čtvrtek 29. září 2016

Nechápu?!?

Ahojky všem.

Chci se omluvit za moji delší neaktivitu ale jak to holt občas bývá, zklamala mě technika a notebook přestal fungovat. On funguje ale nějakým záhadným způsobem se mi uvolnil a vyšrouboval pant na jedné straně a šroub který zapadl dovnitř, poškodil digitální kabel, takže musím čekat než mi notebook spraví a já budu moci být opět aktivní.

Jako popravdě mohu s klidem říci že mě vůbec netrápí že jsem víceméně offline, pouze na telefonu ale na něm mě to tolik nebaví a neláká.

Momentálně se mi podařilo dostat násilím a dlouhou hádkou na bráchův notebook abych se alespoň ozvala.

Zároveň mě situace donutila něco málo napsat o tom co jsem v uplynulých dnes zaregistrovala.

Jistě jste všechny zaregistrovali co se stalo na YouTube s naší slavnou PetraLovelyHair. Popravdě bych to ani nevěděla, jelikož už youtube scénu tolik nesleduji, z různých důvodů. Díky slečně která má blog, kterou sleduji na FB se mi objevilo toto video a mě nedalo se k tomuhle nevyjádřit.


YouTube poslední dobou nesleduji nebo jen velmi málo a pouze pár jedinců. Jednoduše z důvodu protože se mi nelíbí v poslední době jak se z YouTube stal hit, který musí mít každý, přičemž se zde objevují videa která natáčí různé skupiny lidí, hlavně lidi ve věku teen a menších kdy si myslím že by měli trávit čas jinak než sezením u počítače a točení videí a dělat ze sebe rádobyhvězdičky a nejinteligentnější lidi planety.

CO bych dodala k Petře?

Petru jsem sledovala od jejích začátků kdy si pamatuj na její skoro první videa která byla opravdu nic moc ale za nějakou dobu se mimořádně vyšplhala nahoru, především s úsilím jejího manžela kdy se z ní stala opravdu česká YouTube hvězda.
Petru i když jsem sledovala tak neshoduji se se všemi jejími názory a nejsem typ člověka jako ona ale neměla jsem nikdy nic proti ní a celkem jsem ji i fandila.

Co se jí však teď stalo mě docela mrzí a ten den když jsem video viděla mi běhal mráz po zádech co všechno je cizí člověk schopen ze závisti udělat.

Podle mě ten člověk má psychický problém když tohle dělá. Docela se mi i hnusí některé jiné komentáře od ostatních slečen které jaksi závidí slávu druhému a neustále musí komentovat tím že má špatně nalíčené oči a nehodící se odstín rtěnky, kolikrát vyjádřeno i sprostě ale i jiné.... Kdo to má v hlavě normální přestane daného člověka sledovat a nepotřebuje kvůli tomu ponižovat druhého.

Tohle je věc která se mi na lidech hnusí a myslím si že závist je vlastnost kterou musíme umět ovládnout jink nás ovládne v negativním slova smyslu.
Pokud závidíme, je něco špatně a měli bychom zapracovat sami na sobě.

To je asi vše co bych k tomu řekla, zkrátka je to hnus a zhluboka přemýšlím nad tím jak jsem ráda že nejsem taková.

Příští článek už bude v příjemnějším duchu a předpokládám že aktivní začnu být až někdy příští týden.

Mějte se, smějte se, užijte si víkend
 a zase příště!

3 komentáře:

  1. také jsem to zaregistrovala, mrzí mě to, ačkoliv jsem ji příliš nemusela, na videa jsem se občas podívala, podle mě nikomu nic neudělala a nezasloužila si takovou kritiku.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Musím napsat, že mně to mrzí, je škoda že Petra končí, ale na druhou stranu to chápu....protože to co se rozjelo v diskuzích na Vinted, bylo vážně sprostý...útoky na Petru byly fakt nechutný.

    Ty se měj fajn Terez a budu se těšit na další článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Napsala si to hezky.. Jinak myslím, že Petra nakonec neskončí a je to trošku také marketingový tah.

    OdpovědětVymazat