pondělí 4. února 2019

„Zázrak“ od značky OGX Coconut Water

Konečně je leden za námi a jaro se pomalu ale jistě blíží. Po dloouhé době mohu zkonstatovat, že letošní nový rok jsem započala velmi pozitivně, plná nálady a to se oproti předešlým rokům liší.

Dneska bych vám představila péči o vlasy, která v našich drogeriích není zas tak dlouho, nebo já jsem jí zaregistrovala někdy na podzim, kdy jsem se akorát vrátila po delší době domů.

Tradičním drogerkovým produktům jsem na dlouhé období dala sbohem ale poslední dobou mě zlákalo několik produktů, že jsem neodolala a tak se zase na chvíli vrátila k chemii. A moje pocity jsou smíšené a někdy vám o tom napíšu více. Nicméně dnes se vrhnu na ohodnocení dnešních vlasových produktů od značky OXG.

OXG Coconut Water - šampon a kondicioner

Značka, vyrábějící produkty krásné, čisté a jednoduché. Jejichž cílem není zaujmout nedosažitelným perfektním vzhledem vlasů celebrit ale v jednoduchosti, jako je mít vlasy lesklé, zdravé, rovné, kudrnaté, takové jaké mají přirozeně být s neodolatelnou vůní. Cílem není ani opravit neopravitelné, což upřímně platí u všech produktů. Originálnost zaručuje samotný výběr exotických ingrediencí až po samotný obal. Vlasovka by měla být mimo jiné bez sulfátů a silikonů.
Při pohledu na jejich stránky mě zaujala velká nabídka vlasové péče z všelijakých exotických ingrediencí. Značka OGX nabízí veškerou vlasovou péči jako jsou šampony, kondicionéry, masky, různé oleje ale třeba i suché šampony či stylingové produkty, tak právě kromě vlasové péče nabízí i široký výběr z tělové kosmetiky jako jsou sprchové gely, scruby, mýdla ale i krémy na ruce apod. Ale o těchto produktech se nám v ČR může jenom zdát. Toť stručný výcuc ze stránek značky OGX.
Žádná vlasová péče na světě vám ze zničených vlasů, zdravou, lesklou hřívu nikdy neudělá.
Obal šamponu i kondicionéru vypadá jednoznačně krásně a na poličce vskutku dělá parádu. Jednoduchost a vkusnost designérů je na první pohled znát. O obalech se píše jako eco-friendly, což se jedná o obaly vyrobené z recyklovaného plastu.
Péči jsem nekupovala u nás ale v době, kdy jsem byla ještě ve Španělsku. Věřím, že složením bude šampon stejný jako u nás a i když už se objevily různé spekulace, jak k nám vozí ty horší a na západ ty lepší, doufám i přes to, že nebude v produktech takový rozdíl.
Já jsem si vybrala Coconut Water neboť moje dlouhé vlasy potřebují hydrataci. 
***Mimochodem co takhle vidím na ulici a v práci, jaké mají holky suché a zničené vlasy, tak by většina lidí měla dodávat vlasům hydrataci a dbát na správnou péči.***
Péče je tedy hydratační a měla by dodat vlasům lesk a jemnost.
Když přejdu k senzorickým vlastnostem, tak vůně je vskutku krásná kokosová a mohu pochválit výdrž, kterou na vlasech zanechá dlouho po umytí.
Konzistence šamponu i kondicionéru je zkrátka stejná jako většina šamponů. Šampon nepění tolik jako běžné šampony, je takový lehký a kondicioner se mi zdá být tekutější.

Složením péče rozhodně nespadá do přírodní kosmetiky a ač se zdá být odlehčenější než běžné výrobky, tak obsahuje spoustu konzervantů, kterým bychom se měli vyhnout jako PEG či povrchově aktivní látky PPG, aby nám navodil ten pocit jemných vlásků. Jsou to právě ty složky ropného původu, které bychom dlouhodobě neměli používat. Sodium C14 - 16 Olefin sulfonate může být vyroben buď z kokosového oleje nebo z ropy. Je to tedy derivát přírodních látek ale může vysušovat. Cocamydopropil pak v přírodní kosmetice nahrazuje sulfáty. 
Složení není katastrofa oproti běžným přípravkům na vvlasy z drogerie ale rozhodně nemám v plánu toto používat dlouhodobě. 
Vlasy si umývám dvakrát po sobě, dělám to tak vždycky a s každým šamponem. Kondicionér pak aplikuji od půlky hlavy směrem ke konečkům.
Výsledný efekt a pocit z umytých vlasů je něco mezi dobrým a nic moc. Vlasy jsou jemné, hladké, dobře rozčesatelné a voňavé ještě další dny. 
Po delší době jsem si všimla sušší pokožky hlavy a tvorbu lupů, s čímž jsem nikdy v životě neměla problém. Vůbec jsem si nevšimla že by se mi vlasy udržovali dlouho zdravé a bez roztřepených konečků. Za další mám pocit zplihlých vlasů druhý den po umytí a tím bych šampon zhodnotila jako zatěžující.

+  voňavé vlasy dlouho po umytí
+  odlehčenější složení
+  cena
-  rychle se mastící vlasy
-  vysušuje pokožku hlavy díky čemuž se pak tvoří lupy
-  zatěžuje, takže jsou vlasy hned druhý den zplihlé
Mám z této péče smíšené pocity a z mé zkušenosti vám jej nemohu doporučit i když vím jaké je kolem této značky halóó, jak jsou produkty skvělé. Rozhodně si jej znovu nepořídím, hlavně tedy tuto kokosovou řadu.

Produkty mají 385 ml což za cenu 230 korun není až taková pálka, když si přepočítáte na kolik by vás vyšlo 385 ml třeba Garnieru.
Rozhodně bych produkty nezařadila do nejhorší péče na vlasy, dá se ocenit krásná vůně a lehčí složení. Mě bohužel tato řada nevyhovuje, takže chválit nemohu a produkty si již znovu nepořídím.

8 komentářů:

  1. Och, škoda toho rýchleho mastenia, produkty som už videla a chcela som si ich kúpiť, no nevedala som, aké budu, takže vďaka za recenziu. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem zatím tyto produkty neviděla:) a asi to bude tím, že zůstávám u klasiky:D. Ale škoda, že ti to nevyhovovalo :/

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    na tuto značku a dokonce zrovna na tuto kokosovou variantu jsem nedávno koukala v drogérii a nakonec jsem si to nekoupila. Docela mě odradila cena, na drogérku je to dost, to si raději koupím třeba Naturu Sibericu nebo šampuky od Lushe. A asi jsem udělala dobře, že jsem to nepořídila, tvoje recenze se mi fakt hodí, protože zrovna hledám něco dobrého na vlasy. Těším se na další článek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají zajímavě, ale nedokážu posoudit jestli by mím vlasům prospěly. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Túto značku nepoznám ale tieto produkty vyzerajú zaujímavo :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Stále hledám dokonalý šampon :-) a váhám jestli profi a nebo něco přírodního, v šamponech se trochu plácám :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Musím sa priznať, že zatiaľ túto značku nejak obchádzam, ale uvidíme, možno raz niečo vyskúšam :) Teraz mi najviac vyhovuje (čo sa starostlivosti o vlasy týka) olejček, vďaka čomu sa mi končeky tak nelámu :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku jsem zaznamenala. Říkala jsem si tehdy, že jí musím vyzkoušet, pak jsem na ní ale zapomněla. Jako pořád se mi líbí, ráda bych jí zkusila, ale ještě mě nechává maličko chladnou.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat