sobota 11. listopadu 2017

Spotřebováno

Konečně je víkend a mohu si hodit nohy na stůl. Máme tu měsíc listopad a s ním přichází článek věnovaný spotřebované kosmetice, který jsem psala už ani nepamatuji. Před chvílí jsem se vrátila z města, uvařila čajík a teď se chystám něco napsat. Přijde mi že venku poletávají vločky sněhu...



Balea Viva Cuba, sprchový gel
Nejlepší sprcháč od Baley jaký jsem kdy měla. Jeho vůně byla silná ač naprosto dokonalá. Při sprchování to byla úplná explozivní vůně. Vůni nevím k čemu bych přirovnala ale limetku mi rozhodně nepřipomínala. Silná, exotická, lehce dřevitá vůně, která mě naprosto okouzlila.
ANO
Yves Rocher, Orientální sprchový olej s arganovým olejem
Ani nechci vědět kolik arganového oleje obsahuje, v to totiž moc nedoufám, že by ho tam bylo moc. Parfemací mi absolutně nevyhovuje ale líbí se mi že pokožka není umaštěná ale na druhou stranu není ani nijak extra vláčná nato že se jedná o olej. Skrz jeho parfemaci bych si tento produkt nekoupila, navíc cenově se nejedná zrovna o levný produkt.
NE

Klorane, šampon a balzám s mangovým máslem (100 ml)
Produkty mi posloužily na dovolené na Ibize a ani za týden se mi nepodařilo celých 100 ml spotřebovat. Šampon je velmi jemný, oči mě po něm neštípaly. Vlasy jsem měla jemné, hebké a voněly po broskvi. Kondicioner se mi zdál být taktéž fajn a oba produkty bych doporučovala každému vyzkoušet. Myslím si, že Klorane není tolik profláknutá značka jako ostatní.
ANO
A-Derma miniatury denní krém, krém s faktorem 50+ a čistící gel
Denní krém i zmatňující ochranný krém se mi líbily výsledným efektem, kdy pleť po nich byla jemná, vláčná a zvládnou i nanesení makeupu.
Čistící gel pleť dobře zbavil nečistot ale nezaznamenala jsem že by zabraňoval vzniku akné, pleť po něm lehce lepila. Na cestách každopádně splnily svůj účel.
Krémy ANO, čistící gel NE

Loreál Casting Creme Gloss, barva na vlasy, ods.1021
Vlasy si příliš nebarvím ale když už tak jedině Casting Creme. Všechny barvy mi vždy vytvořily nechtěné žluté tóny ale Casting Creme nikdy.
ANO

Avon, Vanilla & Orchid, pěna do koupele
Skvělá výdrž pěny a mám ji v každém spotřebováno. Vůně této pěny mi příliš nevyhovovala a cítím v ní něco z čeho se mi zvedá žaludek, cítím z ní vůni do auta, jak bývali takové ty stromečky. Dodnes si pamatuji jak mi bylo ze stromečku v autě vždycky zle.
NE

Tetesept, koupelová lázeň, levandule s citrusy
Příjemná kytičková vůně, levanduli zde necítím tolik, spíš nějakou směs květinové vůně. Příjemná koupel, vodu zbarví lehce do fialova a po koupeli mé tělo dlouho vonělo. Není to ale parfemace, která by byla top a musela bych si produkt koupit v plné verzi.
MOŽNÁ 

Natural Solutions, Organic Skincare by Perse, denní krém
Zajímavý krém ve skleněném obalu, jehož parfemace nebyla úplně příjemná ale krém plnil svoji funkci. Lehký, jemný, poměrně rychle se vstřebal a měl by být přírodní. Nelepil, netvořil na pleti nepříjemný film a netvořilo se mi po něm akné. Krém jsem kupovala minulý rok v Madridu.
MOŽNÁ
Saloos, Bio kokosová péče s pomerančem
Jedná se o kokosový olej s vůní pomeranče a obsahem éterických olejů. V době kožního problému který mě trápil na jaře pokožku nedráždil, lehce ji promazal a pokožka byla pružná, vláčná, voňavá. Skvělý na masáže. Déle se vstřebával ale jeho vůně mi přišla okouzlující. Ještě mám v zásobě čokoládový.
ANO

Mýdlárna Šiva Slatiňany, Kopřivový šampon s konopným olejem
Tuhé šampony jsou kapitolou samou o sobě. Spousta lidí tvrdí že jim nevyhovuje ale je třeba se zamyslet nad tím, že je potřeba nechat vlasy navyknout na tento způsob. Mě trvalo něco málo přes týden než byli vlasy po tuhým šamponu pěkné. Každopádně tento šampon je univerzální a v krabičce je ho poměrně velká kostka. Půlku jsem použila na vlasy a druhou půlku jako mýdlo na umytí pleti. Univerzálnost a ekologičnost je něco, co se mi na tomto produktu nejvíce líbí.
ANO
Koneckonců se mi podařilo spotřebovat i něco z dekorativky.

Dermacol, kompaktní pudr s reliéfem
Bezproblémový produkt, který za svoji cenu mu nemohu nic vytknout. Jenom při cestování je dost nepohodlné oddělené víčko. Prášil minimálně a pleť zapudroval tak na 4-5 hodin v práci.
ANO
Essence, limitka Love Letter, rozjasňující pudr
Tento produkt mi je záhadou. Na rozjasňovač je málo rozjasňující a jako pudr mi nepřijde úplně top aby jste se celá leskla. Navíc mi v šuplíku leží dobré tři roky a ani pro něj nemám využití, takže jde do koše.
NE
Mabelline, Affinmat makeup, light porcelain
Snad nejsvětlejší makeup jaký si v drogerii můžete pořídit. Byl opravdu hodně světlý až se mi to zdálo moc a tak jsem ho často míchala s jiným makeupem. Velmi lehoučký a nevhodný na mastnou pleť protože vytvářel nepěkné mapy a zachytával se na chloupky na tváři a zkrátka samotný mi vůbec na pleti nevyhovoval.
NE
Rimmel, Perfect Match, korektor
Dobrý korektor z drogerie. Zamaskuje začervenání, menší pupínky ale na zamaskování kruhů pod očima nestačí. Každopádně je to takový lepší drogerkový korektor, kterým nic nezkazíte.
ANO
MaxFactor, Clump Defy
Řasenky byla od počátku tužší konzistence a kartáček nabíral produktu tak akorát. Řasenka dokázala krásně oddělit jednotlivé řasy ale na objemu příliš nepřidala a spodní řasy se velmi špatně líčily. Efekt panenkovských řas nečekejte ale hezky rozdělí a prodlouží.
MOŽNÁ

Goloka, vonné tyčinky Nagchampa
Nejznámější a koupíte je všude na světě. Obsahují směs bylin, vonné oleje a vonné dřeva. Orientální vysoce dřevitá vůně, kterou stačí nechat doutnat jen chvíli. Její aroma je silné a pokud jej necháte doutnat jen chvilku, přivede vám do pokoje krásnou atmosféru. Po použití vždy vyvětrat!
ANO

Nakonec zde mám vyřazenou dekorativku, která mi buď nesedí nebo se jedná o produkty ležící v šuplíku mnoho let a dát si je na obličej by byl celkem risk.


Jak si zpříjemňujete den když venku padají trakaře? Těšíte se na zimu nebo ji příliš nemusíte?

8 komentářů:

  1. Ak by si niekedy chcela opäť skúsiť olej na spchovenie, tak v Yves Rocher majú ešte jeden s ovsom. Vonia úplne dokonale ako karamel a pokožka je po ňom veľmi vláčna. Odporúčam :)
    Tento arganový som nemala, ale ani nekúpim teda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten tvůj nový design blogu, je fakt super :-)
    Zimu osobně moc nemusím, vlastně ji přímo nesnáším. Ikdyž naopak se těším na období pálení vonných svíček a popíjení dobrých čajů. Už teď se nemůžu dočkat jara, mám ráda když příroda kvete a začíná se oteplovat. :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Dekorativku se snažím taky postupně vyřazovat, protože u něčeho bych se spotřebování nedočkala :D Láká mě ten pomerančový kokosák, zatím mám zkušenost jen s klasickým :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé moje nejoblíbenější vonné tyčinky! Ještě mám ráda ty modré :) krásná spotřeba Terez!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Od Klorane teď používám řadu proti padání vlasů a musím říct, že i když nevoní, trochu mi pomohla. Na zimu se docela těším. Miluju to, když přijdu z práce domů a můžu si napustit horkou vanu s nějakou voňavou solí na zahřátí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Samé skvělé věci. S některými mám i poměrně dobrou zkušenost a hned bych si je koupila znovu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si třídila dekorativku nedávno také.:) Jak si zpříjemňuji den? Sedím, ehm. teda ležím u notebooku, dělám věci do školy (to není příjemné), ale poté se vrhnu na seriály.Piju u toho teplý čaj a taková pohodička. Jsem v poslední době neustále zmrzlá, takže se věnuji převážně posteli. Jinak pokud nejse zmrzlá, uklízím skříň, nebo píšu na blog a peču.
    Docela mě zaujalo, že tě zklamal ten olej od YR, člověk by řekl, že by mohl být celkem dobrý.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat