čtvrtek 21. února 2019

Přání a cíle pro rok 2019

Nový rok je sice dávno za námi a asi bych jistě měla mít jasno ve svých plánech pro tento rok. Letošní rok se od toho minulého zase o dost liší a tím se přizpůsobují mé cíle. Ze začátku roku jsem ještě pořádně nevěděla co si chci letošní rok splnit, takže to dávám dohromady až teď.  Nicméně nikdy není na nic pozdě a tak bych chtěla napsat věci za kterými si letos jdu. Některé plány, které jsem si dělala v době léta se naprosto rozplynuly ve vzduchu ale ty stálé zůstaly.

Začít se hýbat...
Jako každý rok, u čehož na konec stejně nevydržím. Nicméně jsem opravdu začala cvičit, sice je to teprve v začátcích ale vypadá to na zdárné pokračování až ke svému cíli. Lehce zhubnout a především zpevnit tělo, aby mě nebolela záda a cítila se dobře.

Prodat staré auto & koupit nové....
Cílem letoška je zbavit se starého auta, které po mě zůstalo ve Španělsku. Napříč tomu koupit si jiné, lepší. Určitě to nebude nové auto, spíše ojeté a takové aby se mnou vydrželo několik let a odvedlo potřebnou službu.

Šetřit...
S čímž rozhodně souvisí šetření. Na auto si nechci brát leasing, ani někde půjčovat peníze, protože si myslím že s mojí výplatou jsem schopna do roka něco našetřit na auto které bych si tak zhruba představovala (pokud nepřijdou nečekané výdaje).

Cestování a zážitky....
Koncem května mám v plánu cestu na Ibizu, kam musím jet z důvodu prodeje auta. Každopádně tam nepoletím za prací, takže si udělám takovou dovolenou a budu si ostrov užívat. Z cestování si chci letos užít spíše Českou Republiku, a že těch plánů mám.

Dodělat rekonstrukci pokoje....
Mám v plánu vyhodit staré skříně a stoletou postel protože už se na to nedá dívat. Celkově bych nábytek v ložnici chtěla jinak přeorganizovat, aby byla trochu změna.

Redukce kosmetické sbírky....
Z kosmetického hlediska bych chtěla konečně spotřebovat to velké množství tělových mlék a různých krémů. Z dekorativky si toho poslední dobou taky moc nekupuji a spíš se chci zaměřit na méně produktů ale za to těch kvalitních. Takže drogerkovým limitkám a hromadění nepotřebných věcí se chci vyhýbat.

Vypěstovat si bylinky na zahrádce...
Konečně bych si letos chtěla splnit jedno ze svých dlouhodobých přání. Miluji bylinky v jídle i odvary z nich, jsou jednodušší na údržbu. Myslím si, že je to reálné přání a už brzy k tomu budu mít možnost. Chtěla bych bylinky jako jsou bazalka, tymián, levandule, petržel apod.


***
Tohle je souhrn věcí, které mám letos v plánu a byla bych ráda, kdybych vše dotáhla do konce. I když se život nebude ubírat přesně podle plánů, věšet se z toho nebudu. Život se nedá nalajnovat na kus papíru. Nikdy nevíte co vám přijde do cesty ale vždy bychom měly mít úsměv na tváři a uvnitř se cítit dobře, ač by se cokoliv stalo. Nedávno mě v televizi zaskočila reklama na léky proti špatné náladě... To jsme na tom už tak špatně že řešíme špatnou náladu léky?

6 komentářů:

  1. Na léky proti špatné náladě? Na tu reklamu jsem ještě nekápla. :) Nechápu, co to je zase za výmysl!!! Mimochodem,máš hezké cíle, s autem to máme obdobné, akorát já bych si chtěla koupit, když by mě to vyšlo s prací, nad redukcí kosmetiky přemýšlím neustále a bylinky bych také pěstovala, ale zahrádku nemám a ke květináčům se nedokopu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Tu reklamu na léky jsem viděla a úplně jsem si klepala na čelo.. A jinak máš moc pěkné cíle, v mnoha z nich se jsem se sama našla, tak ať se ti všechno splní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Co to je proboha za léky? :-) to jsem vůbec nezaregistrovala a na nic podobného nevěřím. Jinak hýbat bych se také chtěla víc, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat. Bylinky bych také ráda, ale máme balkon na jih a tam se mi všechno přes léto sežehne a na okně v kuchyni se jim také nijak moc nedaří, takže si je vždy koupím už sušené :-) není to ono, ale aspoň něco, protože bylinky miluju...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. pekné a reálne ciele! držím palce v šetrení, na tom frčím aktuálne tiež :)

    OdpovědětVymazat
  5. držím ti palce nech dosiahneš čo najviac cieľov :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  6. I love your blog so much. Looking forward to reading more!

    OdpovědětVymazat