pátek 25. ledna 2019

Maskování s triem masek od 7th Heaven


Vítám vás u dnešního článku... Venku to vypadá zimě a tudíž mě v tomto počasí nikdo jen tak ven nevyžene. Půlka ledna za námi a já mohu říct, že jsem letošní rok začala zajímavě a dějí se samé nečekané momenty.
Miluji dny, kdy jsem sama a mám nekonečné množství času a nemusím nic dělat. Takovéto dny využívám nejvíce na tvorbu blogu.

Dneska se koukneme pod kůži třem maskám od značky 7th Heaven. Tři kousky, z nichž každý je jinak specifický. Brzy nám přijde jaro a jak se říká tělo určitě potřebuje pořádnou očistu zevnitř ale i z venčí.

Něco málo o značce 7th Heaven...
Jedná se o britskou značku kosmetiky, která je na trhu více než 30 let. Disponuje obrovskou škálou masek z přírodních surovin pro všechny typy pleti a věkovou skupinu. Veškeré masky mají získaný certifikát PETA(Cruelty free), což se jedná o veganskou kosmetiku. Kosmetika neobsahuje lepek ani parabeny.
Ceny masek se pohybují cca 40 Kč/kus

Dead Sea Mud Sheet Masque
Bahenní plátýnková maska z Mrtvého moře. Jestli chcete pleti vdechnout život, dát jí zdravou barvu, vyzkoušejte tuto regenerační a osvěžující masku s minerály z mrtvého moře a chaluhami, které vydatně vyživují suchou pleť.
Po vytáhnutí masky ze sáčku jsem se ihned lekla jak je nacucaná. Dejte pozor na oblečení protože při jejím nanášení budete pěkně zaprasení a masku budete mít úplně všude.
Nechala jsem působit dle návodu 15 minut.
Maska je tedy pěkně nacucaná ale na obličeji příjemná, taky na léto určitě ochladí a osvěží.
Na masce se mi líbí hydratační účinek, který lze znát na pleti, kterou jsem měla jemnou a příjemně napitou. Velké mínus dávám za šílenou parfemaci, která se mi zdá cítit jak nějaký saponát.
Tahle maska ve mě zanechala příjemné pocity, až na nepříjemnou parfemaci.
Doporučuji pro sušší pleť.
Cucumber Peel Off
Okurkový zástupce mezi slupovacími maskami mě nadchl asi nejméně.
Doporučená je pro normální a problematickou pleť. Měla by odstraňovat nečistoty a odumřelé buňky.
Pokud máte mastnější pleť, začervenalou a s pupínky doporučuji právě tuto vyzkoušet. Opět jako předešlá maska krásně chladí a osvěžuje, takže je ideální v létě kdy jsou pařáky. Mám ráda slupovací proces, kdy to pěkně šimrá ale tahle maska se poměrně blbě sundavala dolů a na pleti zůstávali suché kousky.
Konzistenci má hodně mazlavou a lepkavou, takže budete upatlané. Masku bychom měly nechat působit 15-20 minut, až maska zaschne a vytvoří jednolitý povrch.
Vůní mi připomíná citronovou mattonku, takže vůně není příliš silná a rozhodně příjemnější než u předchozí i když od okurek měla hodně daleko.
Moje pleť se díky naší kohoutkové vodě dost změnila z mastné na sušší, takže tato maska mojí pleť skutečně hodně vysušila a proto bych ji doporučila mastnější. Poměrně hezky vyčistila pleť ale myslím si, že po dobré masce by vám neměla pnout pokožka.
Okurková slupovací maska mi příliš nevyhovovala kvůli vysušování pleti, svou lepkavou konzistencí a horším slupováním. Znovu si ji již nepotřebuji kupovat.

Blemish Clay
Přírodní jílovo/bahení maska s aloe vera, vrbou a rozmarýnem vhodná pro citlivou problematickou pleť. Maska by měla pleť čistit a zanechat ji svěží.  Aloe Vera je známá pro svojí hydratační a regenerační schopnost, na což si vzpomínám na Ibize kde aloe rostlo na každém rohu, díky čemuž jsem si tak mohla jím potírat obličej každý den, takže skutečně má pleť byla viditelně rozzářená.
Parfemace masky není nijak výrazná, což mi přijde ideální a upřímně nemám v lásce šíleně převoněnou kosmetiku. Konzistenci bych přirovnala k jemnému blátíčku, které na pleti necháme působit 10 minut až zaschne a následně smyjeme.
Bleemish Clay maska se stává pro mě tou nejlepší ze všech. Má pleť po ní byla krásně vyčištěná, rozzářená, svěží a hlavně nevysušuje, což je pro mě poslední dobou velký problém. Suché pleti, která mě poslední dobou trápí dávám za vinu naší vodu ve které se myji, neboť vždy po sprše u nás mám obličej jako sušenka ale kdykoliv se sprchuji jinde mimo domov, mám pleť krásnou bez jediné šupinky.
Produktu v obale je skutečně velké množství, takže vydrží na dvě až tři použití.

Cílem pleťových masek má být v první řadě hydratace a tu splňuje pouze jedna jediná a to ta poslední Bleemish Clay. I přes to si myslím, že tyto drogerkové masky jsou stále lehké placebo, které jenom působí na náš mozek. Pokud byste chtěli masku, která dá vaší pleti to co by dát měla, zašla bych hledat trochu do jiných vod a běžnou drogerkovou kosmetiku bych brala s nadhledem a nevěřila všemu co se píše na etiketách. U 7th Heaven jednoznačně vedou lákavé obaly a ne nadarmo se říká, že obal prodává. 
Používáte pleťové masky?Jaké?

8 komentářů:

  1. značku nnepoznám, ale ta posledna by bola tiež pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    mám doma dvě čistící masky a dvě slupovací, tak jsem zvědavá, jaké budou. Obě jsem dostala k nějakému nákupu a jsou to ty menší pytlíčky, které mají vždy dvě odlišné části. Myslím, že je budu mít tedy na jedno použití. Plátýnkové masky mám ráda, ale je to spíš jen relax, nemám pocit, že by zase tolik dávaly pleti. Těším se na další článek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja nikdy zatím masky na obličej nepoužívala ale plánuji nějaké vyzkoušet aspoň párkrát v měsíci..věřím ze by to pleti v mnohém pomohlo..ale více mě lákají doma připravené masky..

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu z masek neznám. Já když už si na to občas vzpomenu, tak sáhnu po nejake hydratační, kterou mám zrovna doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem jednu masku od téhle značky měla, co si tak matně vybavuji, tak byla tuším okurková. Jo a byla fajn :-) klidně bych si jí nebo jiný druh od této značky pořídila znovu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Masky zbožňujem a používam ich pravidelne. Vždy ich striedam podľa nálady a podľa potreby pleti.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. S touto značkou som sa ešte nestretla, ale mne napríklad z drogérie vyhovujú masky Balea - ich hydratačné sú skvelé :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat