úterý 5. ledna 2016

Řasenka Rimmel Wonder´full Wake Me Up - recenze

Tak Vás tu pěkně vítám a dnes jsem si připravila kosmetickou recenzi na produkt koupený v listopadu a tak mě napadla udělat recenze, protože jich na blogu příliš nemám.

Řasenka byla zakoupena v Madridu, v obchodě Primor, který mě uchvátil svou nabídkou kosmetiky.


Rimmel Wonder´full Wake Me UP with cucumber




Řasenka se u nás začala prodávat na konci jara a celkově minulé jaro a léto se neslo v okurkách. Spousta výrobců kosmetiky i parfémů měli v nabídce něco okurkového a tím je i tato řasenka. 
Říkáte si Cože? řasenka s okurkou..


Co říká výrobce:

Řasenka obohacena o vitamín E a výtažky z okurky. Rozjasní pohled, osvěží vůní okurky.
Je vybavena speciálním kartáčkem Pin UP, zachycující každou řasu a tím by se mělo docílit prodloužení a objemu bez žmolků.
Vhodné pro citlivé oči.



Co na ní říkám Já:


Obal: Zajímavý, pěkný, pro Rimmel typický. Tištěné nápisy nemizí ale materiál obalu zapříčiňuje snadné a viditelné zapatlání.

Vůně je opravdu okurková ale určitě chemická, která viděla možná 1 cm ze šlupky okurky :-), no kdoví jestli. Ale vůně mi nevadí, je příjemná a osvěžující.



Konzistencí se sklání spíše k tekutější.

Kartáček ve tvaru přesýpacích hodin by mohl někomu dělat problém a to i mě dělá komplikace stále čárnutím mimo na víčko.

Líčení s ní je nic moc. Tekutá konzistence verzus netypický kartáček na který může být málokdo zvyklý, není tolik dobrá kombinace.


Celkový výsledek po nalíčení je takový:

Prodlouží celkem dost, objem je takový průměrný až mírný.
Výdrž je slušná, řasenka se nedrolí ani neopadává či nedělá nijaké problémy.
Největším problémem u ní vidím, slepování řas. Musíte si s ní fakt pohrát aby udělala neslepené řasy a spodní řasy se dost špatně líčí.






Hodnocení:


Značku Rimmel mám opravdu ráda a je málo produktů, které by mi neseděli. Tato Wonderfull mě nijak extra nenadchla ale nemohu ji zařadit ani do propadáků.
Zkrátka, není to nic z čeho bych skákala 10 metrů vysoko.
Sečteno, podtrženo je to takový průměr ale já osobně bych si ji už nekoupila a ani bych Vám ji nedoporučovala. V drogerii naleznete spoustu jiných a daleko lepších než je tahle.

Z 10ti bodů dávám 6 


11 komentářů:

  1. Řasenky od Rimmelu mi moc nevyhovují, na téhle se mi docela líbila jen ta vůně :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně může být zajímavá, ale nekoupila bych si ji, protože nejsi sama, co píše, že není nic extra. Tato řasenka mě nenadchla a dokud budou prodávat Lash sensational od Maybelline, tak asi ani jinou kupovat nebudu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Čichala jsem k ní v drogerce a mně se vůně líbí hodně :) Já mám z této řady řasenku s arganovým olejem (no už jsem ji teda vlastně dopotřebovala) a zpočátku mi dělala velmi obyčejné přirozené řasy, ale po nějaké době je dělala zase moc krásné a lidi kolem mi je chválili a mysleli si, že je mám nalepený

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nijak moc nezaujala, mám své favority :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna recenzia. Pred pár dnňami som zvažovala kúpu tejto riasenky ale nebola som si 100% istá. Nevyzerá zle príde mi ako lepší priemer a možno by v kombinácii s inou riasenkou mohla krásne zvýrazniť a predĺžiť riasy ale nie som si tým istá lebo osm ju ešte nevyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Riasenky od Rimmelu mi vcelku vyhovuju, ale je pravda, ze vlastne potrebujem iba trochu zvyraznit, takze v tejto oblasti nie som narocny zakaznik.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  7. Tak řasenku s vůní bych asi nemusela a kartáček se mi podle fotky nelíbí, nevěděla bych, co s ním mám dělat :D nebo spíš, jak si ty řasy rovnoměrně namalovat, já používám od rimmelu rocking curves a s tou jsem nadmíru spokojená a neměnila bych, i když věřím, že jsou i lepší řasenky. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Riasenka vyzerá naozaj fantasticky. Priznám sa, že ma ani vo sne nenapadlo, že sa môže niečo ako uhorková riasenka naozaj vyskytovať aj na Slovensku/Česku a ešte že môže byť taká krásna

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  9. Great post !!!Happy weekend , I wait for my blog!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se řasenky od Rimmelu vůbec nelíbí, měla jsem jich už asi šest a většinou to byla docela tragédie. Tady je vidět, že pěkně prodlouží, ale absolutně nezahustí, což je fakt škoda.

    OdpovědětVymazat