pátek 14. dubna 2017

Novinky a nákupy za březen

Pocity z maturity....
Tak a první část maturity mám za sebou. Jednalo se o slohovou práci. Vše probíhalo v poklidu a největší obavy jsem měla z výběru témat. Nato, že si spousta lidí na internetu stěžovalo jaký byl mizerný výběr, tak mě se naopak témata celkem líbili. Na výběr bylo z deseti témat různých slohových postupů. Já jsem si vybrala téma: Prokrastinace - nová metla lidstva (článek do společenského časopisu).
Mám z toho dvojí dojem. Ačkoliv se mi téma líbilo, je mi dost blízké a měla jsem k němu co napsat, nevím jak ho hodnotitelé ohodnotí. Mám pocit jestli jsem neuhnula a nepsala více úvahu. Každopádně mi nejde o známku zda budu mít za 1 nebo za 4, to mi je naprosto fuk, jde mi jen o to abych prošla.


Máme tu duben, tak by to chtělo shrnout co jsem si během minulého měsíce koupila nebo dostala. Tentokrát jsem většinu dostala.


Hned ze začátku března jsem měla narozeniny. Mimo přáníček jsem byla obdarována množstvím hyacintů, kávou, sladkostmi, nějaká ta dekorace do pokoje se také hodí a poukázka na nákup přírodní kosmetiky, mi udělala také velkou radost. No a od rodičů dostávám vždy nějaké ty peníze.


Za poukázku do eshopu folly, jsem si nakoupila pár produktů.
Salt Of The Earth spray - přírodní deodorant
Face mask - zelený jíl na výrobu masky
Mořská houba - ta je na mytí obličeje, má blahodárné účinky :-)


Do přírodních mýdel jsem se zamilovala. Používám je jako očistu pleti protože uhlové, krásně vyčistí ucpané póry a odstraní černé tečky. Není ovšem dobré se s ním mýt denně, při dlouhodobém denním používání vysušuje.
Mýdlo z mořskou solí zkouším poprvé, tak uvidíme.
Koupeno z eshopu Krásná každý den.


Yves Rocher mám ráda ale jsem dost skeptická v tom jestli se jen přírodně netváří. K narozeninám mi přišel poukaz a vyzvednutí broskvového peelingu zdarma.
K tomu všemu mě v obchodě zaujal Orientální sprchový gel s arganovým olejem. Myslím si, že toho arganového oleje tam bude možná miniaturní kapička ale jinak gel krásně voní, jakoby medem.

V Textil House mě zaujala barevná jungle sukně. Potřebuji jí jen trochu zúžit, jinak vypadá jako nová neonošená.


V Textil House mě nenechala chladnou ani tato halenka s ptáčkama, myslím že na jaro ideální.


K narozkám jsem ještě dostala takovouto dekoraci. Moc se mi líbí protože se mi do pokoje hodí, není to nic přeplácaného a líbí se mi i z jakého je materiálu.


V březnu se na mě dokonce usmálo štěstí v giveway na blogu www.monnika.cz
Konečně mám něco od Saloos.
Kokosové péče Saloos, jsou osvěžující a vyživující péče s vůní pomeranče nebo čokolády.
Zatím používám pomerančový a miluji, když se jím natřu po koupeli, prostě nádhera.
Esenciální olejíčky s vůní citrusů si dávám do aromalampy. Stačí nechat jen chvilku nahřát, vůně je jinak moc intenzivní.


Od TopVet mám doma spoustu produktů a se všemi jsem maximálně spokojená.
Konopná mast je vhodná pokud máte na těle suchá místa nebo se vám dělá ekzém.
Balzámy na rty používám pouze právě od Topvet, dávám si ho na noc a ráno mám rty krásně jemné.


Natura Siberica, sprchový gel s rakytníkem
Je to moje poprvé s touto značkou a zatím mě gel velmi zaujal.


Zase se mi zásoby plní, což znamená si dát stopku v nakupování sprchových gelů.
Alverde, sprchový gel s granátovým jablkem, jsem si koupila jako akutní záchranu, když jsme byli v Praze.



Od minulého měsíce mám nový telefon a tak jsem si pořídila pár obalů.
První stříbřito-fialový gumový obal je z postovnezdarma.cz 
Dva barevné mám z Aliexpressu, jedině doporučuji


Jediná věc z dekorativky, rtěnka od Rimmel ve výprodeji za 49,-

Jak už z minulých článků můžete vědět, přiletěla za mnou návštěva z daleka a něco jsem také dostala.

Spíš se ten člověk zbláznil....


Kabelek není nikdy dost a můj drahý, v tomto nikdy nezklame :-))
Menší černá byla k té velké. Z tohoto typu kabelky mám velkou radost.


Nutně jsem potřebovala tři stejné kabelky 😊 Dělám si srandu, jednu, asi tu modrou si nechám a dvě jsou pro kamarádky.


Je libo peněženka? Tu jsem také dostala ale nevím zda ji budu používat nebo podaruji mamku. Velikostí mi vyhovuje ale přihrádky už moc ne.


Dostala jsem polo triko, tak určitě se hodí a původně troje, momentálně už žádné 😋 bonbony ferrero rocher.


Březen byl na novinky celkem bohatý, tolik toho už ale příště nebude.

5 komentářů:

  1. ach,toľko krásnych vecí :) blúzka a sukňa sú nádherné! kto by to bol povedal, že sú z Textile House :) a páčia sa mi aj kabelky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kabelky jsou krásný! Já myslím, že jsi prošla určitě :) Já si vybrala popis obrázku, pro mě nejmenší zlo, a taky nechápu rozčílené lidi po celém facebooku :D Budu držet palce ať nám to daj :)

    OdpovědětVymazat
  3. určitě to dobře dopadne a držím palce na další části maturity! jinak jsi pořídila spoustu krásných věcí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nechápu, proč si tolik lidí na témata stěžovala. Mě témata všechny sedly a hned jsme věděla, které budu psát. Pořídíla sis pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla s tématy problé, když jsem před pár lety maturovala, na výběr toho opravdu moc nebylo. :) Teď vůbec nevím, jak to máte.:) Ale držím palce ať to je dobrý;) Mimochodem dostala jsi krááásné kabelky.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat