středa 12. prosince 2018

Listopad🍂🍁

Krásný den vám všem přeji.
Za chvíli razím na odpolední, tak si říkám, že ještě stihnu sepsat rychlý článek.

Dnes jsem se rozhodla sepsat shrnutí za listopad. Když nad tím popřemýšlím, tak první listopadový týden jsem byla ještě mimo domov. Z Ibizy jsem odlétala 2. listopadu a do 5. listopadu potom trávila čas ve Valencii, kde jsem se ani tam nevyhnula párty až do ranních hodin s kamarády, které znám z Ibizy. Všehovšudy jsem tedy doma měsíc ale přijde mi jako, kdybych tu byla hrozně dlouho.

Po Ibize se mi stýská, hlavně po konících, po věčném klidu a už se těším až zase přijde čas a já si sbalím krosnu a vyrazím zase na cestu. Víte, není to ani měsíc a já už bych zase někam vyrážela podívat se někam.

6. listopadu jsem přijela po 8 měsících domů a věřte, že to byl pro mě celkem zase nezvyk zařadit se do běžného chodu tady. Zvykám si a na co jsem se vážně těšila, byl můj pokojíček a moje relaxační chvíle u čaje nebo kávy a čtením článků na blogu. Ano, vážně mi to chybělo.

Týden jsem odpočívala a po týdnu nastoupila do práce na plný úvazek.. Joo, asi si říkáte, ani si pořádně neodpočine..I když byl pro mě pobyt na Ibize pracovní, tak nebyl náročný a nemohu si stěžovat na to, že bych byla unavená, spíš naopak odpočinutá a nabytá nekonečnou energií, i přes to, že jsem v práci často trávila 10 hodin denně.

Druhý víkend v listopadu jsem se vydala se svým bráchou na jednodenní výlet do Vídně, který se krom počasí celkem vydařil.
Navštívili jsme zámecký komplex Schonbrunn, kde nám návštěva tohoto místa zabrala půl dne. Projeli Vídeň metrem skrz na skrz a poprvé v životě ochutnala matcha latté.

Nástup do práce mi přinesl zase novou etapu mého života a vím, že tam opět potkám nové lidi, známosti, zážitky a k tomu si vydělám peníze. Brzy budou Vánoce a v mé nové práci se končí zřejmě 14. prosince až do konce roku. No není to fajn? Po dobu než zase odletím, je to pro mě nejideálnější místo kam mohu jít a říkám si, jak jsem to zase tak pěkně vychytala.

Vánoce se blíží a jestli si myslíte, že mám dárky a napečeno, tak to jste pěkně na omylu. Letos nemám vůbec nápady co komu koupit, takže asi tak. Na papírku mám napsáno pár věcí, čímž vše končí.

Vaření mě nějak chytlo na Ibize a zůstalo mi i po příjezdu domu. Moje vaření se naprosto liší od toho co tvoří moje mamka a jídlo co si vaří naši moc nejím. Takže si vařím sama a docela se to dá jíst a nikdo si zatím nestěžoval.

Za to do dekorací jsem se pustila a pokojíček mám letos hezky vyzdobený a myslím si nepřeplácaný. Mám již připravený článek, kde vám je všechny ukáži.

Poprvé v životě mě strhla akce Černý pátek a na Notinu uskutečnila větší nákup a objevili se tam především produkty na vlasy, jeden parfém a hlavně pečující kosmetika.

Z čeho mám tento měsíc největší radost, co se mi podařilo je, že jsem si našla novou aktivitu. Bydlím na vesnici a nuda tady opravdu je. Navíc tím, jak u nás nejsem na stálo a veškeré prázdniny vyrážím na cesty, nemám zde tolik aktivit a své koníčky si nemohu dovolit z důvodu času.
Miluji zvířata ale z důvodu času si je nemohu dovolit a není tomu tak dávno, co se v jihlavském útulku dají venčit pejsci. Jednoho dne se sebrala a vyrazila do útulku. Takže teď chodím venčit pejsky z útulku a mám z toho opravdu radost. Určitě bych na toto téma taky ráda napsala článek.
Listopad byl pro mě především opět plný nových věcí v osobním životě. Nic až tak negativního se poslední dobou u mě neděje, za což moc děkuji. 
A takhle to vypadá dnes u nás na zahradě❄ a ještě nám od večera nešel proud.
Jaký byl váš listopad?

4 komentáře:

  1. Krásné fotky..:-)
    Miluju koně. 10 let jsem jezdila, docela bych se k tomu vrátila :-( :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    můj listopad byl pracovně docela dost hektický, rodičáky, čtvrtletí, inventury ve škole... Líbí se mi fotky z Vídně, na ten zámek bych se taky chtěla konečně podívat:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Do Vídně bych se taky ráda podívala. Hlavně teď o vánocích, musí to tam být krásné. Jít venčit pejsky do útulku, to sis našla pěknou aktivitu. U nás se venčit psi můžou, ale moc lidí nechodí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké Vánoce, hodně kosmetických dárků pod stromečkem a šťastný nový rok 2019.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat