úterý 4. července 2017

Zdravě ze supermarketu


Miluji jídlo, ráda objevuji a ochutnávám takže mě napadlo udělat článek co mě poslední dobou zaujalo.
Myslím si že jídlo nakupujeme každý, supermarkety a obchody bývají přeplněné zbožím různých značek, druhů, barev. Nebudeme si nalhávat, v regálech na nás mimo to číhají i nástrahy v podobě předražených výrobků, které kolikrát stojí totálně za prd, či nekvalitní potraviny.

Proto si myslím, že v takovémhle článku může načerpat inspiraci každý člověk. Přeci jenom, život není jenom o rtěnkách a stínech.


Hummus s koriandrem z Kauflandu, který byl ve slevě. Nebyl prošlý, do data spotřeby mu chyběly dva dny, tak jsem si ho koupila s tím že ho stejně dnes sním.
Nevím zda byl hummus nějak špatný ale nic horšího jsem v životě nejedla, možná to bylo jen tím koriandrem. Zkusím si ho koupit znovu, normálně bez slevy a jsem zvědavá. Blee, úplně se mi svíral krk. 
Cenu si nepamatuji ale beze slevy kolem 28,-



Toppo Hummus s olivami, Lidl: Naopak tento hummus moc moc chválím a rozhodně kupuji znovu. Jemný, takový prostě příjemný v puse i ta chuť byla prostě nádhera. Co se týká složení, to je také dobré, velmi jednoduché a vhodné pro lidi na vegan stravě. Cena v akci 13,-


Joya sojový nápoj(mléko): Naopak tento produkt z Kauflandu naopak doporučuji. Cenově vychází lépe než Alpro a řekla bych chuťově naprosto stejné. Konzistencí mi přišlo trošku hustější, takže můžete si ho i lehce naředit vodou. Cena 39,- 


Tastino Benissimo, Lidl: Aneb takové falešné Bueno. Ač jsou tyčinky na obrázku s Kinder Buenem identické, chuťově je tahle sladkost jiná a hlavně mi přijde že Kinder čokoládu se snad nikdy nikomu nepodařilo zkopírovat. Celkově oplatka mi přijde drobivější, taková lehčí. U Kinder je sušenka podle mě namořená v něčem cukerným, tady ne. Prostě Kinder je Kinder a tohle je něco úplně jiného.
Cena 10,-


Adriana, špagety: Podle mě jedny z nejlepších těstovin v supermarketech do 25 korun. Téměř všechny špagety u nás nikdy neuděláte aldente a to proto že jsou z té obyčejné pšenice. Kdežto ty co koupíte v Itálii v supermarketu jsou z tvrdé pšenice a tudíž se jen tak rychle nerozvaří. Těmto dávám mínus že se trochu slepují. Mimochodem jsou dle mého vegan, protože tam není napsán alergen vejce.


Taco Sauce, Lidl: Skvělá omáčka, kterou není třeba příliš dochucovat. Lehce pálivá a existují dvě verze pálivosti. Obsahuje spoustu druhů papriček a tak je to trošku jiné než obyčejné rajčatové omáčky. Vhodné do tortil, omáčky s fazolemi, k různým těstovinám, má dle mého milion možností využití. Složením vhodná pro vegany, bezlepkáče a bez laktózy. Cena kolem 25,-


Pro dnešek by to bylo ode mě vše a zase příště. Články s jídlem mě poslední dobou baví, takže se zde budou objevovat určitě častěji než dříve.


14 komentářů:

  1. Ten Hummus z Lidlu si kupuji často :) je fakt skvělej, ještě jsem zkoušela z Alberta a ten mi tolik nechutnal.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Alberta musí zajít, mají tam taky hodně dobrých zdravých věcí.

      Vymazat
  2. Hummus jsem v životě nejedla, ale slyším o něm teď hrozně často, asi vyzkouším ten z Lidlu :) Mimochodem, jak mi někdo do něčeho nacpe koriandr, tak to nemůžu ani cítit, natož jíst, takže úplně chápu tvé znechucení :D Co se týká mléka z Kauflandu, je opravdu dobré, mě jen mrzí, že neprodávají i kokosové :(

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že to bylo tím koriandrem, taky mi nechutná. Hummus je dobrý, zkus třeba od firmy Lutner, ten jsem měla poprvé a hned mi zachutnal. Rostlinná mléka z Kaufu jsou fakt dobrá, kokosové kupuji v jednom vietnamským krámku, mají tam hodně potravin právě asijské kuchyně.

      Vymazat
  3. Já jsem hummus ještě nikdy nejedla, ale asi bych ho měla taky vyzkoušet. Dále jsi mě nalákala i na falešné Bueno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, doporučuji spíš nějaký bez příchutě, ne každému olivy chutnají.

      Vymazat
  4. Ten hummus z Lidlu je hrozně super. Občas si ho kupuji a nemohu ho vynachválit, přestože nejsem ani blízko milovníkovi zdravé stravy. :D
    https://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hummus mi zachutnal taky v době kdy jsem stravu tolik neřešila. Lidl má super věci, ráda tam nakupuji.

      Vymazat
  5. Ten sojový nápoj jsem měla myslím banánový a nemohla jsem ho vypít. Já měla to mini balení s brčkem. Na mě to bylo moc syté.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ono. Rostlinná mléka jsou sytá, proto stačí jen málo na to aby tě to zasytilo na delší dobu. Když sníš takovou tatranku, ta tě zasytí jen na chvíli a za chvíli máš zase hlad.

      Vymazat
  6. Humus miluju ♥ jakoukoliv příchuť, kromě toho s OLIVAMI :/ :D ten jediný mi vůbec nechutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý má rád olivy, to je fakt. Právě se chystám ochutnat i další.

      Vymazat
  7. Budu se těšit na podobné články, skvělý nápad a inspirace! :) Hummusy z Lidlu miluju, ale tenhle s olivami jsem ještě neměla, olivy celkově nemusím, tak mě nijak neláká, můj favorit je ten s rajčaty (úplně nevím, jak se přesně jmenuje a jsem líná se dojít do ledničky podívat :D). Příště, až budu v Lidlu, tak se určitě podívám po té omáčce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, mě taky láká zkusit ten s rajčaty. Měla jsem s řepou a vůbec mi nechutnal.

      Vymazat