pátek 23. října 2015

Má péče o vlasy

Dobrý večír všem, opět po několika dnech Vás vítám u dalšího článku. Po cestě ze školy jsem přemýšlela co bych mohla napsat a napadlo mě ukázat jak se já starám o své vlasy. Popřípadě někoho i inspirovat a udat pár typů co se týče péče.

Poslední rok mohu o svých vlasech říci že se zlepšily tak o 50 %  a právě proto mě napadlo něco o tom sepsat.

Mé vlasy:


Typ normální až sušší se sklonem k třepení. Třepení je největší problém který u mě nastává, poslední dobou se mi tomu daří částečně vyhýbat.
Délka skoro do půl zad. Za což jsem nesmírně vděčná že se mi konečně podařilo obnovit růst který mi přišlo někdy před dvěmi lety že se zastavil.
Barevně moje vlasy sahají do odstínu špinavá blond až světlejší blond.
Barvení vlasů provádím co nejméně, tj. asi 3* do roka. V létě si barvit vlasy nemusím protože mi je sluníčko hodně zesvětlí.
Nechci si vlasy příliš barvit z důvodu poškození.



Doplňky stravy žádné neužívám ale kdysi dávno jsem užívala toto z Dmka, určitě některá máte zkušenosti.



Bohužel jak často bývá u těchto výrobků, najednou jsem měla větší chuť k jídlu, takže se to potom může odrazit na vaší postavě, když se nebudete hlídat.



Nebudu zmiňovat nejdůležitější věcí, přísun tekutin, nejlépe obyčejná voda. Nedostatek tekutin se může odrazit na všem a to i na struktuře vlasu. Co se týče stravy nemám žádná omezení a jím na co mám chuť.

Mytí vlasů:

Myji si je asi 4* do týdne ale hlavně podle potřeby a jak vypadají. Nepoužívám žádnou drahou vlas. kosmetiku.
Už 2 roky mi dělá společníka šampon Herbal Essences.
Vyzkoušela jsem už celou řadu a tenhle je z ní nejvoňavější.
Šampon je vhodný pro suché a poškozené vlasy ( takže ideál pro mě ).
Dobře se aplikuje do vlasů díky bohatému zpěnění.
***Voňavější vlásky jsem ještě neměla.



Kondicionér používám pravidelně a teď je to momentálně od Gliss Kur novinka.
Vím že produkty k sobě nesedí značkou ale já ho beru z důvodu uhlazení a lepšímu rozčesání.
Není špatný ale není to nic světaborného. mě však v klidu vystačí.




Doplňková péče:

O tuto péči se s vámi ráda podělím a možná něčím inspiruji.
 Co mi naprosto změnilo, zlepšilo vlasovou strukturu a pomohlo v boji proti roztřepeným koncům-Olivový olej. Za mě největší fenomén který mě posunul blíž ke snu o dlouhých vlasech.

Aplikuji ho alespoň dvakrát týdně na celou hlavu. Prostě si ho rozetřu do vlasů, ke konečkům i kořínkům.
Nechám působit na vlasech zhruba 10 -15 minut ( klidně i déle )
Poté ho normálně smyji, šamponem. 
Pozor !!! Smývejte důkladně a klidně dvakrát šamponem. Můžete špatně vymýt, potom vás neminou pěkně umaštěné, nechutné vlasy.



Dalším doplňkem v péči o vlasy používám všem známý Kokosový olej. Aplikuji ho do konečků na vlhké i usušené vlasy velmi malé množství. Navíc je velmi dobrý, klidně ochutnejte.

Jak vidíte, nepoužívám teď žádné jiné drahé olejíčky, Navíc je lze použít ne jenom v kosmetice.


Čím se češu:

Déle jak dva roky mám v pomůcce jasno. Jedině Tangle Teezer. Nepoškozuje vlasy, není třeba příliš tahat a poradí si i se šmodrchanci. Vlastním cestovní verzi která mě doprovází téměř všude.
Bohužel za ta léta je chudák dost opotřebovaný a potřeboval by dalšího pomocníka (snad Ježíšek ).



Další kartáč který používám je super ale na Tangle Teezer prostě nemá, ač je taky skvělý.  jeho celý název je Michel Merciel a prodává se v několika typech.
Cenově jsou s Tangle Teezerem stejně. Bohužel u nás jsem ho nikde neviděla.

Barvím/nebarvím:

Moje původní barva sahá k odstínu špinavé blond a ne vždy tento typ vlasů vypadá dobře a navíc se rychleji mastí. Barvení provádím maximálně 3* do roka, tedy hlavně na podzim, v zimě a na jaře.
Barvím si vlasy sama a nejoblíbenější barva kterou používám je od Shwarzkopf Mousse (pěnová), nejjednodušší na aplikaci, nebo Loreal Casting.



Stylingové přípravky a ochrana:

Momentálně toho moc nepoužívám. Běžně mám lak na vlasy, používám ho možná 2* do týdne, někdy ani to ne.
Teď používám a doufám že už konečně bude na dně od Panthene tento.. Moc mi nevyhovuje, na trhu je spoustu jiných lepších. Nejvíce mi vyhovují laky od Syoss nebo Nivea.



Jako ochranu při výjimečném žehlení nebo kulmování, používám tento produkt Heat od Got2b.



Tepelná úprava:

Tak tahle procedura jde už delší dobu mimo mě. Můžu říct že je to taky jediná nejúčinnější věc kterou když vynecháte, pomůžete svým vlasům nejvíce jak to jen jde. I když si našplícháte vlasy čímkoli, stejně se alespoň z části i tak ničí.
Poslední dobou nepoužívám ani vysoušeč, to z toho důvodu že jsem ho nechala ve Španělsku. ( tím lépe )



Nejlépe nežehlit, nekulmovat, nefénovat.

Jedním z velkých ničáků vlasu sem patří hlavně STRES! Dokáže s vaším tělem ale i vlasy pěkně zatočit. 
Proto berte vše s rezervou a špatného je i pro něco dobré, nelamte hlavu nad každou maličkostí.

To by bylo ode mne vše, snad jsem vás i něčím inspirovala.











12 komentářů:

  1. Pěkný článek. Kokosový olej bych si chtěla koupit. Tangle teezer i ten sprej na ochranu před teplem mám taky a jsou super. Vlasy nijak tepelně neupravuji, ale když musím, tak vždy použiji ten sprej got2be. :-) Máš moc pěkné vlasy.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, máš krásné vlásky! Ta barva a délka..TOP :) Co se týče toho stresu, tak to máš naprostou pravdu :). Vidím, co dělá s mou pletí neustále. Takže je lepší být víc v klídku a vše tak neřešit. Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné vlásky! :3

    walletofinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek, vlásky máš moc krásné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok, vlasky máš uplne pekné ja používam tiež hlavne oleje, ale stále rozmyslam co by som nasla pre vacsi lesk.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásné dlouhé vlasy :) Kokosový olej jsem ještě na vlasy nezkusila, zatím ho úspěšně používám v kuchyni na palačinky a taky se češu jedině tangle teezerem :)

    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezké vlasy:)
    Mě se růst vlasů zastavil tak před půl rokem, a začíná mě to už pěkně štvát:D Asi zkusím některou z tvých rad, protože bych si chtěla nechat narůst dlouhé vlasy.
    Co se týče barvy vlasů, já mám opravdu ošklivou barvu. Něco mezi špinavou blond a světle hnědou s nádechem šedé. Proto jsem přešla na blond. Vlasy si celkem barvím jednou ročně, protože mi vlasy až moc rychle neodrostou:)
    ADEEL

    OdpovědětVymazat
  8. Oleje všech druhů jsou opravdu úžasné a dokážou zázraky, ale co jsem tak zjistila, tak zázraky vykonají vždy jen v případě, že k nim potom nepoužiješ šampóny se silikony a parabeny. Což se mi častokrát podařilo a ty oleje potom neměly takový účinek, jako když potom používám přípravky bez parabenů a silikonů :)). S příchodem zimy bohužel musím používat mírně fén, protože mám vlasy dlouhé a nestihnou mi tak rychle uschnout jako v létě :( a žehličku, tu teda používám každý den na výrůstky, protože bych z nich jinak zešílela...:)

    Jinak sladkosti jsou přímo ze stránky tokyotreat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek! A máš nádherné vlasy! Mé vlásky mají spíš klony k maštění se u hlavy, konečky suché a roztřepené. Bez olejů si už péči neumím představit, kokosový u mě vítězí na plné čáře. Teď používám ostropestřecový od Soaphorie a přijde mi, že mi vlasy rostou jako z vody. Šampony se snažím používat přírodní. A přesně jako ty - nežehlit a nesušit :) Moc hezký článek a krásný blog!

    OdpovědětVymazat