středa 18. října 2017

Zářijové události


Září pro mě vždycky znamenalo čas návratu do školních lavic ale letos, díky Bohu už ne. 


Musím uznat že ani září nebylo špatný měsíc a vše se neslo v pozitivním duchu, v zásadě se nestalo nic negativního a bylo pro mě tak trochu novou zkouškou a hlavně novým dobrodružstvím.

Hned 1. září mi došli mé první konopné tenisky od Bohempia. Už s nimi chodím nějaký ten pátek a jsou to nejpohodlnější boty vůbec.



Na střední jsem chodila do jiného města, většina mých dobrých kamarádek je poměrně z daleka a jak to tak bývá už jsem některé pěkně dlouho neviděla. Často si říkáme, že se sejdeme a nakonec nic. Každá máme jiné starosti a tak se stává u některých, že už jsem je neviděla dokonce 4 roky.

/Restaurace Ponte di Pietra v Pelhřimově a gnocci/


Jeden z případů je Michalka se kterou se vidíme kolikrát až po roce a to jsme spolu bydleli na intru a zažívali roky nejtěžší puberty na které asi jen tak nezapomeneme. I přes takovou dobu si máme stále co říct a naše vzpomínky z intru rozhodně nevyhasínají.
V Pelhřimově jsme proto zašli do lepší restaurace, aby bylo vidět že na to máme😂... Musím celkově říct, že Pelhřimov nabízí mnoho dobrých restaurací a kaváren, například oproti takové Jihlavě kde najít dobrou restauraci dá zabrat.



Místo, kam jsem se náhodou dostala, které bych chtěla doporučit těm co milují přírodu, toulky, trampské širáky apod. těm kdo by chtěl trávit léto dál od velkých měst, nejlépe poblíž lesa.

Hálův mlýn ležící v údolí, místo obklopeno lesem ze všech stran.



Super místo pro vypnutí a relaxaci. Tady vás opravdu nikdo nenajde protože zde není pořádně ani signál. 



V září mi moje velmi dobrá kamarádka dovezla z Itálie parmezán. Sýry miluji a ač by se nevěřilo, kostka sýru moc dlouho nevydržela. Sýr byl výborný, co k tomu dodat.

/Špagetky s mletým 100% hovězím masem/

Návrat na Ibizu za účelem práce byl úspěšný tak na půl. Sice práci domluvenou nemám ale mám zajištěné bydlení, mnoho kontaktů dalo mi to velkou motivaci se dále ke svému snu přibližovat. Ibiza pro mě byla zkouška toho jak si dokážu různé věci zařídit a hlavně zkouška mého šestého smyslu.




A pří zpáteční cestě jsem si udělala rychlý výlet do Milána.


Poprvé vyzkoušela služby aplikace Blablacar, kterou rozhodně nevyužiji naposled.


Poprvé si sedla na skútr na Ibize a projela jím tak okolí San Antonia.
Kdybyste mě viděli jak jsem nevěděla kde se otevírá kufr pod sedačkou, to byl trapas to jak rvu za sedačku a ono nic. Pak nechtěla dobu nastartovat mrcha 😁 ale zase mě to dalo nové zkušenosti a zážitky.

Vlastně ještě jeden trapas se mi stal na benzínce, kdy mi museli nakonec natankovat kluci co stáli za mnou. Prostě to nešlo 😂


Poslední zářijový víkend patřil dýňovému výletu do Golčova Jeníkova na statek u Pipků, kde své dýně, kterých je tak na tisíc, budou veřejnosti ukazovat až do 5. listopadu. 


Na konci jsme se ještě zastavili na jedné farmě u Chrudimi, kde bylo spousty zvířátek a kde byla možnost zakoupit si jejich mléčné výrobky.


Nejpřehrávanější písnička září





Září bylo jedno z nejpříjemnějších měsíců vůbec. Navíc ten krásný pocit když už nemusím v září opět do školy.

Jak jste se měli vy?

7 komentářů:

  1. Ty jídla vypadají úžasně, úplně jsem dostala chuť na špagety, které jsem neměla ani nepamatuju :) Od střední se s holkama taky vídám jen málokdy je to škoda, jak se ty cesty po škole vždycky rozejdou, ale i tak se občas domluvíme na nějakém sedánku i když je to třeba jen jednou za rok.

    OdpovědětVymazat
  2. Kluci na benzínce z tebe museli mít radost, úplně si to dokážu představit a pobavilo mě to. :-D Myslím, že jsi měla velmi vydařené září. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi pěkné září. :) My s kamarádkama se také moc často nesetkáváme a to jsme chodily do stejné školy ve městě v kterém všechny žijeme... jak se každá posunula jiným směrem, někdo pracuje, někdo má rodinu a tak, už je to složité. :)
    Jinak líbí se mi to jídlo s tou zmrzlinou, to jsem ještě takhle neviděla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Měla ses krásně! Moře nádherný a fotka s dýněmi super.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta jídla... úplně se mi sbíhají sliny :-) na skútru jsem v životě neseděla, takže bych asi byla za blbku :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ta Ibiza zní super! :) Držím palce, ať se vše vydaří, jak máš naplánováno! ;)

    OdpovědětVymazat