pondělí 24. prosince 2018

Dekorace v mém pokoji

Tak, a je po štědrém dni...
Silvestrovské oslavy před námi..
A zase opět Nový rok...

Do cukroví jsem se letos pustila, mám pět druhů. S dárky jsem to letos skutečně nepřeháněla. Už jsem dospělá a tak mě daleko více potěší nějaký společný výlet a hezky strávené chvíle než mraky zbytečností. Hlavně mám na Vánocích ráda dobré jídlo, to, že si upeču nějaké to cukroví a především dekorace, kterými si zpříjemním domácí pohodu.
A právě o dekoracích bude dneska řeč.

Adventní věnec mě letos nechal chladnou a nestihla ho. Ne , že bych byla tak vytížená ale jednoduše ho furt oddalovala až si říkám, že teď už nemá cenu.

Věnec jsem udělala pouze dva a to jeden na dveře. Nechtělo se mi s ničím dlouho patlat a lepit, tak mě napadlo udělat jen takovýto jednoduchý, do kterého mě napadlo dát listy pokojových květin(inspirace z instagramu) a vyzdobila věnec šiškama a větvičkama.


Můj pokojíček neboli komnata, se skládá ze dvou místností kde mám něco jako obývák, pracovnu a ložnici. Pro letošní rok mám na stole menší stromeček vyzdobený dle mého vkusu. Stříbrné kouličky jsem zkombinovala s červenou stuhou a ač by se zdála tato kombinace nevhodná, tak mě se celkem líbí. 
V Lidlu jsem pak koupila sobíky z látkového materiálu, který určitě zaujmou.
Miluji přírodní dekorace a vždy alespoň něco musím v pokoji mít.. Tohle je takový tácek na který jsem poskládala větvičky tůjí (protože vydrží a neopadávají). Z kolny vytáhla kus dřea a na něj naskládala svíčičky. Vypadá to zajímavě a mnoho podobných dekorací je vidět hlavně na soc.sítích. 
V rohu obývací stěny mám takový dekorační koutek. Domečky vypadají jednoduše a vkusně, navíc mi přijde že se nezevšední a každý rok jako dekorace na pohled zaujmou. 
Letos jsem dokoupila srnečku, kterou mám z Kiku.
Na konec všeho aromalampa, kterých mám hned po místnosti několik, aby navodily tu správnou atmosféru a pohodičku.
Miluji sednout si na gauč, srkat čajíček a kochat se těmi krásnými dekoracemi jak svítí. Zapálím si aromalampu nebo vonnou tyčinku Naprosto mě tohle uklidňuje a dokážu se takhle vypnout každý den.
Nakonec všeho mám v pokoji tyto svítící hvězdičky z Lidlu. Je skvělé, že řetěz není nijak dlouhý, takže ho libovolně mohu přesunovat kam se mi zrovna hodí.

Doufám, že jste Štědrý den prožily podle svých představ s lidmi, které máte rádi.




9 komentářů:

  1. Jéé, to jsou krásné dekorace! :) Přírodní dekorace se mi taky moc líbí a ty si je do dekorací zakomponovala skvěle :) Jen mě docela mrzí, že těch sobíků jsem si v Lidli nevšimla, je nádherný! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobíků jsem si všimla tak náhodou, protože Lidl u nás před Vánoci bývá vždy narvaný lidmi a díky tomu vše vybrané. Přírodní dekorace mám ráda ale bohužel ne všechny vydrží tak dlouho :-)

      Vymazat
  2. Jee krásne fotky :) Ja uz taky tolik neřeším dárky a spíš si užívám tu atmosféru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nejsme děti a pro mě je daleko důležitější, to když se všichni sejdeme a povečeříme, popijeme. Přesně ta atmosféra, domácí pohodička je něco co má pro mě daleko větší váhu než dárky.

      Vymazat
  3. Já vanoce miluji jako celek. Přípravy, pečení, balení dárků. A taky atmosféru, kdy se všichni sejdeme a spolecne se pustime do předávání dárků. A hlavně ten odpočinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mám ráda vánoce ale hlavně s poklidem.

      Vymazat
  4. Na vánocích mám hrozně ráda všechny ty dekorace. Máš to opravdu moc krásné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* Ano, dekorace mě právě baví. Mám ráda i noční procházky po městě kdy člověk sleduje jak mají jiní lidé rozsvícené světýlka atd.

      Vymazat
  5. Asi bych si nedokázal představit vlastní pokoj, říkejme tomu třeba pracovna, bez televize. Trávím zde hodně času samozřejmě prací, ale taky zde relaxuji. Pravidelně dívám na Oktagon Praha a jako celkově prostě sleduji sporty, u toho si dám něco dobrého a tak. :) Takže jako televize je pro mě asi základ, když nad tím tak přemýšlím.

    OdpovědětVymazat