středa 1. února 2017

Jak jsem plnila svá přání?

Pěkný den..

Jako každý rok si tvořím Wishlist. Pro co je to dobré?
Wishlist je dobrá pomůcka. Napíšete si nebo vyobrazíte to co opravdu chcete. Celý rok se poté zaměřujete na věci z wishlistu. Pomůže to od zbytečných nákupů a přílišného utrácení.
Nedůležitější je mít pevnou vůli a nenechat se strhnout lákavými nabídkami obchodních center.

V roce 2016 jsem si dělala dva wishlisty, kde jeden je zaměřen na oblečení a druhý na kosmetiku.

Dnes se podívám jak jsem si v průběhu roku plnila.


1. Maxi sukně, která byla restem z roku 2015 a konečně v roce 2016, si pořídila sukně rovnou dvě. Obě jsou z H&M


2. Zimní bundu jsem nakonec pořídila v F&F. Původně se mi líbila z Desigualu ta jako je na obrázku. když jsem ji poté viděla na živo, nebyla tak pěkná jak se zdála na internetu.


3. Menší kabelka mi padla do oka v období vánoc, v Primarku.


4. Crop top se stal pro mě letní nutností. Nakonec jsem sehnala skoro stejný jako na obrázku.


5. Letní obuv jsem si nakonec také pořídila. Není to sice ta na fotce ale je ideální jak na pláž, tak do města. A je to ta vyhlídnutá, kterou jsem si minulý rok nekoupila.
Jednoduché a dobře omyvatelné.







1. Tony Molly vajíčko. Konečně i na něj se dostalo. Mám zlaté vejce, které působí jako báze pod makeup a stahuje póry.



2. Kosmetika Wet´n´Wild mě letos minula a tak nějak na ní pozapomněla. Nic jsem si nepořídila a tudíž se přesouvá do tohoto roku. Doufám že letos si už konečně něco pořídím.

3. Make-up od Max Factoru sice nemám ale zato jsem si letos pořídila dva jiné. Ten jeden je značky Deliplus a na youtube je srovnávám s Estee lauder Double wear.
Koupit lze pouze ve Španělsku v supermarketu Mercadona.


4. Štětce jsem si pořídila celkem tři, takže žádná sláva. Proto si štětce, konkrétně ty na oči přidávám do wishlistu 2017.


5. Kosmetika Sleek mě velmi láká a z wishlistu jsem si pořídila alespoň paletku. Letos hodlám pokračovat.


6. Parfém jsem si letos nekoupila a tolik ho chtěla.

 Ponaučení pro příště, lépe šetřit a neutrácet za voloviny.

Wishlist pro rok 2017 se snažím poskládat a brzy se zde objeví.

Mějte se krásně a zase příště

4 komentáře:

  1. Ty maxi sukně Ti neskutečně sluší! Jinak mně zaujalo to zlaté vejce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vajíčko Tony Moly je zvláštní věcička. Zatím to nemám tolikrát vyzkoušené, takže nemohu posoudit tak dobře.

      Vymazat
  2. Mě teda taky zaujalo to vajíčko, neplánuješ na něj recenzi? :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat