sobota 25. července 2020

Návrat?!?


Ufff... To byla teda doba.
Ani nevím, kde začít a čím začít.
Po roce a čtyř měsících jsem se rozhodla k návratu na blog.
Proč jsem přestala s blogem?
Moje pauza nebyla zapříčiněná, že by mě blog nebavil ale jednoho dne se mi nenastartoval počítač a tím vše skončilo. Jelikož počítač beru jako druhotnou věc a není pro mě životně důležitý, tak jsem bez něj byla až pomali do teď.
Pauza od počítače nebyla zlá a občas mohu doporučit všem, abyste elektroniku na chvíli odložili.
Počítač je hrozný žrout času ale pokud chcete pracovat na sobě, na své budoucnosti a posouvat se vpřed, neobejdete se bez něj v dnešní době.

Moje aktivita se přesunula více na Instagram, kde mě můžete sledovat jako@terezah.style. Pravidelně přidávám fotky a životní události, kterými si procházím a občas ukážu nákou tu kosmetiku. Dost jsem si na Instagram zvykla a trávím zde dost času abych byla upřímná.

Co se u mě událo změnilo?
Kdo mě sleduje na Instagramu, určitě zaznamenal některé změny v mém životě, jako například moje momentální poloha Liverpool, kde žiji a pracuji.
Během minulého roku si můj život opět prošel velkými změnami, kdy jsem se po návratu ze Španělska rozhodla zůstat v ČR, najít si partnera a usadit se. No a ono se to trochu zvrtlo!
 Kolem podzimu, se vše změnilo. V hlavě se mi honili různé plány kde bych chtěla být a hlavně se mi vrátili myšlenky a plány odjet opět do zahraničí, které jsem kvůli vztahu předtím odložila. Celkově mě po roce doma nic nebavilo a vidina bydlení dále s rodiči ve mě vzbuzovala opravdu velký chtíč odjet kamkoliv. Mám svoje rodiče ráda ale opravdu chci žít ve svém a chci mít svůj klid.

Zjistila jsem, že v tomhle životním stylu mi spokojenost dlouho nevydrží. Chtěla jsem se vrátit do Španělska, jenže byl podzim, já s omezeným finančním obnosem a potřebovala jsem rychle práci. Během dvou dnů mě napadlo šílenství odletět do Anglie[o které jsem přemýšlela už kdysi předtím] a tak jsem tady.
Říká se, život je jako na houpačce ale já když se v něčem necítím a vadí mi, hledám cestu jinde. Nejsem ten typ člověka co si radši bude celý život stěžoval, než aby něco změnil.

...Já jsem spokojená a ve svém životě bych nic nezměnila...
Budu pokračovat?
Velké Yes! Už se na to těším. Bude pro mě ale trochu boj v regulérním přidáváním článků, neboť za tu dobu jsem si hrozně odvykla od počítače a teď se na něj můsím tlačit, abych vůbec něco udělala. Navíc jsem se přidala do velmi zajímavého projektu, kde dělám něco pro sebe.
Učím se nové věci, protože chci dělat ve svěm životě věci trochu jinak a hlavně chci, aby i články byli lépe propracované a aby publikum něco dali. Nechci tady psát jakési bezduché psaní o něčem jenom proto, aby byla vidět moje aktivita. Tohle fakt ne! Musím ale zároveň zdůraznit, že už jsem vypadla z blogování a návrat bude trochu náročný v ohledu pravidelnosti. Docela jsem si odvyknula používat notebook a jsem více aktivní právě na instagramu.
Opravdu se těším, až vám o tom všem tady povyprávím a vše ukážu.

Život je krásný, ale vše je jen na nás, jaký si ho vytvoříme.



4 komentáře:

  1. Víte zpátky, Terezko! Těším se na tvé další články :) Máš pravdu, že počítač zabírá hrozně času, neumím si ale bez něj svou práci představit. Tebe obdivuji, že se umíš od elektroniky vypnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si když mi kleknul noťas, jak jsem od té doby najednou měla hromadu volného času, je očišťující se od té elektroniky jednou za čas odprostit.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že sis našla práci a usadila se. Doufám, že se ti tam líbí a těším se na další články. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej zpátky! :) Obdivuji, jak ses po hlavě vrhla do nového dobrodružství :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat