sobota 24. března 2018

Lush - Movis, chlebodárce

Lush! Značka o které už mnoho z vás někde slyšelo nebo četlo. Když se řekne Lush, nejspíš se vám hned z kraje vybaví oblíbené a populární bomby do koupele, které nemají obdoby. Vůně, barvy, krásné obaly a produkty v zajímavých provedení, rozhodně nechají málokoho chladným.

Stačí mi, když zabrousím občas do Palladia a už z dálky cítím specifickou vůni, vinoucí se právě z obchodu Lush.

S výrobky jsem neměla zkušenost do té doby, než přišli vánoce. Často pobývám ve Španělsku v Madridu a když jsem viděla obchod Lush tam, úplně se mi zastavil dech, jaké nepřeberné množství balistik a kosmetiky obchod nabízí. Ten náš obchůdek v Palladiu je opravdu miniaturní.

Každopádně bych vám dneska chtěla ukázat něco, v čem bych vám mohla nechat trochu inspirace.

Movis

Tato kostička mýdla v sobě obsahuje samé pěkné věci. Celozrnný chléb v této kostičce mýdla provádí jemný peeling. Dále v sobě skrývá olej z pšeničných klíčků, chmelové silice a kakaové máslo, díky čemu má mýdlo zvláčňující účinky.
Neobsahuje živočišné tuky, palmový olej ani složky získané zpracováním ropy.

Složení:
Voda, Celozrnný chléb,
Glycerine
Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)
Sucrose (krystalový cukr)
Helianthus Annuus Seed Oil (slunečnicový olej)
Triticum Vulgare Germ Oil (olej z pšeničných klíčků)
Triticum Vulgare Bran (pšeničné otruby)
Theobroma Cacao Seed Butter (kakaové máslo)
Triticum Vulgare Germ (pšeničné klíčky)
Cistus Ladaniferus Resin (pryskyřice z cistu ladanového)
Santalum Austrocaledonicum Vieill Wood (santalové silice)
Citric acid, Sodium Bicarbonate,
Benzyl Benzoate
Není mýdlo jako mýdlo. Za začátku mi kostička přišla moc tvrdá a chvíli trvalo, než do sebe natáhla vodu, to se z ní pak stane měkký a použitelný prostředek.
Mýdlo Movis slouží jako dobrý peeling, který neškrábe, pokud je dostatečné navlhčený. Odstraní odumřelé buňky z kůže a pleť je taková jasná.
Oleje obsažené v mýdle vám pěkně očistí pleť a podle informací internetu by nemělo vysušovat. Po použití tohoto produktu, vám zaručuji perfektně očištěnou pleť.
Veliké mínus u tohoto produktu je vysoušení. Opravdu dost vysušuje a proto jsem se ho rozhodla používat na obličej jen jednou do týdne.
Mýdlo ze sebe uvolňuje malé částečky, řekla bych rozemleté pšenice.
Vůní mě dostal nejvíc. Po přičichnutí mám chuť do kostičky kousnout. Krásnou teplou vůni ,výrobku dodává silice santalového dřeva, která je v mýdle cítit jako skořice, nemohu si pomoct.
Z mýdla Movis mám smíšené pocity a když vezmu cenu ve srovnání s použitelností, tak mě moc nenadchlo. Cíl peelingu splňuje na jedničku, složením je dobré ale opravdu hodně vysušuje, proto ho úplně nemohu doporučovat a raději bych se od Lushe zaměřila na jiný produkt.

Všechny ingredience jsou slisovány do velké kostky a na prodejně vám z ní odkrojí, vámi požadované množství.
Cena: 195 Kč (100 g)
Už jste někdy vyzkoušely, nějaký výrobek od značky Lush? Láká vás tato kosmetika nebo naopak vůbec a přijdou vám jejich výrobky nesmyslně předražené?

4 komentáře:

  1. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela a ani mě nějak moc neláká. Je to i hlavně tím, že poznám jen jejich bomby do koupele a my nemáme vanu. Tento peeling vypadá dost zajímavě, vidím ho poprvé a škoda, že dost vysušuje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já už od Lush pár věcí vyzkoušela. Na obličej se mi nejvíc osvědčila Brusinková štola. Měla jsem i nějaké pleťové mýdlo a to dost vysušovalo. I mýdla na tělo byla hrozná, měla jsem kůži o číslo menší :(

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký, já se snažím dopotřebovat zásoby a pak si chci nakoupit novou kosmetiku i tu od lush :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mýdlo by mě asi moc nelákalo. Od Lush jsem vyzkoušela bomby a sice je to docela drahá věcička na jedno použití, ale naprosto dokonalá. Pokud se člověku nechce zrovna někam do wellness a chce si udělat doma relax, je to skvělé. Od lushu bych chtěla i dál vyzkoušet některé produkty, teď si ale nevzpomenu, které.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat