úterý 6. října 2015

Jak dny plynou...

Aaach... Konečně si můžu říct že jsem doma. Dnešní den ve škole byl opravdu dlouhý a proto je čas se trochu uvolnit, odpočinout, dát si Caro a napsat něco na blog.



Ode dneška mám takový pocit že začal podzim. Cestou do školy mě téměř denně doprovázejí mlhy, dnes i dokonce námraza což už je známka blížícího se podzimu a s ním mě napadá spoustu pozitivních i negativních myšlenek. Miluji pěkné večery s čajem u filmu nebo právě psaním na blog. Velkým negativem je získávání fotek jelikož už bývá po příchodu ze školy dost šero a ani u toho okna se nedá udělat solidní fotka. Podzim mám ráda, hlavně když svítí sluníčko a můžu se jít někam projít. Bohužel už nemám psa, tak je to trochu nuda ale i přesto mě vždycky trávení času venku přidá hromadu energie.



Miluji také řádění na louce se starým fáčkem ( Favorit ), nebo na motorkách. Některý z víkendů mě čeká natírání malých stromků v lese proti zvěři.  Minulý víkend jsem se dokonce pustila do zavařování hub z čehož mám velkou radost.



Ve škole mě tento týden a příští čeká dost písemek, naštěstí si ledacos pamatuji z hodin proto se nemusím tolik učit. Horší to bude s matikou. Za celé tři roky na střední jsem si z hodin matematiky odnesla velké kulové. Naštěstí z ní maturovat nemusím, to bych školu mohla hned teď zabalit.

Dneska jsem si po dlouhé době zajezdila na koních a něco málo si i zaskákala. Po příjezdu domu na mě čekal dárek v podobě výhry s Dermacolem za návrh outfitu. Výhra obsahovala sprchový gel Mango a barevný pudr na vlasy, sice jen jeden sprcháč ale mě potěší každá maličkost.



 Ihned jsem neváhala, napustila vanu s pěnou a šla vyzkoušet mojí výhru jaká bude. Prostě skvělá, nádherně mě povzbudila. Miluji koupel s pěnou, v těchto dnech se to hodí a určitě každým dnem víc, Vánoce jsou za dveřmi, bohužel letošní svátky a Silvestr mám v plánu trávit doma což mi říká, nebude to jako minulý rok ve Španělsku. To mě čeká v listopadu.



 Minulý pátek mi přišla cestovní taška z jednoho eshopu, velmi mě překvapila prostornost což beru jako pozitivum, navíc mi udělali radost skvělími maličkostmi k objednávce, další balíček z El nina. Všechny věci uvidíte příští měsíc v nákupech. Na listopad totiž plánuji Madrid kde mám velké plány.



Co se týče kosmetiky tak ta mě momentálně mine obloukem. Letos se více zaměřuji na oblečení protože můj šatník s botníkem hyzdí prázdnotou a velkým nic.

No nic, právě dopíjím svůj šálek výborného Cara, je na čase ukončit.  Jen jsem o sobě chtěla dát vědět. Mějte se fajnově a zase příště, doufám u spotřebováno.

2 komentáře:

  1. Gratuluji k výhře, taky by mě potěšila. Zavařené hřiby ti závidím. Musí být výborné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Caro mi taky moc chutná! ten balíček od Dermacol musel být super! taky bych vše hned vyzkoušela! a taška z eshopu je určitě taky krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat