středa 21. března 2018

Co si koupit dobrého?

Přeji všem krásný den.

Dneska zůstaneme u potravin a ráda bych ukázala potraviny, které mě poslední dobou zaujali nebo naopak vůbec.

Rej celozrnné sušenky, lískooříškové
Prodávají se ve více příchutí a já měla pouze tuto a sušenky chutnali vskutku dobře. Obsahují celkem dost cukru, takže to s nimi ne třeba přehánět. Super věc do kabelky, jsou vegan a bez palmového tuku.
Cena 8 Kč
Racio Cornies kukuřičné s mléčnou polevou
Klasický kukuřičný polystyren politý čokoládou. Na sváču dobrý ale nechápu jak tohle může někoho zasytit na celé dopoledne. Znovu si už nekoupím, neboť čokoláda přebila celkovou chuť kukuřičné sušenky a na mě jsou chlebíčky prostě příliš sladké.
Cena 21 Kč
Semix Proteinová kaše banánová
Kaše úplně nevyhledávám, zatím jsem nenašla tu pravou u které bych řekla že jsem si na ní opravdu pochutnala a musím si ji koupit znovu. Tahle proteinová byla dobrá, chuť banánu jsem nezaznamenala protože samotnou kaši si nedávám ale vyskládám navrch plno ovoce a oříšků. Protein moc nemusím a vadí mi i v takových těch tyčinkách. Znovu si tuhle kaši kupovat nepotřebuji ale zasytila mě.
Cena 13 Kč

Semix Chia kaše bez lepku jablko & skořice
Tato kaše mi chutnala více a nádech jablka a skořice mi chuťově vyhovoval. Chia semínek tam moc nebylo ale ty já si stejně vždy dosypávám navrch s ovocem.Kaše mě zasytila ale značně méne než ta proteinová.
Cena 13 Kč 
Canabis Line Konopné oblátky
Oplatky jsou zkrátka jiné a hned jsem poznala, že jde o konopnou mouku, ze které je vyrobená oplatka, protože je tužší, hrubší a na chuť prostě jinak chutná. Sušence by rozhodně neuškodilo kdyby upustil od živočišných surovin jako jsou vejce s mlékem, aby byla sušenka veganská. Já myslím, že by se více rozšířila do obzorů lidí a tím si našla další příznivce protože je opravdu chuťově výborná.
Cena 13 Kč Koupíte v Tescu
Ahmad Tea Jasmínový zelený čaj
Jasmínový čaj považuji za objev toho roku. O vánocích mamka koupila mix čajů od Ahmed Tea, ve které byli asi tři kusy tohoto jasmínového. Jakmile jsem ochutnala, musela ho mít celé balení. Jasmín z čaje cítím lehce, kterého bych v čaji snesla klidně více. Chuť je zemitá, květinová a připomíná mi léto, přírodu. Ráda bych sehnala sypaný ale ten bude asi trochu problém sehnat.
Cena 55-66 Kč
Dm Bio Zelený čaj s jasmínem
Jasmínového čaje nemám dost a jakmile jsem ho viděla v regále v Dmku, ihned šel do košíku. Rozdíl oproti Ahmad Tea není snad žádný, jen se mi Ahmad zdá intenzivnější, i když.. Každopádně doporučuji pro něj zajít. Neříkám, že bude chutnat všem ale určitě se shodneme na tom jak je oproti jiným čajům zkrátka jiný. 
Cena 39 Kč
Oxalis Ájurvédský čaj Kašmír
Naprosto dokonalá směska kořeněné chuti. Samotné složení vypovídá o čaji s exotickým tónem chuti. Kdo má rád hebíček, nevadí mu pach kardamomu tak tento čaj vele doporučuji. Skvěle se při něm relaxuje a uklidňuje mysl. Cenově není úplně top ale za tu chuť opravdu stojí za to.
Cena 76 Kč
Pickwick Fruit Fusion, švestka, vanilka a skořice
Z čaje cítím vůni švestek a nádech skořice. Příjemný čaj v chladném období, navodí totiž pocit relaxu. Chuť má lehce kyselejší a lehce přebije jinak příjemnou vanilku se skořicí. Tento čaj mám ráda ale znovu ho již nemusím.
Cena 38 Kč
Pickwick Green Tea, mango - jasmine
Čaje s jasmínem jsou teď asi hodně v módě a já už jich mám vyzkoušeno několik. Tato verze je společně s mangem a za mě sladké mango jasmín prostě přebije. Čaj mi chutná, ráda si ho koupím znovu ale jasmín z něj cítit téměř není.
Cena 38 Kč

Chef Select Lasagne Bolognese
Chutné lasagne, které doporučuji vyzkoušet. Každý má určitě dny, kdy se mu nechce vařit ale zároveň by si dal něco dobrého. Nejsem zastáncem polotovarů ale jednou za čas, proč ne. Tyto jsou akorát jedna porce ale v Lidlu je k sehnání i velká verze lasagní se 4 -5 porcemi.
Cena 35 Kč (v akci)
Confiserie Lidl mini větrníčky
Mini větrníčky zná určitě mnoho z vás. Jsou zmražené a po rozmrazení se mohou ihned podávat. Chutnají naprosto fantasticky a ideální pochoutka pro návštěvu ale i pro sebe jen tak k televizi. Úplně jsem na ně teď dostala chuť.
Cena 25 Kč
Olma Olmínová pomazánka s meruňkou
Na tuhle pomazánku jsem narazila ve slevovém regále a tak si říkám, že zkusím nějakou novinku. Horší pomazánku jsem neměla. Plno soli a do toho všeho přidaná sladká meruňka mi prostě nejela a přijde mi to jako krok vedle. Tohle vážně ne.
Cena 35 Kč
Ehrmann Grand Dessert Lakritz
Za opravdovou lahodu, považuji tento puding s lékořicí. Naprosto dokonalá chuť, kterou doporučuji zažít. Bohužel se tato příchuť v obchodech shání velmi těžce a například u nás ho mají pouze v Kauflandu.
Cena 26 Kč, ve akci 16 Kč
Instantní nudlová polévka Dýňová
Obsahuje nudle a sáček s práškem(příchuť). Nikdy nevysypávám celý obsah sáčku ale jenom půlku protože sáčky s práškem jsou hodně slané. Jednoduché, rychlé a já si do polívky vždycky přihodím například rajčátka, tofu nebo sýr či v létě bylinky a rázem máte zdravou variantu. Nevím jestli jsem z ní cítila dýni ale chutnala dobře.
Cena 12 Kč
Nominal Nomina rýžová a Semix Malinová Rýžová kaše
Rýžové kaše mám nejradši, mám je radši než ovesné protože se dají v pohodě zalít vodou a zkrátka mají jemnou konzistenci, což mi vyhovuje. Kaši vždy doplním ovocem, takže mám chutnou a zdravou snídani. Obě kaše chutnají dobře. Od Semixu je nasáčkovaná, kdežto od Nominalu je v jednom velkém sáčku.
Cena 35 Kč a 40 Kč
Nutella B-ready
Výborná záležitost. Křupavá sušenka uvnitř obsahující nálož nutelly. Chuťově fakt bomba ale cena tohoto výrobku je dost nadsazená tomu jaká může být výrobní cena.
Cena 26 Kč

Vyzkoušely jste něco stejného?
Jaký čaj máte nejraději?

6 komentářů:

  1. Některé ze sladkostí jsem vyzkoušela, například ty tyčinky s nutellou. A byly opravdu skvělé. Čaje mám nejradši od Loydu nebo Teekanne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik dobrot. Ani jednu jsem ještě neochutnala, ale na ty mini větrníky jsem se v Lidlu už dívala. Asi je příště vezmu. Čaje mám nejraději zelené a ten s mangem od Pickwicku vypadá docela dobře, jen škoda, že v něm ten jasmín nejde moc cítit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Větrníky z lídla jsem už měla a jsou perfektní :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejraději černý čaj, který se jmenuje Pickwick Ranní s citronem. Dávám si do něj ještě citron (bez něj bych čaj nepozřela) a pokud chci sladit, tak i med. Většinou ho kupuji v Bille, třeba v Kauflandu u nás tuto variantu nemají. Ty větrníky znám z Kauflandu od jejich privátní značky, ale myslím, že to bude to samé.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No co se týče těch lasagní , tak my kupujeme to velké balení, ale asi jsme nenažraní , protože to sníme ve dvou a ještě bychom si něco dali :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem z těchto potravin nic nezkoušela. Nutela sušenky mě lákají, ale pro mě je to docela dost nezdravá a hlavně drahá záležitost, ani moc domů ji nekupujeme. Lákala by mě také ta rýžová kaše od Nominalu, mám pocit, že jsem už po ní dívala.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat