čtvrtek 11. února 2016

Madrid, druhý domov

Pěkný večír všem. Po delší době vítejte u dalšího článku. Dnes to bude spíše takové povídání. Jak víte momentálně jsem v Madridu, do konce zbývají už jen 4 dny. Můžu říci že mi těch pár dní toho zase dalo moc. Sice nebydlim ve čtyřhvězdičkovym hotelu, bydlím v přistěhovalecké čtvrti ale o to mi toho ten výlet dá víc. Člověk si vyzkouší žít úplně jinde, s jinými lidmi, s jinými starostmi a zkrátka to člověka trochu utuží v tom že si má sebe a svého života vážit.



Madrid milují a je to můj druhý domov, cítím se zde lépe než u nás a lidi zde jsou fajn, jenom ten byt ve kterém jsem bych vyměnila.



V Madridu jsem doma a každý čas se snažím navštívit pěkná místa tady. V pohodě se zde vyznám a tak když mám zrovna čas i naladu, často se vydam sama do ulic velkoměsta.



Od obchodů po různá jina pěkná místa.
 Tady je super že když si člověk něco usmyslí v osm hodin večer, sebere se a jde.



Tak například včera jsem se konečně šla podívat do Mercado San Miguel, velký dům ve kterém můžete ochutnat místní kuchyní. Všechno je pěkné naservírované a vy si jen vybíráte. Ceny jsou trochu mimo realitu, protože zde chodí spouta turistů ale jednou za čas, proč ne.






A ja jsem neodolala a vyzkoušela konečně tuto pochoutku, jmenuje se to ANGULAS a je to ryba a tak trochu mi to připomíná tasemnice, bleee. Dříve jsem si myslela jestli to nejsou nějací mořský červi ale skoro. Byli moc dobré, takže si je určitě zas někdy dám.




Že světa kosmetiky jsem nutně toužila po této paletce, pro nás Čechy neznámé značky Viva la Diva. Bohužel tato značka je k mání pouze v Primoru, nikde jinde a téměř všude a vzdy vybraná. Ja měla ale včera štěstí a tuto paletku ukořistila. Ani nevíte jakou mám radost.



To by bylo pro dnešek vše, tak zase příště.

13 komentářů:

  1. Přeju krásný zbytek pobytu. Takové prázdniny musí být super. Místní kuchyni bych rozhodně ochutnala

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. já bych se bála to ochutnat :-D taky mi to připomíná tasemnice, či něco podobného :D paletka je super! :). Užívej jak se dá ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Me alegra que estes disfrutando de mi ciudad!!besos

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si zbytek pobytu, já bych se takto sama bála vydat se do ulic i ve večerních hodinách. Pochoutka angulas vypadá zajímavě, také bych ochutnala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) taky bych se tam chtěla někdy podívat, jinak paletka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka vypadá moc krásně! jinak jsem ty malé hadíky taky jedla na různé způsoby, akorát že je znám pod jménem Gulas a ještě jsem si z toho dělala srandu, ptz jsem si myslela, že mi chtěli udělat guláš :D. Jinak mi moc chutnají s česnekem a olivovým olejem, ale ty pravé jsou prý dost drahé :o. Užij si to tam!!!!! závist :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle byli trochu pocesnekovane a fakt vyborne. Prave ze jsem si vzpomela na tvuj clanek a tak si rikam ze je musim ochutnat.

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky!:) snad se tam někdy také podívám:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  8. Už sa tam musím ísť konečne pozrieť :) Gratulujem ku kúpe paletky, poznám ten pocit :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  9. Hermoso post!!! I ♥ Madrid too!!!!
    Have a good week!!!:))))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok! A paletka je vážne nádherná :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat