neděle 17. července 2016

Můj kosmetický šuplík: Řasenky

Ahojky...
Dnes mám konečně chvíli času a hlavně energie dát o sobě zase vědět. Každý den, půldne brigádničím v obchodě po čemž když přijedu domu, mám náladu leda tak hodit si sprchu a jít si lehnout.

Jeden den v týdnu si tak jdu městem směrem někam kde bych si koupila žabky a co to nevidím, v Textil House (second-hand) vše za 35 Kč. :-)  To víte že jsem pro ty žabky nedošla!
Do sekáčů jsem dříve nikdy nechodila, od té doby co znám TextilHouse, občas se zde zastavím a někdy si i něco vyberu.
Velmi často mají věci které už vyšly z módy nebo některé kousky už vypadají značně onošené, ale i přesto zde lze najít fakt pěkné oblečení třeba od normálně drahé značky, možná v Praze mají jistě lepší výběr ale i u nás v Jihlavě se sem tam něco slušného naskytne.
Já si odnesla dva letní topy jeden byl původně z H&M a druhý značky Morgan, něco mi ta značka říká ale tolik ji neznám.


Zpět k původnímu článku.
Znovu otevírám kosmetický šuplík, kde vám podrobně představím moji sbírku řasenek a jaké jsou.



Celkový počet 8 kousků, doteď nevím jak se mi tohle povedlo nasbírat.
Ze značek převažuje nejvíce Rimmel a doteď nemám specificky jasné jaký typ kartáčku mi sedí.

Na obrázku chybí od Yves Rochera..


Moje řasy:
 Jsou celkem dlouhé ale nemám je tolik husté, nejsou úplně černé a na pravém oku mi pár řas roste druhým směrem. Přesto mám řasy řekla bych zdravé, mám jich tak akorát a celkově si s většinou řasenek sednu a nemám s nimi problém.



1. Rimmel Wonderfull Wake Me Up

Slibuje objem, natočení a řasy bez žmolků.
Zprvu jsem se zhrozila na chvíli ji odložila a po dlouhé době se k ní opět vrátila abych ji dala ještě šanci. Zvykla jsem si a teď ji používám denně. Prodlouží ale trochu slepuje, nejvíce při vícečetném nanesení. S kartáčkem ve tvarem přesýpacích hodin se hůře pracuje a docílit perfektních řas s ním snad nejde.
Není to absolutní propadák ale nedoporučuji.

Nákup: Mercadona, Cena: € ,U nás většinou do 199,-

Podrobnou recenzi můžete zčíhnout zde: rasenka-rimmel-wonderfull-wake-me-up




2. Rimmel Kate 

Měla by dodat maximální objem a natočení všech řas.
Scandaleyes edici mám velmi ráda a téměř všechny věci ať už řasenky, tužky, linky byly skvělé.
V Tetě jsem ji uviděla za 49,- a tak si říkám, koupím ji i kdyby stála za prd. No, a velmi mile překvapila.
Obava z divného kartáčku opadla ve chvíli nanesení, kdy jsem viděla že není zas tak marná a při zvyknutí si na kartáček umí vykouzlit celkem slušný efekt. Natočí, zahustí, nežmolkuje, produktu nabírá tak akorát.
Mimochodem až teď zjišťuji že je tmavě zelená ale na řasách to vůbec není znát.

Nákup: drogerie Teta





3. Gabriela Salvette XXPress volume

Opět patří mezi objemové řasenky která má navíc za úkol natočit, prodloužit a posílit.
Já ji řadím k těm lepším. Řasy natočí, celkem rozdělí a objem dodá takový průměrný. Kartáček má menší, rovný a moc dobře se sním pracuje. Já jsem velice spokojena.
Věřím že by mohla sedět většině uživatelkám.



Dostala jsem ji k narozkám od kámošky ale její cena se pohybuje kolem 120 Kč.


4.  Max Factor Clump Defy

Měla by být objemová se schopností prodloužení a neslepovat.

Na tuto řasenku jsem si tolik nezvykla a zatím nevím co si o ní myslet. Rozhodně vnímám její neschopnost docílit objemu, s touto to jde pouze mírně. Za to čekejte pěkné rozdělení řas tudíž neslepuje, za to velký plus a prodloužit taky celkem umí. Kartáček má prohnutý na objemovou řasenku velikosti menší. Celkově bych ji hodnotila jako lepší průměr ale vzhledem někde k její ceně si myslím že lze sehnat lepší řasenku za menší částku. Navíc obal je dle mého dost odfláknutý.
Doporučuji, není špatná.

Nákup: španělský obchod Primor Cena:  ( kolem 180,-)





5.  Rimmel Volume Flash Max Bold Curves

Slibuje velký objem s hustotou, natočení a vydrží po celý den. S těmito tvrzeními mohu jen souhlasit. Jedna z nejlepších řasenek a nemá chybu. Při velkém navrstvení, může slepovat a následně dělat i cucky ale jinak nemá chybu.
Bohužel se už nevyrábí a těžko ji seženete.

Nákup: drogerie Rossman ve výprodeji asi do 100,-



6. Maybelline Great Lash Lots Of Lashes´

Velice známá řasenka srdíčkovitého kartáčku která má za úkol prodloužit, oddělit a obalit i tu nejmenší řasu.
Já o ni nemohu říct že by byla ta nej. Velice často se dostavily slepené řasy a drolení. Popravdě se mi s ní dost špatně pracuje, takže u mě si srdce nezískala.

Nákup: drogerie Rossman a cena kolem 100kč


7. Essence I like long lashes

Má za úkol prodloužit a oddělit řasy. Já s tím souhlasím, opravdu je pěkně rozdělí, neslepuje ale bohužel po dlouhém dni se trošku pod okem drolí. Celkem špatně se odličuje, vždy používám něco olejového protože běžný odličovák jí sundá jen stěží.
S řasenkou jsem jinak spokojena a patří k těm povedeným produktům od Essence.

Nákup: drogerie Rossman a stála ve výprodeji asi za 40 kč





8. Yves Rocher Sexy Pulp

Popravdě, málem jsem na ni zapomněla. Opět patří do objemových řasenek a já ji zatím ještě nezkoušela a premiéru bude mít až z mé dosavadní sbírky spotřebuji alespoň dvě řasenky.
Dostala jsem ji jako dárek k nákupu, doposud nemám žádnou zkušenost s dekorativkou od Yves Rochera.



Řasenka je snad nejdůležitější položka v dekorativce, málo která si dovede představit den bez ní.

Dnes jsme byli na houbách a nic si nepřinesly z hub ale natrhala jsem na louce kousek vedle spousty mateřídoušky takže se ji chystám nějak zpracovat a vytvořit z ní něco plnohodnotného.

Doufám že článek nenudil a třeba v něm najdete i malou inspiraci.



19 komentářů:

  1. Hezká sbírka, zaujaly mě ty Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná sbírka, já mám hodně oblíbené od kosmetiky Moje a z Oriflame. :)

    Letní narozeninová giweaway

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek :) já mám tu wake me up od rimmelu a je to skoro nejlepší co jsem kdy měla.. ale taky jsem s ní měla ze začátku problém ale jak trochu vyschla tak je skvělá, ale už mi dochází :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, závidím ten kup Rimmelky Kate za 49 korun, to je super úlovek!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  5. To je pěkná sbírka :) Já z tvých řasenek zkoušela okurkovou, kterou jsem nechala mamce. A YR řasenku, která byla boží, ale taky mi ji vzala mamka :D za mě je nejlepší řasenka od Benefitu.

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka by mi taky nejraději vybrala všechny šuplíky takže si musím některé věci schovávat :-D Na YR řasenku jsem moc zvědavá.

      Vymazat
  6. Z tvých řasenek jsem měla Maybelline a nic moc to nebylo. Řasenky Essence mě bohužel štípou v očích, asi na ně mám alergii :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto. Já to mám dobré že mě málokterá řasenka nevyhovuje.

      Vymazat
  7. Tu essence a Rimmelku mám a jsem spokojená :) Ještě používám Eveline a NYC :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel řasenky mám nejraději, zatím jsem se setkala s málem co mi nevyhovovalo.

      Vymazat
  8. Pekný článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Super sbírka a pěkné shrnutí! Moje nej řasenky jsou od Maybelline :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Maybelline jsem toho příliš neměla ale věřím že taková legendární Colosalka musí být super.

      Vymazat
  10. Taky jsem měla období, kdy jsem měla řasenek asi 6 :D ale teď naštěstí jen asi 2. Skvělá recenze, jinak musím říct, že máš úžasné řasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím jak se mi tohle podařilo. Zkrátka něco jsem si koupila že jsem chtěla, něco bylo ve výprodeji a něco dostala jako dárek. Řasy mám sice dlouhé ale u řasenek jsou náchylné k častému slepení.

      Vymazat
  11. Pěkný článek a máš moc hezké řasy :) z těchto jsem zkoušela jenom tu Kate od Rimmelu a docela mi vyhovovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Svým kartáčkem se opravdu nezdá a mě kupodivu též vyhovuje.

      Vymazat
  12. Mně nejvíc zaujala ta první, máš i normálně krásně dlouhé řasy, ale po ní vypadají vyloženě úchvatně, na té fotce jak od mrkací panenky.:) Navíc Rimmel mám ráda. Ostatní se mi tak moc nelíbí, ale většinou si to musím zkusit sama a bu´d jsem spokojená nebo ne:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat