středa 5. dubna 2017

Vejletění po Praze a tip na kde se (ne)ubytovat

Ahojky..
Po delší době jsem zase tady, no po delší, asi po týdnu.
Poslední dobu si celkem užívám ale také jsem byla dost zaneprázdněná a to proto že za mnou přiletěla návštěva z daleka.

 Dnes bych vám chtěla ukázat a napsat, kde jsme všude byli a dát vám recenze na nějaká místa.. A celkově co jsem poslední dobou zažila, protože je toho teď více.

Ubytování si rezervuji přes www.booking.com. Našla jsem ubytování Penzion Beta. Dle fotek byl penzion takový průměrný ale nechtěla jsem dávat za noc víc jak 800 pro dva.
Tento stál nakonec 600 Kč za noc pro dva, takže paráda.
Nachází se přesně pod nuselským mostem, takže sice nemáte vyhlídku na panoramata Prahy a z venku to nevypadá zrovna dobře ale ubytování mě mile překvapilo. Recepce nic moc, trochu jsem se při vstupu lekla ale dostali jsme pokoj, který byl pro 6 lidí, to jsem nečekala. Pokoj byl v podkroví, byl velmi prostorný, nepřekypoval zde komunismus jako někde a hlavně všude bylo čisto. Vřele doporučuji.

Zato poslední noc v Praze před odletem, jsem zarezervovala na poslední chvíli Chilli hostel a to byla hrůza hrůz..  Ač mi hostely nevadí, tak tohle skutečně nedoporučuji. Je sice fajn , že se ubytování nachází přímo v centru, kousek od Václaváku ale byl to opravdu hnus. Ty matrace, postele, pokoje, ani peřiny nepovlíkli, světla na chodbě nesvítili a navíc se v tomto zařízení ubytovávali samí divní existence. Naštěstí jsme v sedm ráno vypadly. Fotky na booking.com jsou u tohoto totiž dost klamavé.


Ve středu jsme zůstali v Praze až do večera. Prošly tak nějak město, pár památek, zažila noční Prahu, projela se podruhé v životě tramvají a zkrátka, bylo to fajn.
Tolik se toho nestihlo, přeci jenom, jeden den je na klidné projití Prahy dost málo.


/Jarní trhy, Nám.Republiky/

/Obecní dům/




Praha je krásná a za jeden den se projít nedá. Vždycky večer naříkám jak mě bolí nohy z věčného chození a to toho člověk spoustu neprošel.
Žádný turista nesmí zapomenout ochutnat trdelník, který je zde na každém rohu.
My si ho dali se zmrzlinou a takováto sytá pochoutka, vám pěkně zaplácá žaludek. Měla jsem co dělat abych to celé snědla.


Ani nevíte jaký je problém jako turista dojít si v centru Prahy na záchod, tak aby záchod nebyl špinavý od bezďáků.
Takže jsem si jako správný moderní člověk koupila kafe v Starbucksu, abych si mohla dojít na normální záchod. Kafe mají dobré ale řekla bych že je to jen o něco málo chutnější kafe než z automatu.

Ve dvanáct jsme došli akorát k Orloji.


Můj outfit byl úměrný hlavně počasí, pohodlí a hlavně v mém stylu.


Jo a taky konečně nějaké to společné selfie 😉
Nalíčená jsem byla decentně, tak aby mi to nevadilo a nemusela se neustále kontrolovat.
V Praze bylo opravdu krásně. Jako poslední večeři, zrovna včera jsme zašli do české restaurace, kde jsme si dali hovězí guláš s pětima knedlema a já kachnu se zelím a knedlíkem. Prostě něco typicky českého.


A jestli vás zajímá jak mu česká kuchyně chutnala, upřímně abych řekla pravdu, tak moc ne. Prý mu naše jídlo přijde takové trochu nasládlé a nevýrazné. Totiž, africká kuchyně, především senegalská je dost ostrá a hodně kořeněná.
Ani já českou kuchyni nevyhledávám ale na tu kachnu s červeným zelím nedám dopustit i když teda, doporučuji najít jinou restauraci než plzeňskou 😉



6 komentářů:

  1. Velmi zajímavý článek. Hezký outfit!
    Už se těším na další článek!

    OdpovědětVymazat
  2. To druhé ubytování je opravdu hrůza. Trdelník jsem ještě nikdy neměla, ale s tou zmrzlinou vypadá velmi lákavě. Zajímalo by mě, jak mu chutnala typicky česká kuchyně? :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek! Moc vám to slušelo. Těším se na další vyprávění :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý článok :) my sme si ubytovanie našli cez Airbnb, bol to veľmi pekný byt,ktorý sme si vlastne prenajali :) a tú zmrzlinu v trdelníku sme si dali tiež, ale mne sa to tak hrozne zle jedlo, že asi polovička skončila v koši :( všade to tieklo...
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný článok:) tiež poznám to sklamanie z ubytovania a nie je to nič milé, potom im vždy dám kritiku na booking :D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Na trdelníky chodíme vždy v Brně a někdy i u nás, když jsou trhy. Celkem se toto jídlo rozšířilo.:) Jen s tou zmrzlinou to bývá v rámci větších měst.
    Jinak to druhý ubytování s emi vůbec nelíbí, ale na druhou stranu hostel moc hezký nebývá... :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat