsem i pár negativního.

Výdrží mě ovšem zklamal. Na obličeji rozhodně nevydrží celý den co jsem ve škole. Výdrž bych zhodnotila tak 6 hodin což není nic světaborného.

Nedoporučuji pro lidi trpící suchou pletí. Ideální je pro normální až smíšenou.




Celkové hodnocení:

+ Krásná bezchybná pleť
+ Dobrá aplikace
+ Slušné krytí
+ Vyhlazuje póry

- Výdrž
- Nevhodný pro suchou pleť


Výrobek má většinu kladných vlastností takže ho doporučuji. Zejména se hodí pokud často cestujete, protože je malý s pevným uzávěrem a nepotřebujete s sebou tahat navíc podkladovou bázi.

Cena:  Plná cena 199,-  já ho koupila v akci za 99,-



Za mě rozhodně ANO!!!



4 komentáře:

  1. Vypadá dobře, ale myslím si, že by to na mě bylo moc tmavé
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té výdrže, jinak vypadá dle tvé recenze, že je fajn. :-) Na ten D-test se musím jít podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. na něj jsem se koukala zrovna nedávno v Rosmanovi, když tam byla akce a říkala jsem si, jestli je dobrý nebo ne :D. Tak teď už vím, že by za to stál :) super recenze!

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat