čtvrtek 8. července 2021

Na detailech záleží

 Ani nevíte jakou mám radost z toho, že si konečně mohu vyzdobit bydlení podle sebe a nikdo mi do toho nebude kecat. Náš byt je téměř vybavený a k jeho dokonalosti chybí už jen pár detailů. Jako například zrcadlo do koupelny a také dekorace. Můj přítel mi často navrhoval dát do místnosti pár pěkných obrazů a tak jsem se této myšlenky chytla. Prošla jsem již mnoho místních obchodů v Liverpoolu a nikde jsem nenarazila na tak pěkné plakáty, jako na eshopu www.posterstore.cz. Vím také sama, že nabídka v českých obchodech je také nic moc a většina obrazů v obchodech mě přijdou tak trochu kýč do interiéru.



Skandinávský eshop, nabízí stovky nádherných plakátů, všech různých stylů a velikostí, kde si každý najde přesně to, co se mu líbí a hodí do interiéru. Eshop je dostupný v mnoha evropských zemí, takže si můžete objednat i v případě, že žijete v jiné, což je v mém případě velká výhoda. Eshop nabízí moderná a cenově dostupné plakáty ale i rámečky. Každé úterý je na eshopu nová kolekce a už teď nabízí přes tisíc různých motivů a věřte mi nebo ne, měla jsem velký problém vybrat si a nakombinovat je tak, aby se k sobě hodily.

Pokud skutečně nevíte jak nakombinovat plakáty, aby mezi nimi byla harmonie, můžete se inspirovat na eshopu v sekci  ZEĎ INSPIRACE. Já sama jsem nahlédla, abych měla lehkou inspiraci, jak obrázky rozvěsit po zdi.


Plakáty se tisknou ve Švédsku a dřevo použité pro výrobu pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy, na které je kladen čím dál větší důraz hlavně v dnešní době.

Miluji přírodu, takže pro mě bylo zcela jasné, jaké plakáty si vyberu. Krásné plakáty na kterých je moře, vodopád, či les jsou to pravé, na co co se chci doma dívat. U mě na stěně taktéž nesmí chybět plakáty zvířat.

Samozřejmě vám ukážu můj vlastní výběr. Objednávka přišla zhruba během 3 až 4 dnů, přímo ke mě domu. Objednala jsem si několik plakátů a pár rámečků. Rámečky jsou hodně lehounké a jsou ze dřeva a tenkého plastu jako ochrana plakátu. Ano, jsou bez skla, díky bohu! Plakáty jsou vyťištěné na tvrdý papír a kvalitu tisku a grafiku mohu pochválit. Už teď vím, že do budoucna si pár motivů přikoupím. Zatím jsem vyvěsila pár plakátů na stěnu v obývacím pokoji a teď si tady tak sedím, kochám se a říkám se, jak ty plakáty moře náš obývací pokoj )plně rozzářily a černé rámečky tomu celému dodávají šmrnc, to vám teda povím.

Kam ale s těmi ostatními? Budu muset ještě více popřemýšlet ale chodba mi přijde jako dobrý nápad. Je to místo, které vidím jako první, tak si myslím, že by mělo dělat dojem.

V rámci spolupráce mi byl nabídnutá 35% sleva pro mé čtenáře na celý sortiment, po vložení kódu:  

TZH35


 

9 komentářů:

  1. Vybrala sis krásné motivy, líbí se mi, že jsou zas o něco jinačí a neokoukané :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala jsi skvěle, mají tam nádherný výběr :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že přesně chápu vaši radost. :) Já to měla ve svém prvním podnájmu, když jsem vylezla ze střední školy. :) Prostě ta radost, že se nemusím ptát na to, co si kam dám (jako na intru) a že je to hlavně MOJE! (Jasně, nebylo, protože nájem, ale chápeme se.) A doteď si tu volnost užívám. I když občas mi do toho už kecá manžel a vlastní děti, ale s tím se bohužel nedá moc dělat. Vždycky říkám, že když mi do toho budou kecat, tak jim nasadím respirátor a budu se tvářit, že je neslyším. :D

    OdpovědětVymazat
  4. looks so beautiful!i like the first one
    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshopcom straight human hair

    OdpovědětVymazat
  5. S tím rozhodně souhlasím. Já jsem kompletně rekonstruovala byt. Pomáhal mi s tím tatínek ale hodně jsem si organizovala sama. A taky se na tom hodně naučila. Takže jsem řešila třeba i to, jak vypadají lišty na elektřinu. Musím samozřejmě přiznat, že mi v tom hodně pomohl elektrikář Praha - 8, který mi to celé zapojoval a ani mu moc nevadilo, že mu koukám přes rameno a furt se na něco ptám. :-D Ten mi nanosil katalogy různých přípojek, lišt, krabic a já nevím co všechno další, a já si jenom vybírala, co chci. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné motivy sis vybrala. :) Takové uklidňující.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemůžu nic jiného než souhlasit, ale na druhou stranu člověk musí lpět nejprve na celku a pak až na detailech. Když budu zařizovat třeba lékařský pokoj nebo pokoj pro pacienty, tak mě nejprve zajímají podlahy ve zdravotnictví a až pak teprve výzdoba. Ale je pravda, že zrovna v tomhle ohledu se většinou k té výzdobě nikdo ani nepřiblíží. :--D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrazy :-) . To jsou přesně ty maličkosti, kterými bychom si měli dělat radost. Na co si pořizovat něco velkého, cenného, když to dokáže udělat stejnou parádu, jako menší věci. Jen je potřeba si to trochu přenastavit v hlavě a změnit životní hodnoty a radovat se z maličkostí.

    OdpovědětVymazat